Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 41

Temat: wymiana rozrządu

  1. #31
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Cytat Napisał bullik1 Zobacz post
    @Gepard dzięki.
    Trzeba będzie już pomyśleć, a co możecie polecić jakiej firmy rozrząd?
    Z dwóch najpopularniejszych producentów czyli GATES i DAYCO ja stawiam na to drugie ,
    powodem jest moduł zęba taki jak w oryginale.

    Reszta producentów jak Ina czy Ruville coś pakuje, więc jeśli mam świadomie wybrać to j.w.

    Napinacz Dayco (I montaż) i rolka SKF (I montaż) .
    Jeśli chodzi o pompę wodną to odradzam tanie zamienniki oraz pseudo oryginały
    Pewna pompa to na przykład Bugatti

    Tu masz taki rozrząd gotowy
    https://www.autosklep24.pl/pl/basket/show/6BXR7

    Jak chcesz coś lepiej I DROŻEJ to można dać pasek wzmocniony teflonem zamiast zwykłego (czyli od tych mocniejszych silników)
    i do kompletu pompę wody oryginalną z opakowaniem Fiat/Lancia itd

    Taki zestaw 464 zł detal minus rabat forumowy
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Tanie zamienniki to rozumiem MaxGear itp. A jakie to są pompy "pseudo oryginały"?

    Cytat Napisał Gepard Zobacz post
    Jak chcesz coś lepiej I DROŻEJ to można dać pasek wzmocniony teflonem zamiast zwykłego (czyli od tych mocniejszych silników)
    Pytam bo lubię wiedzieć, jaki związek ma "wzmocniony" pasek z mocniejszym silnikiem? Powiedzmy, przy tym samym układzie paska, rolek, pompy pasek w 100konnym silniku nie jest mocniej napięty ani obciążony niż w 150 konnym... kręci się też z ta samą prędkością??? Może po prostu wytrzyma większy przebieg, tylko kto to zagwarantuje ??

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Momemt obrotowy ma wpływ na trwałość paska

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar bullik1
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Brzechów / Kielce
    Auto
    Była - Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85kW/115KM 2002r.
    Postów
    488

    Domyślnie

    Dzięki Panowie za pomoc. Pozdrawiam.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
    Jest Zafira 2.0 OPC 192KM

  5. #35
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal_lc4 Zobacz post
    Tanie zamienniki to rozumiem MaxGear itp. A jakie to są pompy "pseudo oryginały"?


    Pytam bo lubię wiedzieć, jaki związek ma "wzmocniony" pasek z mocniejszym silnikiem? Powiedzmy, przy tym samym układzie paska, rolek, pompy pasek w 100konnym silniku nie jest mocniej napięty ani obciążony niż w 150 konnym... kręci się też z ta samą prędkością??? Może po prostu wytrzyma większy przebieg, tylko kto to zagwarantuje ??
    Jeśli ktoś napisze na aukcji że sprzedaje rozrząd z pompą oryginalną to jako Klient masz prawo oczekiwać że będzie to produkt taki sam jak ten sprzedawany przez serwis, łącznie z tym że będzie miał oryginalne opakowanie Fiata itp.

    Natomiast bardzo często - w celu uatrakcyjnienia oferty - sprzedawcy nazywają oryginałem prawie wszystko, na przykład czy Magnetii Marelli jest oryginałem ?
    "No jest" , bo np: cewki zapłonowe czy inna elektronika jest stosowana na I montaż , no więc co przeciętny Kowalski pomyśli widząc pompę wody MM w zestawie ?
    Ja się domyślam kto je robi , ale przeciętny użytkownik niekoniecznie.

    Już pomijam że niektórzy MaxGeara też nazywają oryginałem )


    Co do pasków - np AR 159 1,9 JTD 8v 120 KM ma pasek wzmocniony : 190z/240 HT

    Odnośnie sensu stosowania proszę pytać inżynierów a nie sprzedawcę
    Ostatnio edytowane przez Gepard ; 22-06-2016 o 09:46
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Momemt obrotowy ma wpływ na trwałość paska
    Uzasadnij swoją wypowiedź też nie jestem inżynierem więc drążę, masz jakieś "pomoce naukowe" na ten temat ? Na trwałość sprzęgła, skrzynię, układ napędowy tak, ale pasek...?

    Gepard OK, rozumiem, więc pytam jak wyżej. BTW, znam kilku sprzedawców z InterTeam, opowiadali że mają "hurtownika" który bierze od nich części Kraft'a i wystawia na alle... jako "Oryginalne, renomowanej niemieckiej marki Kraft..."

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  7. #37
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal_lc4 Zobacz post
    Uzasadnij swoją wypowiedź też nie jestem inżynierem więc drążę, masz jakieś "pomoce naukowe" na ten temat ? Na trwałość sprzęgła, skrzynię, układ napędowy tak, ale pasek...?
    Tak myślę. Nie jestem fachowcem. Po prostu jeżeli na napędzie osprzętu stosuje się tłumiki (koło pasowe z gumą) to akurat pasek rozrządu dla precyzyjnego sterowania zaworami musi być odpowiednio mocny bo tłumików tam nie stosujesz (oprócz napinacza).
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  8. #38
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal_lc4 Zobacz post
    ...

    Gepard OK, rozumiem, więc pytam jak wyżej. BTW, znam kilku sprzedawców z InterTeam, opowiadali że mają "hurtownika" który bierze od nich części Kraft'a i wystawia na alle... jako "Oryginalne, renomowanej niemieckiej marki Kraft..."
    Pogoń za taniością zaprowadziła i nas handlowców i Klientów w bardzo dziwne miejsce

    Kiedyś przyjechał do nas mechanik i chciałem go namówić na "dobry i tani olej".
    Nie chciał bo on leje z beczki popularny olej na M. Od słowa do słowa ... okazało się że mój olej nie tyle jest "nie taki" bo to nie M
    tylko po prostu Pan mechanik kupuje "dobry i tani" olej XYZ i leje go Klientom mówiąc że nalał M.

    A mój olej po prostu był droższy


    Stosowanie pasków wzmocnionych w mocniejszych jednostkach wydaje mi się tak po prostu na chłopski rozum zupełnie uzasadnione.
    Dodatkowo zauważ że przebiegi oferowane przez producenta też ulegają wydłużeniu .
    Ostatnio edytowane przez Gepard ; 22-06-2016 o 23:31
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gepard Zobacz post
    Dodatkowo zauważ że przebiegi oferowane przez producenta też ulegają wydłużeniu .
    Właśnie już wcześniej tak sobie myślałem że pewnie te dłuższe okresy między serwisowe wynikają między innymi z tych wzmacnianych pasków i raczej dlatego są one w ofercie.

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar swap126p
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    Postów
    43

    Domyślnie

    Witam, będę wymieniał rozrząd u siebie AR 156 2.4 JTD 136 km 2000 rok. Czy jeśli wymienię te części i tej firmy będzie mi to działało długo ? Czyli do następnej wymiany 60 tyś km. ?
    Pasek rozrządu firmy DAYCO
    Napinacz firmy DAYCO
    Rolka prowadząca firmy SKF
    Pompa wody BUGATTI
    I jakie ewentualnie części jeszcze wymienić ?

Podobne wątki

  1. Wymiana rozrządu
    Utworzone przez kak-tus w dziale 147
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-02-2020, 21:04
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. wymiana rozrządu
    Utworzone przez wronx88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 12:22
  5. [164] Wymiana rozrządu 3.0 V6 24v
    Utworzone przez Skandahl w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-08-2010, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory