http://www.zf.com/corporate/en_de/pr....shtml#tabs1-1
Sprawdzone
Waga skrzyni ZF:
Dla jednej osi od 75kg
Dla AWD od 135 kg
http://www.zf.com/corporate/en_de/pr....shtml#tabs1-1
Sprawdzone
Waga skrzyni ZF:
Dla jednej osi od 75kg
Dla AWD od 135 kg
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
A ja uważam że gama silnikowa i moce są dla Giulietty dobrane idealnie. 240KM dla przednionapędowego hatchbacka to graniczna wartość. Dalej to już jest bezsensowny wyścig pt: "kto ma dłuższego"
Zauważmy też że Giulietta nawet QV to nie hot hatch taczka, tylko raczej dosyć wygodne GT. Giulietta ma przede wszystkim urzekać wyglądem (wew. i zew.) i mieć sportowe akcenty.
Owszem był chyba pomysł na Giuliettę GTA, ba, platforma, na której powstała pozwala na napęd Q4, wtedy można by myśleć o mocniejszych silnikach. Ale pomysł zarzucono.
Tak więc Twoje 280KM w obecnej Giuliettcie to by była inżynieryjna głupota.
Poza tym jak ktoś tu mądrze napisał, moc to nie wszystko.
- - - Updated - - -
1. Trzymajcie mnie, koszt karbonowego szkieletu zabija cenowo 4C? Kupujący jakoś nie narzekają na cenę, rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. Wiesz jaka jest kolejka oczekiwania na to auto?
2. Obecna współpraca Mazdy i FCA miała dać na początku nową Alfę Spider. Później okazało się że będzie Fiat 124 + Abarth 124. To zgadnij czemu nie będzie Alfy Spider?
- - - Updated - - -
Nie nie, jak na niemieckim konfiguratorze weźmiesz benzyna 200KM i felgi 18 turbiny to wyskakują rozmiary opon i przód to 225,45,R18, a tył (jeśli dobrze pamiętam) 255,40,R18
Być może na niemiecki rynek właśnie taką konfigurację sobie uzgodnili, żeby odpowiadała dokładnie temu, co oferuje BMW.
Dla mnie ciekawszy jest fakt jak Niemcy wyceniają niektóre opcje, np. te 18" felgi z oponami run-flat, a jak robi to FCA Poland.
Dla Niemca takie felgi z run-flatami kosztują 790+100 euro, a dla Polaka to 4400+1300 zł, czyli wychodzi ponad 6,40 za 1 euro
Tak się zastanawiam, czy FCA Poland chce rzeczywiście sprzedawać to auto, czy tylko się nim pochwalić
Być może rzeczywiście po nową Giulię trzeba się będzie wybrać do Berlina, albo do Kopenhagi![]()
Ostatnio edytowane przez Krzysztof ; 29-07-2016 o 21:52
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Bo opcjami trzeba zrekompensować akcyzę powyżej 2 litrów.
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Tak. Najwyżej większy upust dostanie się
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
W benzynie płacę więcej za felgi z powodu akcyzy dla kopciucha? Chyba coś tu postawione jest na głowie...
Sent from my SM-G928F using Tapatalk