Witam wszystkich mam pytanie jak zdemontować odme przy alfa 159,odkrecilem dwie gurne środki od odmy (puszki z tyłu silnika) i nie chce wyjść czy jeszcze gdzieś się trzyma,z góry dziękuję za odpowiedz
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Witam wszystkich mam pytanie jak zdemontować odme przy alfa 159,odkrecilem dwie gurne środki od odmy (puszki z tyłu silnika) i nie chce wyjść czy jeszcze gdzieś się trzyma,z góry dziękuję za odpowiedz
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Jest jeszcze śrubka na wysokości połowy zbiorniczka. Teraz dokładnie już nie pamiętam, ale wiem że trzeba się namęczyć, żeby ją wykręcić. Mocowana od środka do tej blaszki-wspornika, do którego jest przykręcony zbiorniczek.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Czy tę odme raz na jakiś czas powinno się czyścić czy jak?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Tego nie wiem ja chciałem wyczyścić ale nie mogłem dojść jsk ja wykrecic
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Zbiornik odolejacza jest przykręcony 3 śrubkami gdzie ta trzecia jak kolega Magil napisał jest od strony głowicy do stelaża.
A szczerze to głównym problemem odmy jest zawór ciśnieniowy na przewodzie do dolotu. Jego należy pilnować aby był drożny.
Napisane z komóreczki!
Wiesz co kolego ja tam patrzyłem ale na tym dolnym przewodzie to nie mam żadnego zaworka
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
W okolicy EGR jest.
Napisane z komóreczki!
Oki dzięki za info
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Szczerze to ja też żadnego zaworu cisnieniowego w 159 JTD nie widziałem[MENTION=68153]Pawell1885[/MENTION] zrób zdjęcie.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Okej będę miał chwile to zrobię
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka