Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 69

Temat: turbina 1.9JTDM 16v

  1. #41
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jedrek1980
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski
    Auto
    Alfa Romeo 159 Bella
    Postów
    381

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kawowy Zobacz post
    Radzę odpuścić regenerację i kupić nową. Regeneracja to loteria, a nikt nie odda Ci za szkody spowodowane przez awarię zregenerowanej. Kupienie nowej będzie tańsze niż wymiana silnika, jeśli zregenerowana się rozleci. Przerabiałem temat z rzeczoznawcą.
    Odpukać we wcześniejszym aucie na zregenerowanej zrobiłem około 35 tys nic się nie stało(auto było na koksie)mam nadzieję że w alfie też się nie rozleci zrobione już około 600 km z czego z 350 po autostradzie z prędkościami 160-200 i lata.
    BYŁ LEON by COMPSPORT
    JEST ALFA 159 SW by TUNE-UP

  2. #42
    soczek22
    Gość

    Domyślnie

    problem powrócił i nawet check się pojawił
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	alfa log.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	69.1 KB
ID:	203874

  3. #43
    Użytkownik Świeżak Avatar Rejuvenate
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 AT 1.9 JTDm 150KM
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał jedrek1980 Zobacz post
    U mnie dokładnie tak gwizda jak tutaj może i nawet głośniej
    youtube.com/watch?v=Q98kYoxFo94
    Cytat Napisał stefix7575 Zobacz post
    U mnie też sobie pogwizduje, na zimnym trochę bardziej niż na ciepłym. Oleju nie bierze, ładuje spokojnie do 1,5 bara, w serwisie stwierdzili, że TTTM i póki co - jeździć i się nie przejmować. Tak też robię
    Cytat Napisał adad Zobacz post
    Mi też tak pogwizduje, jaka jest mniej więcej cena regeneracji z wyciągnięciem i założeniem ?
    I jak panowie, jeździcie nadal z takim gwizdem czy regenerowaliście turbiny ?

  4. #44
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Poznań / Luboń
    Auto
    AR 159 1.9 16v JTDM '08 Citroen C5 Mk III 2.9 V6 '08
    Postów
    45

    Domyślnie

    Moja gwizdze równie wesoło jak gwizdala na początku, poki co przejeździelem tak 30kkm i nic się nie zmienia.

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

  5. #45
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Gorzej będzie jak zacznie sypać opiłkami lub najzwyczajniej się rozleci to oprócz turbiny jednostka oberwie

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  6. #46
    Użytkownik Świeżak Avatar Rejuvenate
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 AT 1.9 JTDm 150KM
    Postów
    66

    Domyślnie

    Mi turbo gwiżdże w okolicach 1 200 - 2 000 obrotów... dźwięk jest taki jakby karetka jechała, występuje podczas dodawania i puszczania gazu. Nie jest to jakiś głośny gwizd ale jak mam wyłączone radio to słyszę dość wyraźnie.

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 159 2.0 JTDm SW
    Postów
    416

    Domyślnie

    Mi gwiżedże turbina tak ze 50 tyś. km i jest o.k sprawdzałem czy ma jakieś luzy ale wszystko o.k może się zanią wezmę tego lata zobaczymy.

  8. #48
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V 150 KM 2008 r.
    Postów
    226

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maniek600 Zobacz post
    ja rozebralem bez zdejmowania zderzaka, chlodnicy itp. Jak masz kanal to bez problemu to zrobisz. Nie widzę innej opcji jak wyciagniecie jej z calym kolektorem. Odkrecasz oslone kolektora, odlłaczasz wszystkie węże i przewody. odkrecasz rury wydechowe, odkrecasz 8 srub kolektora i wychodzi.
    Planuję na cieplejsze miesiące zakup regenerowanej turbiny i zastąpienie nią swojej (puszcza lekko olej - mora rura idąca do IC oraz okolice klapy gaszącej, między wymianami czyli co 15000 km dolewam litr oleju).

    Poszukując wskazówek jak dokonać samodzielnie operacji trafiłem na tutorial na alfaowners, może się komuś przyda: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...placement.html

    Czy wiecie może jakim momentem powinny zostać później podokręcane śruby?

    Czy zdarzyło się komuś poukręcać śruby podczas demontażu turbiny?

  9. #49
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał SimonV Zobacz post
    Planuję na cieplejsze miesiące zakup regenerowanej turbiny i zastąpienie nią swojej (puszcza lekko olej - mora rura idąca do IC oraz okolice klapy gaszącej, między wymianami czyli co 15000 km dolewam litr oleju).

    Poszukując wskazówek jak dokonać samodzielnie operacji trafiłem na tutorial na alfaowners, może się komuś przyda: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...placement.html

    Czy wiecie może jakim momentem powinny zostać później podokręcane śruby?

    Czy zdarzyło się komuś poukręcać śruby podczas demontażu turbiny?
    Zaopatrz się w komplet nowych szpilek do głowicy i oczywiście uszczelkę pod kolektor.

  10. #50
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V 150 KM 2008 r.
    Postów
    226

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    Zaopatrz się w komplet nowych szpilek do głowicy i oczywiście uszczelkę pod kolektor.
    Komplet uszczelek mam w planach (pod kolektor, po jednej na każdym końcu przewodu olejowego, po dwie na końcach cienkiego przewodu olejowego, uszczelka na łączeniu z wydechem (taka trójkątna).

    W szpilki zaopatrzyć się nie problem, ale - jeśli się mylę wyprowadź mnie z błędu - rozumiem że to na wypadek gdyby się ukręciły? Jeśli się któraś ukręci to i tak sam nie dam z nią rady, bo wtedy chyba wchodzi w grę już tylko demontaż przodu auta i dłubanina przy wykręcaniu/rozwiercaniu.

    Chyba że czasem same się wykręcają przy demontażu i warto je wymienić przy okazji dostępu - to już inna sprawa i wtedy zaopatrzę się w komplet.

Podobne wątki

  1. Ar 156 sw 1.9jtdm help
    Utworzone przez Mr.D w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-04-2014, 12:59
  2. Nagły pad ABS, VDC i ASR - 1.9JTDM
    Utworzone przez kashmir w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 26-08-2013, 10:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory