MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
wydaje mi się że "koledzy" tak ustawili żeby dłużej turbo przetrwało , przynajmniej ten rok gwarancji sam już nie wiem..
- - - Updated - - -
kolekszy a jak powinny wyglądać logi, ciśnienie oczekiwane i rzeczywiste...tak ogólnie dopowiem jeszcze ze wydaje mi się ze bardziej kopci teraz
Jak masz kabelek zaznacz sobie w fes/mes ciśnienie oczekiwane i zmierzone. Porównaj oba jak wyglądają podczas jazdy,4 bieg od ok 1200 do 4 tys obr. Mają się prawie pokrywać.
klepniete ze swype
Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
HONDA CBR 1000RR REPSOL
Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW
MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
dzięki za pomoc, jak znajdę trochę czasu to się pobawię i powiem co i jak