Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Spadek mocy przy jeździe autostradowej

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar sprajt
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    159 1.9 JTDM
    Postów
    208

    Domyślnie

    No niestety teraz mi odcina przy prędkości 160 także myślę, że map sensor jest kompletnie do wymiany .

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

  2. #22
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    AR159 1.9 JTDM v16 150KM 2008
    Postów
    23

    Domyślnie

    Sprawdziłeś także overboost? Być może map sensor nie był wcale winowajcą. Sprawdź jeszcze overboosta, a w szczególności szczelność wężyków.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    overbost!
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    Nie chcę źle wróżyć, ale mi wywalało błąd P0237 i niestety była to wina przeładowującej turbiny - zrób logi jakie masz oczekiwane, a zmierzone ciśnienie doładowania, a będziesz wiedział na czym stoisz. Ponadto jak wkładasz kluczyk to wskazówka od turbo ma leżeć na "0", inaczej map sensor jest "dupnięty"

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    A ja mam inne pytanie moja turbina przeladowuje 200-500 ponad oczekiwane. Bledu nie wywala auto jeździ ok nic więcej się dziwnego nie dzieje. Egr i klap nie mam. Przeladowuje proporcjonalnie nie ma skoków, w początkowej fazie rozkrecania się turbiny przeladowanie jest w zakresie 200+. Przy wyższych prędkościach przeladuje 500+. Autka.pl twierdzą że to na in plus ale cały czas po głowie mi chodzi co jest przyczyną. Turbina (używana- stan podobno igla zdjęta z auta z przebiegiem 70 tyś ) była kupiona w serwisie autka.pl przy okazji remontu silnika jakieś 3 lata temu. Turbina nie wyje. Turbo lekko szarpnie przy przyspieszaniu w okolicach 2 tys obrotów, ale tutaj chyba wina przycinajacej się geometrii. Po logach widać że czy przyspieszam czy odpuszczam gaz przeladowanie proporcjonalnie odbiega od oczekiwanej. Na postoju bez gazowania przeladowuje ok 50 +

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  6. #26
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    To przeładowanie masz na każdym biegu czy od 3+ ?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Na każdym

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar storm1987
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 km 2008
    Postów
    30

    Domyślnie

    Cytat Napisał Butch Zobacz post
    sam czyściłeś, czy oddałeś do speca? jakie koszta?
    Oddałem do mechanika. W moim przypadku trzeba było jeszcze wymienić kilka łopatek ponieważ były mega powykrzywiane. (farta miałem,że mechanik akurat takie posiadał).
    Za czyszczenie i wymianę łopatek zapłaciłem 5 stówek.

  9. #29
    Użytkownik Świeżak Avatar sprajt
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    159 1.9 JTDM
    Postów
    208

    Domyślnie

    Dzisiaj wyczyściłem EGR (prosta sprawa) - był mocno zasyfiony oraz sprawdziłem overboosta - okazało się, że jest ok. Auto na chwilę obecną Odzyskało dynamikę. Turbo dmucha od 2tyś obrotów - ogólnie czuć różnicę. Muszę go gdzieś sprawdzić i wtedy będę wiedział.Na razie dziękuję wszystkim za posty

  10. #30
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Alfa Romeo Mito
    Postów
    50

    Domyślnie

    Odświeżę temat. Czy mógłbyś potwierdzić że czy czyszczenie EGR rozwiązało problem?

Podobne wątki

  1. [156] spadek mocy przy 2100 obr 2.4JTDm
    Utworzone przez kubakuba w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-11-2015, 21:11
  2. [159] Spadek mocy przy przyśpieszaniu
    Utworzone przez YoJin w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 16:35
  3. Chwilowy zanik mocy przy spokojnej jeździe
    Utworzone przez kolekszy w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-07-2012, 07:32
  4. Odcięcie mocy przy dynamicznej jeździe
    Utworzone przez anna_l w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2012, 21:37
  5. 2,4 jtd spadek mocy przy 2900 tys obortow
    Utworzone przez michalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-09-2010, 18:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory