Strona 142 z 175 PierwszyPierwszy ... 4292132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,411 do 1,420 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #1411
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebawroc Zobacz post
    Panowie, ktoś od nas z forum zajmuje się sprzedażą AR6400 CR, czy tylko bezpośrednio ze sklepu internetowego?

    SRY za OT
    Pablogarage, Tomek Evo
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  2. #1412
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    inny
    Postów
    76

    Domyślnie

    wlyszkow takie pytanko: czy znasz badania na temat starzenia benzyny przechowywanej w zbiorniku paliwa pojazdu? Chodzi mi o taką rzecz, tankuje do pełna np 95 i wyjezdzam ja w ciagu miesiaca lub poltora i czy takie paliwo ma drastyczne paramatery po takim czasie. I drugie pytanko czy AR6200 zapobiegnie takiemu zjawisku czy trzeba jakis stablilizator np AMSOIL GASOLINE STABILIZER

  3. #1413
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Tak, AR6200 konserwuje paliwa nawet na lata i dlatego jest stosowany także do zbiorników profesjonalnych generatorów awaryjnych, które są rzadko uruchamianie. Każde paliwo traci właściwości z czasem.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  4. #1414
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    inny
    Postów
    76

    Domyślnie

    Kiedy można się spodziewać w PL nowego AR6900? http://www.powerenhancer.co.uk/shop-...synthesis.html ?

  5. #1415
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Wracając z darmowej reklamy do tematu (otwórzcie temat o Archoil może? ): dlaczego nie leje się 4T, a 2T? Na chłopski rozum skoro jeździmy czterosuwami to 4T jest lepszym wyborem?

    Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

  6. #1416
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Jakieś 2 tygodnie, już zamówiony ;-)
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  7. #1417
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    dlaczego nie leje się 4T, a 2T? Na chłopski rozum skoro jeździmy czterosuwami to 4T jest lepszym wyborem?
    Ty tak na serio pytasz?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał wlyszkow Zobacz post
    Jakieś 2 tygodnie, już zamówiony ;-)
    Czekam na dostawe bo cenowo wyglada obiecująco

  8. #1418
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Wracając z darmowej reklamy do tematu (otwórzcie temat o Archoil może? ): dlaczego nie leje się 4T, a 2T? Na chłopski rozum skoro jeździmy czterosuwami to 4T jest lepszym wyborem?

    Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka


    Silnik 2t (dwusuwowy) smarowany jest mieszanką paliwa i właśnie oleju 2t. Wlewasz olej z paliwem w odpowiedniej proporcji do baku i rura...

    Silniki 4t to juz chyba wiesz jak jest smarowany.

    To dwa inne oleje o różnych właściwościach.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  9. #1419
    Użytkownik Świeżak Avatar naprawiak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 1.9 JTDm Berlina
    Postów
    91

    Domyślnie

    Dziś wlałem LM 1052 do swojej Belli i już po przejechaniu ok. 100 km zwiększyły mi się korekty. Z ok. 2,4 na 3,7 !
    Zrobiłem w sumie dziś około 300 km i teraz jest koło 3 na nieszczęsnym czwartym wtrysku, ale jutro jeszcze raz rozgrzeję i sprawdzę jak to się ma.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20160709_120705.jpg
Wyświetleń:	22
Rozmiar:	70.9 KB
ID:	205285

    I teraz pytanie; zaszkodziło, oczyszcza się układ czy może po prostu wtryski są już zajechane?

    Po ostrym grzaniu przez 300km na autostradzie DPF zapchał się o dodatkowe 20%.
    Wcześniej miałem 750 km zrobione (większość po mieście) i 62% zapchania.
    Ostatnio edytowane przez naprawiak ; 09-07-2016 o 21:02 Powód: dodanie adjecia

  10. #1420
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Przy takiej korekcie olej 2T raczej nie pomoże.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory