Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: [156] Chcę uratować swoją Alfę

  1. #21
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    156
    Postów
    112

    Domyślnie

    Co do ruszania z samego sprzęgła to poduszki pod silnikiem muszą być 100% sprawne. To też musisz wymienić. U mnie podobna operacja stawiania na nogi 156 zakończyła się kwotą 11 tys a gdy w końcu się udało zgnil próg i wola jeszcze 1000.
    Moja rada - pogoń to w cholerę a kup od razu coś nadające go się do jazdy. Sądząc po opisie to wyjdzie Ci w najbliższym czasie(bardzo prawdopodobne)
    - zawieszenie kompletne z amorami -juz
    - poduszki silnika - juz
    - kolo pasowe
    - rozrząd
    - pompa common rail
    - maglownica
    - przeguby
    - turbo
    - wtryski
    - akumulator
    - konserwacja - juz

    Powodzenia tak czy tak. Ja juz bym w to nie brał drugi raz.
    Ostatnio edytowane przez bzyq81 ; 27-07-2016 o 03:58

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał Patryk123 Zobacz post
    Blacharski - buda zdrowa nie ma żadnego ogniska rdzy, lakier w dobrym stanie wystarczy polerka.
    polecam sprawdzić newralgiczne punkty podłogi takie jak wsporniki pod fotelami bo przy aucie które ma ponad 15 lat to tam już na bank ruda tańczy jak szalona pod fabryczną konserwacją i to raczej standard. Za przednimi kołami we wnękach popatrz dobrze ile blachy zostało za nadkolem i plastikowymi osłonami, tam zawsze gnije.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie

    Patryk123...jak masz kasę ,garaż i pojęcie możesz się pobawić ....wszystko da się przywrócić do życia w temacie aut,ale żeby to miało sens naprawdę musisz być przygotowany na prace i wydatki.Kupiłem autko w niewiele lepszym stanie z tego co piszesz.Robiłem podłogę ,progi itd...wymieniłem cała kompletna zawieche poza amorkami i sprężynami bo te akurat mam dobre a nawet trochę usportowione , do tego całe mnóstwo innych dupereli...Została jeszcze kosmetyka ale autko teraz śmiga jak po sznurku z tym że to kosztuje czasu i pieniędzy.Oczywiscie do czasu aż coś znowu się nie podda.Masz racje wszystkie auta się psują ,wybór modelu to kwestia gustu i portfela.Jak chcesz się zorientować co Cię trochę czeka wejdź na mój profil w dziale nasze Belle (156 1.9 105 2000r)tam jest sporo zdjeć z roboty auta w podobnym stanie.Sporo możesz zobaczyć u kolegi Zieloo ...a propous Zieloo ja mam rocznik 2000 i u mnie jest czujnik zapięcia pasów kierowcy ,działa to tak ze w gniazdzie gdzie wpinasz pas jest coś w rodzaju zworki albo mikro włącznika (nie pamietam)jak w zabezpieczeniu osłon w maszynach...i idzie kabelek do wiązki ,tak jest przynajmniej u mnie i jak jadę bez zapiętych jeszcze piszczy alarm.


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    Alfę skonstruowali ....OBCY.... i wszystko jasne

  4. #24
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał pitman Zobacz post
    a propous Zieloo ja mam rocznik 2000 i u mnie jest czujnik zapięcia pasów kierowcy ,działa to tak ze w gniazdzie gdzie wpinasz pas jest coś w rodzaju zworki albo mikro włącznika (nie pamietam)jak w zabezpieczeniu osłon w maszynach...i idzie kabelek do wiązki ,tak jest przynajmniej u mnie i jak jadę bez zapiętych jeszcze piszczy alarm.
    Kurczę, muszę rozebrać ten zaczep, do którego wpina się pasy. Może przestał działać ? Tyle, że na zewnątrz nie widać żadnych kabli. Powinny być widoczne ? I czy powinna kontrolka od nie zapiętych pasów świecić cały czas, jeśli nie mamy pasów zapiętych ? Tyle lat mam już ten samochód i o czymś nowym się dowiaduję. Ciekawe czego jeszcze się dowiem w przyszłości...

  5. #25
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    o braku esp już się dowiedziałeś

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał zieloo007 Zobacz post
    Kurczę, muszę rozebrać ten zaczep, do którego wpina się pasy. Może przestał działać ? Tyle, że na zewnątrz nie widać żadnych kabli. Powinny być widoczne ? I czy powinna kontrolka od nie zapiętych pasów świecić cały czas, jeśli nie mamy pasów zapiętych ? Tyle lat mam już ten samochód i o czymś nowym się dowiaduję. Ciekawe czego jeszcze się dowiem w przyszłości...
    U mnie świeci a potem chyba jak przekroczę 20km/h jeszcze piszczy aż zapne lub zgasze auto...to i tyle


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    Alfę skonstruowali ....OBCY.... i wszystko jasne

  7. #27
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    156
    Postów
    112

    Domyślnie

    Kurde auto w agonii a ten o pasach. Pekniety przycisk hamulca ręcznego wymieniłem jako ostatnia wisienka na torcie. Jeszcze miałem plan aby po doprowadzenie do ładu auta zrobić mapę ale nieee. To alfa. Pompa wysokiego ciśnienia nie daje zezwolenia. U śmierci auto raz w miesiącu. Niby teraz ma mechanik ma ogarnąć tip top ale to znów 1500. Na odnowę radzę założyć budżet ok 15tys.

    Wysłane z Tapatalk

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    1500 zł za pompę? z czego? ze złota?????
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Za 200-250 zł możesz kupić używaną z gwarancją rozruchową typu 14 dni, a za 900 masz zregenerowane z gw. roczną, tylko pewnie musisz odesłac swoją. Mam wrażenie, że dajesz się trochę kroić.

  10. #30
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    156
    Postów
    112

    Domyślnie

    Wszystko napisałeś. 250 używana z gwarancja jak to mówisz. Przerobione 5 w ciągu miesiąca i każda oddana po max 5 dniach bo leje. Za kazdym razem wymiana liczona bo (mój blad) ja dostarczalem czesci . Dobrze zregenerowana aktualnie to ok 1k płn plus montaż. Zmiana mechanika laweta pompa i montaż - 1500. Promocja panie
    Ogólnie moje wnioski to montować wszystko nowe/regenerowane, a przy takim zakresie jak w wątku zrobi się spokojnie 15tys.

    Wysłane z Tapatalk

Podobne wątki

  1. [159] zważyłem swoją Alfę :)
    Utworzone przez alces1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 166
    Ostatni post / autor: 04-11-2016, 15:55
  2. Jak długo sprzedawaliście swoją Alfę?
    Utworzone przez refresh w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 19-07-2016, 15:39
  3. Alfę 147 chcę ! :)
    Utworzone przez DonARello w dziale 147
    Odpowiedzi: 136
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 12:35
  4. Chcę naprawić wadliwą Alfę
    Utworzone przez bussard w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 27-03-2011, 15:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory