Mógłbyś sprawdzić oscyloskopem:
- pulsacje podciśnienia w kolektorze ssącym vs na wydechu,
- ustawienie rozrządu i porównać, bazując na wykresach kompresji dynamicznej dla każdego cylindra.
- pomiar kompresji dynamicznej,
- przebiegi z cewek
- wydajność pracy każdego cylindra.
- inne.
Tylko, że nie wiem jak to wygląda w tym silniku, w sensie dostępu dla sond oscyloskopowych, jaki zapłon, czy można złapać sygnał z CKP z jakiejś wiązki od góry, etc. No tak, żeby uprościć i skrócić maksymalnie testy. Patrzyłam na zdjęciach, ale są tylko z założonymi osłonami, więc nie widać nic.
Moja GT jedzie w sobotę na Śląsk. Oscyloskop wraz z osprzętem pojedzie w bagażniku i wraz z nią zostanie tam przez jakiś czas. Zwykle go wożę ze sobą, na wypadek nagłej awarii. Tylko, że nie znamy się, jesteś krótko na forum, więc nawet z avatarów i nie wiem jak to zorganizować, żebyś mógł skorzystać ze sprzętu. Ani też nie wiem, czy byś chciał.
- W każdym razie, taka możliwość diagnostyczna istnieje i generalnie po to jest, by z tego korzystać.