Temat: Korekty wtrysków

  1. #2031
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    A preparaty do czyszczenia wtrysku działają bo właśnie wlalem Extreme za 20 tak z ciekawości

  2. #2032
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    Panowie a lekkie pocenie sie w okolicach tej rury co idzie do przespustnicy ma wplyw na korekty i
    lekkie falowanie obrotow

  3. #2033
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    AR 159 1.9 120
    Postów
    120

    Domyślnie

    Zarzuci ktos okiem na moje korekty, ktore wrzucilem pare postow wczesniej?

  4. #2034
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Jak robiłeś pomiary? Przypomnę, że testy nie są miarodajne, kiedy są robione na zimnym silniku.

    1# Zrób pomiar na biegu jałowym przy temperaturze wody 90 stopni, przy wyłączonych wszelkich odbiornikach energii elektrycznej (światła off, klima off, radio off itd.)
    2# Zrób drugi pomiar, podczas jazdy (zakładka z wykresami w MES). Postaraj się dynamicznie przyspieszać np. 4 bieg, 1500 obr/min i pedał gazu w podłogę.
    Taaa podczas buta w podłodze komp EDC16 często nie wyrabia z korektami i widoczne będą cały czas stałe parametry. Podczas logów dynamicznych nie wciskamy gazu do dechy tylko staramy się stopniowo go wciskać.

  5. #2035
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Nie, nie wyrabia ale nie są kontrolowane(ale to tylko w maksymalnym zakresie). Dostajesz po prostu maks
    Gaz do dechy od 1500-1800 obrotów i dodatkowo obciążasz samochód ręcznym. Tak się ciągnie do około 4000 obr. na czwartym biegu.

    - - - Updated - - -

    Źle to ująłem - maksymalnie otwarte.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 01-07-2016 o 08:46
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #2036
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    To jak się w końcu powinno poprawnie mierzyć korekty?

    Dajemy buta w podłogę czy nie?
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  7. #2037
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Taaa podczas buta w podłodze komp EDC16 często nie wyrabia z korektami i widoczne będą cały czas stałe parametry. Podczas logów dynamicznych nie wciskamy gazu do dechy tylko staramy się stopniowo go wciskać.
    Mnie uczono właśnie tak jak napisałem lub jak napisał @sdero. Czy prawidłowo - nie wiem, ale nie tylko ja tak robię testy.
    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Nie, nie wyrabia ale nie są kontrolowane(ale to tylko w maksymalnym zakresie). Dostajesz po prostu maks
    Gaz do dechy od 1500-1800 obrotów i dodatkowo obciążasz samochód ręcznym. Tak się ciągnie do około 4000 obr. na czwartym biegu.

    - - - Updated - - -
    Źle to ująłem - maksymalnie otwarte.
    Korekty mi trochę spadły po ostatnim czyszczeniu. @sdero można myśleć o jakimś poważniejszym chipie np. 200 KM / 430 Nm i mocniejszym dole z szybszym wstawaniem turbo. Chyba nie powinno być z tym problemu? Widziałem, że te silniki spokojnie wyżej ludzie chipują.

  8. #2038
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    Koledzy... u mnie jest dopiero jakas masakra z wtryskami. Na zimnym (bieg jałowy i jazda) są spoko, wszystkie około 0.2/-0.2 natomiast jak się auto rozgrzeje do okolo 70-80 stopni zaczyna się jazda:
    wtrysk nr 1: -1.9
    nr 2: -1.9
    nr 3: -0.05
    nr 4: 3.9

    Wymieniałem ostatnio końcówkę tego 4 wtrysku ale to nic nie dało. Zawory właśnie sprawdzałem i wszystko jest ok. Z autem nie dzieje się nic złego - pali normalnie, ma moc, nie kopci, nie dymi itp. Jak ruszam i obciążenia dostaje to wtedy te korekty maleją, ale nie ma szału i tak... Co może być jeszcze przyczyną takich rozjazdów?
    @sdero : ostatnio robiliśmy u mnie dawki startowe i egr (jakieś 1.5 mies. temu) i rozmawialiśmy o tym wtrysku, że końcówka powinna pomóc... ale niestety tak sie nie stało. Jakieś pomysły?

  9. #2039
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Zanieczyszczony kolektor ssacy, zasyfiony EGR, dolot, ogólnie syf w układzie paliwowym. Niektórzy na forum mając korekty rzędu 3-4 pisali, że mieli przestawiony rozrząd i to było powodem tak dużych korekt. Warto sprawdzić.

  10. #2040
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    Egr wyłączony, dpf wywalony. Rozrząd raczej przestawiony nie jest bo z tego co czytałem w takim przypadku mają problemy ludzie z autem a u mnie nic niepokojącego się nie dzieje. Jest na forum jakiś poradnik odnośnie czyszczenia kolektora i samego sprawdzenia w 1.9 8v? Szukam ale coś się nie mogę doszukać.

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory