Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: spadek mocy po wymianie turbiny.

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaro Zobacz post
    teraz śmiga jak dawniej i załącza się od 2000 obrotów wcześniej było ok 1500,
    Też mi sie cuś wydaje że powinno być raczej odwrotnie, powinna "wstawać" od 1500obr a nie od 2000obr

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD-M 140KM
    Postów
    11

    Domyślnie

    wydaje mi się że "koledzy" tak ustawili żeby dłużej turbo przetrwało , przynajmniej ten rok gwarancji sam już nie wiem..

    - - - Updated - - -

    kolekszy a jak powinny wyglądać logi, ciśnienie oczekiwane i rzeczywiste...tak ogólnie dopowiem jeszcze ze wydaje mi się ze bardziej kopci teraz

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    Jak masz kabelek zaznacz sobie w fes/mes ciśnienie oczekiwane i zmierzone. Porównaj oba jak wyglądają podczas jazdy,4 bieg od ok 1200 do 4 tys obr. Mają się prawie pokrywać.

    klepniete ze swype
    Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
    HONDA CBR 1000RR REPSOL

    Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
    Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
    Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaro Zobacz post
    tak ogólnie dopowiem jeszcze ze wydaje mi się ze bardziej kopci teraz
    Może tak być bo to jak by "reakcja wiązana", za późno wstaje turbo = za mało powietrza w stosunku do paliwa = czarna zasłona z tyłu

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  5. #15
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD-M 140KM
    Postów
    11

    Domyślnie

    dzięki za pomoc, jak znajdę trochę czasu to się pobawię i powiem co i jak

Podobne wątki

  1. [159] Problemy po wymianie turbiny
    Utworzone przez Rafał-Gremlin w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 12:01
  2. Po wymianie turbiny brak mocy 2.4JTD 136KM
    Utworzone przez czesioos w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-01-2015, 22:23
  3. Spadek mocy po wymianie oleju i filtrów
    Utworzone przez morus12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-05-2013, 19:50
  4. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-01-2013, 20:03
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 17:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory