W 1.9 8V nie, ale w 16V juz tak
Polecam temat:
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...echowego_.html
W 1.9 8V nie, ale w 16V juz tak
Polecam temat:
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...echowego_.html
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Ja do 159 pod maskę zaglądam tylko płyn do spryskiwaczy dolewać. I lepiej żeby mi się ten gruźlik nie psuł bo od razu do żyda idzie![]()
Dopiero teraz zaglądam.
Danus, obawiam się własnie, że tak jest - cichnie po lekkim nagrzaniu.
Wcześniej zanim zrobiłem to dosłownie WYŁO, dopiero dynamiczniejsza jazda na raptem 1min go uspokoiła dodając, że w letnie dni
Mechanik, który mi to robił mówił, że ten kolektor jest słaby, więc proszę o zachowanie wszelkich dygresji dla siebie (rozumiem żarty, ale to już raczej wypominanie).
Jeżdżę z głową, tam gdzie się da, jeżdżę dynamicznie i tego nie ukrywam, aczkolwiek nie rajcuje mnie ruszanie spod świateł z piskami 1/2/3 jak inni w podobnym wieku.
Wątpię też, by ktoś kto kupuje auto za własną gotówkę, ciężko zarobioną, a nie darowiznę od zakochanych w swoim dzieciaczku rodziców, katował w swoje auto do granic możliwości non toper robiąc przy okazji jakieś crash testy z jazdą na maksie na zimnym silniku powiedzmy - potem panewki się wypluwa
Olej zmieniam co 8-10tyś km, 5w40 Shell helix, nie daję w palnik jak 90st jest na blacie, jak sie pojawi to dopiero po 5km jestem skłonny wcisnąć do końca, gaszę 5 min po każdej dynamicznej jak i normalnej jeździ. Nic złego się nie dzieje prócz tego kolektora
Dziwnym tropem taki Herbig, który jeździ głównie po mieście i raz po raz daje w palnik tyle, że on ma 210KM.
Inni użytkownicy też mają podobne problemy.
Co do drożności kata no nie mam zielonego pojęcia, nie zaglądałem tak - jedynie raz po raz lubi po-dymić na czarno nie ma spadków mocy![]()
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Co do Herbiga, to jemu spartolił mechanik dając stare szpilki, które się uciągają.A i co do planowania nie ma pewności. Wszystko jest w podanym temacie. Moje stare od strony zerwanych były o prawie 1mm dłuższe niż ori i to tylko po stronie kolektora. Więc sam rozumiesz.
Pytanie jak to wyglądało u Ciebie ?
Czy było planowanie + nowe szpilki, nakrętki, uszczelka.
Ja u siebie odpukać pomimo rozwiercania jednej szpilki i ponownego gwintowania wraz z wklejaniem nie mam problemów. Ale ja robiłem sam bez pośpiechu i dla siebie.
Poczytaj sobie przytoczony przeze mnie temat, wypowiada się tam paru obeznanych w temacie.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Wydaję mi się, iż wszystkie szpilki nie były wymienione, ale nie jestem pewien musiałbym podjechać do Krzycha się zapytać.
Aczkolwiek jak go pytałem czy to wytrzyma, mówił, że bankowo i nic się już zrobić nie powinno..
Była nowa uszczelka, planowanie + dwie szpilki, które już się zrypały...
Co do Twojego tematu Danus, zanim założyłem ten przeczytałem Twój.
U mnie gwizdało mocno o czym wspomniałem, wezmę się za dokładniejsze sprawdzenie czy to na sto pro kolektor czy może jakieś łożysko, które cichnie po chwili...
P.S Co do Herbiga jemu robili chłopaki na ul. Paprotnej![]()
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Tomaz nie ma to jak vka albo klekot 10v![]()
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Znów mam problem.
Miesiąc po wymianie uszczelki pod kolektor wydechowy - znów zaczyna kwiczeć.
Co dalej ?
Targać głowicę z auta i wysyłać żeby ją planować czy co bo już mnie uj strzela.
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Szczerze leciałeś ponad 200 na autostradzie przez ten miesiąc? Może nie wytrzymuje?
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Skontaktuj się z jakimś specem. Może Qba, Cinek albo Darek.
Też by mnie szlak trafił gdybym w kółko to samo robił!
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva