wlyszkow takie pytanko: czy znasz badania na temat starzenia benzyny przechowywanej w zbiorniku paliwa pojazdu? Chodzi mi o taką rzecz, tankuje do pełna np 95 i wyjezdzam ja w ciagu miesiaca lub poltora i czy takie paliwo ma drastyczne paramatery po takim czasie. I drugie pytanko czy AR6200 zapobiegnie takiemu zjawisku czy trzeba jakis stablilizator np AMSOIL GASOLINE STABILIZER
Tak, AR6200 konserwuje paliwa nawet na lata i dlatego jest stosowany także do zbiorników profesjonalnych generatorów awaryjnych, które są rzadko uruchamianie. Każde paliwo traci właściwości z czasem.
Kiedy można się spodziewać w PL nowego AR6900? http://www.powerenhancer.co.uk/shop-...synthesis.html ?
Wracając z darmowej reklamy do tematu (otwórzcie temat o Archoil może? ): dlaczego nie leje się 4T, a 2T? Na chłopski rozum skoro jeździmy czterosuwami to 4T jest lepszym wyborem?
Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka
Jakieś 2 tygodnie, już zamówiony ;-)
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Dziś wlałem LM 1052 do swojej Belli i już po przejechaniu ok. 100 km zwiększyły mi się korekty. Z ok. 2,4 na 3,7 !
Zrobiłem w sumie dziś około 300 km i teraz jest koło 3 na nieszczęsnym czwartym wtrysku, ale jutro jeszcze raz rozgrzeję i sprawdzę jak to się ma.
I teraz pytanie; zaszkodziło, oczyszcza się układ czy może po prostu wtryski są już zajechane?
Po ostrym grzaniu przez 300km na autostradzie DPF zapchał się o dodatkowe 20%.
Wcześniej miałem 750 km zrobione (większość po mieście) i 62% zapchania.
Ostatnio edytowane przez naprawiak ; 09-07-2016 o 21:02 Powód: dodanie adjecia
Przy takiej korekcie olej 2T raczej nie pomoże.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10