Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 99

Temat: 147,156 Najtańszy upgrade hamulców na tarcze 305x28mm

  1. #41
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    Oprócz tego, że ATE nie zaleca klocków ceramicznych do żłobionych tarcz (czyli np do Power Disc), to reszta - zgoda

  2. #42
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    O patrz a wytrzymały 4- 5 Jastrzębiów i z 20 tysięcy kilometrów i być może do dziś bym na nich jeździł żeby nie zapieczone jarzma i nierówne zużycie

  3. #43
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    wiele rzeczy się nie zaleca, tak jak np używania ds2500 na ulicy, bo nie mają homologacji - już nie mówiąc o agresywniejszych mieszankach. ale wiele ludzi na tym jeździ i jakoś wypadków z tego powodu za bardzo nie widać...

  4. #44
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Ciechanowiec
    Auto
    159 1.9 mJTD
    Postów
    98

    Domyślnie

    Jeździłem samochodami na ds2500 oraz ds3000. Ba, moja kobieta jeździ do pracy z ds2500.
    Ma on 3 wady:
    cena
    piszczy na zimno
    jest zbyt dobry do jazdy po bułki

    Nie jestem w stanie zmęczyć hamulca półgodzinną sesją mając tarczę 255x20 z przodu
    Założyłbym się o pół litra że 90% osób montujących BBK nie potrafi go wykorzystać. (Ale ładnie wygląda)
    Ostatnio edytowane przez culmen ; 26-06-2016 o 22:15

  5. #45
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Pytaie: jak rozpoznać który zacisk jest pod tarcze 305 mm? W sensie jak szukam na allegro to nie wiem który jest który.

  6. #46
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał koskar Zobacz post
    Pytaie: jak rozpoznać który zacisk jest pod tarcze 305 mm? W sensie jak szukam na allegro to nie wiem który jest który.
    Od czoła są 2 otwory.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  7. #47
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Dziękuję!
    A w ogóle udało Ci się już zamontować ten zestaw? Jeździsz już na nim?

  8. #48
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Tylko przymierzyłem. Puki co wakacje na głowie a nie auto

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #49
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Cytat Napisał culmen Zobacz post
    Nie jestem w stanie zmęczyć hamulca półgodzinną sesją mając tarczę 255x20 z przodu
    Założyłbym się o pół litra że 90% osób montujących BBK nie potrafi go wykorzystać. (Ale ładnie wygląda)
    255X20 z przodu? W czym takie wielkie heble?
    Mi się udało zajeździć seryjny zestaw, ale już po założeniu Ferodo DS problemu ze skutecznością nie ma. Chociaż gdyby na Ułężu były 3 pętle za jednym razem to mogłoby się skończyć bardziej fioletowo-tęczowo
    Co do hamulców, to Mazda 626 2.5V6 miała idealnie dobrane hamulce - 258x22mm. 30 kilometrów na pełnym ogniu i trzeba było wyrzucać spadochron i kotwicę. A w ferodo odpadła okładzina od blachy
    Ostatnio edytowane przez imtm ; 05-07-2016 o 21:59

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Wysil się to znajdziesz, a jak się nie chce to ma takie w MR2.
    Ja nie jestem w stanie zarżnąć na torze 312 z S3 i 288 w Alfie- wcześniej pisałem co tam siedzi
    Ten tu zestaw to jedyna alternatywa,z tym że do auta matki nikt sportowycxh klocków nie robił to i tak dupy nie urwie
    I sie z Culmenem zgadzam w 100%, BBK 90% ludzi montuje dla wyglądu- ostatnio jeden pan na forum A3 założył na przód 4 tłoczki z tylej osi Cayenna i teraz najlepsze hamuje to gorzej niż ten biedny jeden tłoczek standardowy co siedział w tym Niemcu
    Ponieważ ja niedługo będę potrzebował większej hamowni to z jednym panem pisałem i kurde ponoć robi auta do sportu, a doradza ładować największy zestaw jaki się da. Sorry, ale to coś nie tak Rozumiem ze się chce jak najwięcej zarobić, ale kuśwa bez przesady

Podobne wątki

  1. 147 - upgrade hamulców
    Utworzone przez siewcu w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 121
    Ostatni post / autor: 11-06-2018, 06:44
  2. 1.75TBi upgrade!
    Utworzone przez acab w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 02-02-2017, 19:39
  3. upgrade zawieszenia
    Utworzone przez mjrLeeVox w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 19:10
  4. [Giulietta] Upgrade oprogramowania
    Utworzone przez Maciek-156 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 20-09-2012, 09:41
  5. AR 156 2.4JTD Wymiana przednich hamulców (klocki, tarcze)
    Utworzone przez Izane w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 19-08-2009, 18:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory