Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #9251
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Być może rzeczywiście po nową Giulię trzeba się będzie wybrać do Berlina, albo do Kopenhagi
    Do Kopenhagi to raczej nie bardzo, bo tam dieselek startuje od 475.000 DKK, czyli jakieś 268 tys. zł .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #9252
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Do Kopenhagi to raczej nie bardzo, bo tam dieselek startuje od 475.000 DKK, czyli jakieś 268 tys. zł .
    Netto ??
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  3. #9253
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Nie mam pojęcia:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	giulia DKK.jpg
Wyświetleń:	11
Rozmiar:	61.6 KB
ID:	206672
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #9254
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Nie mam pojęcia:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	giulia DKK.jpg
Wyświetleń:	11
Rozmiar:	61.6 KB
ID:	206672
    To jest brutto z wliczonymi ich szalonymi podatkami . W Danii opłaca się kupować tylko po cenie netto a przy wwozie do PL zapłacić nasze podatki importowe inaczej transakcja nie ma sensu .
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  5. #9255
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    W temacie kombi:
    Porsche poinformowało, że przyszła Panamera będzie także w wersji kombi.
    No nie wierzę, że za rok, dwa nie wypuszczą Gulii kombi.

  6. #9256
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Quadrifoglio156 Zobacz post
    Przepraszam ale tego co piszesz trudno nie nazwać bzdurami. Mało tego, nie czytasz tego co na ich temat piszą inni.
    Dziękuję za merytoryczną odpowiedź. Cenię sobie ludzi, którzy potrafią dokładnie "wypunktować" błędy w toku myślenia.
    Fakt - nie przeczytałem wszystkich 9xx stron tego wątku. Natomiast np. obejrzałem Giulię, nim zacząłem pisać na temat jej wad wg mnie. Jestem w stałym kontakcie z paroma salonami AR/Fiat/Jeep i wiem, jak tam ludzie patrzą na markę AR przez pryzmat obecnej oferty. Możesz sobie pisać o bzdurach, ale rzeczywistość nie jest kolorowa - jeśli Giulia nie będzie sprzedawana w potężnej ilości egzemplarzy (a tutaj poważnym problemem jest cena auta) to marka AR za kilka lat będzie miała historię taką jak Lancia...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    A ja uważam że gama silnikowa i moce są dla Giulietty dobrane idealnie. 240KM dla przednionapędowego hatchbacka to graniczna wartość. Dalej to już jest bezsensowny wyścig pt: "kto ma dłuższego"
    Widzisz - różni nas to, że ja jeździłem 300-konnym Focusem FWD, a Ty chyba nie. Bo gdybyś miał takie doświadczenie, nie pisałbyś w/w rzeczy. Duża moc i moment stanowi problem na pierwszych 2 biegach - ale najczęściej w sofcie masz wtedy limitery momentu i auto nie idzie pełną parą. Ale od biegu 3 w górę problemu z przeniesieniem 300KM na asfalt nie ma.

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Zauważmy też że Giulietta nawet QV to nie hot hatch taczka, tylko raczej dosyć wygodne GT.
    To nie jest GT. To nawet nie stało obok żadnego prawdziwego GT Alfy Romeo od dnia, gdy rozpoczęto oficjalną sprzedaż. A dlaczego to nie jest GT:

    Klasa samochodów (GT) jest kojarzona przede wszystkim ze sportowym dwudrzwiowym coupe, marek takich jak Ford (Ford GT, Mustang GT na nadwoziu typu Fastback), Aston Martin np:Aston Martin DB Mark III - auto Jamesa Bonda - i szereg aut pochodzenia włoskiego: Alfa Romeo, Maserati, Ferrari. Obecnie to nieliczny segment klasy samochodów premium sport car, np. Mercedes-Benz SLR McLaren. Klasa GT w latach 50-60 XX w. przyjęła wygląd ówczesnego Streamlinera (co jest trochę mylące) i ta stylistyka jest kontynuowana do dziś. Jednakże z założenia GT był to samochód produkowany z większą dozą precyzji, dbałością o wykonanie, wygodę i wytrzymałość.

    Samochody typu grand tourer różnią się od typowych samochodów sportowych (np. Lotus Elise, Porsche 911) tym, że są zazwyczaj cięższe (czasami ważą ponad 1600 kg) oraz zapewniają bardziej komfortowe warunki podróży.

    Jeżeli w Giulietcie widzisz jakąkolwiek cechę, która pozwala postawić ją obok klasycznych coupe GT - to gratuluję wyobraźni.

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Tak więc Twoje 280KM w obecnej Giuliettcie to by była inżynieryjna głupota.
    Dobrze, że inżynierowie Forda nie wiedzieli, że są głupi, bo inaczej nie zaprojektowaliby świetnie jeżdżącego 300-konnego RS-a, który okrzyknięty został jednym z najlepszych hot hatchy, jakie były dostępne na rynku.

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    1. Trzymajcie mnie, koszt karbonowego szkieletu zabija cenowo 4C? Kupujący jakoś nie narzekają na cenę, rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. Wiesz jaka jest kolejka oczekiwania na to auto?
    A ogarniasz takie proste zagadnienie, że dealer (czyli ostatnie ogniwo sprzedaży auta) nie zarobi takimi niszowymi modelami na życie? Takie modele można mieć jako DODATEK do bardzo szerokiego spektrum samochodów "klasycznych". I ja cały czas mówię o poszerzaniu oferty modelowej o pojazdy z segmentów, które mają teraz najwyższą sprzedaż. Premiera SUVa jest przespana o dobre 5 lat. Premiera następcy 159 - przespana o 5 lat. Następcy Mito nie widać - przy czym Mito było zrobione zmyślnie, bo wzięto gotowe rozwiązania z Grande Punto. I skoro zrobiono tak z tanią Mito - to teraz masz w salonach Fiata taniego Tipo. Minimalnie trzeba było zmienić jego bryłę, poprawić materiały we wnętrzu, wrzucić do niego z 3-4 "męskie" jednostki napędowe i atakować rynek Alfą. TANIĄ Alfą. W wersji sedan i KONIECZNIE kombi. Taką, która poprawi wyniki finansowe ledwo dychających dealerów marki. Bez dealerów masz temat pozamiatany. Podobnie ze Spiderem - miała być następczyni, ale nie ma. Bo ktoś się uderzył w głowę i doszedł do wniosku, że po jaką cholerę obok Fiata 124 + Abarth mieć jeszcze Alfę. No po to, że to jest INNA MARKA. I wystarczy. Ktoś, kto chce BMW, nie kupi sobie Mini Coopera tylko dlatego, że stoi obok w salonie. Bo to nie jest BMW.

    Dla kogo jest Giulia sedan? Jako jedyne auto w rodzinie - dla mnie na przykład nie. Bagażnik wyklucza możliwość normalnej, bezstresowej, dłuższej wycieczki z dwójką dzieciaków, bo się w tym bagażniku nic sensownego nie zmieści. Wersji kombi nie ma, nie wiadomo czy będzie (jak będą ją tak szybko prezentować, jak obecnego sedana...). Kupno Giulii jako drugiego auta dla funu - no wybacz, za te pieniądze można sobie naprawdę fajniejsze samochody kupić pod kątem weekendowej eksploatacji. Wiesz, ilu ludzi takich jak ja odpadnie z grona potencjalnych klientów? Można się ekscytować się wersją QV - fajnie że jest, ale zobaczymy za 2 lata, ile osób z forum będzie mogło się pochwalić posiadaniem Giulii QV. Założę się teraz - policzysz ich na palcach jednej ręki. Motor napędowy sprzedaży to to nie będzie.

    Powtórzę jeszcze raz - dla mnie obecna polityka AR prowadzi w prosty sposób do zaniknięcia sieci sprzedaży AR, co pociągnie za sobą po prostu upadek marki - chyba, że ktoś kupi Alfę i dalej będzie produkował auta z tym znaczkiem. Niszowymi modelami nie da się odbudować pozycji rynkowej, bo brutalne realia finansowej egzystencji na mega wymagającym rynku motoryzacyjnym zabiją taki plan w zarodku. Jeśli nie wierzysz - zastanów się, czy na dzień dzisiejszy wydałbyś powiedzmy 4-5 milionów złotych na wybudowanie salonu AR, który pochłaniałby Ci conajmniej 100 tysięcy miesięcznie kosztów utrzymania, mając w ofercie: Mito, Giuliettę, Giulię. Bo ja na taki ruch w życiu bym się nie zdecydował. Wolałbym mieć salon KIA. Albo Hyundaia.

    - - - Updated - - -

    Gdzie masz Opla w Alfie? Tylko w skrzyni biegów.
    No i może w tym, że płytę podłogową Premium, która stałą się docelową płytą dla 159, projektował GM z Fiatem.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #9257
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16V Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    Postów
    240

    Domyślnie

    Obejrzałem dziś Giulię na żywo. Pierwsze wejście do środka i poczułem się jak 13 lat temu gdy prowadziłem pierwszy raz 156. Auto uszyte na miarę, bez problemu można znaleźć wygodną pozycję za kierownicą. Wreszcie jest to auto, gdzie nie poczyniono na wnętrzu jakiś oszczędności i jest porządnie zmontowane. Nie ma wewnątrz elementów, które psułyby wrażenie wnętrza. Jedyne ale to zmiana biegów, powinna być precyzyjniejsza...
    Na zewnątrz w dobie kanciastych Audi i VW tyłeczek jest taki okrągły i wygląda bardzo ładnie.
    Test w Auto Moto wersji 180km z automatem potwierdza osiągi a średnie spalanie wynosi 6,2l... Ten golas 150 KM z manualem, ksenonani i czujnikami parkowania, który go oglądałem całkowicie by mi wystarczył...

  8. #9258
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Widzisz - różni nas to, że ja jeździłem 300-konnym Focusem FWD, a Ty chyba nie. Bo gdybyś miał takie doświadczenie, nie pisałbyś w/w rzeczy. Duża moc i moment stanowi problem na pierwszych 2 biegach - ale najczęściej w sofcie masz wtedy limitery momentu i auto nie idzie pełną parą. Ale od biegu 3 w górę problemu z przeniesieniem 300KM na asfalt nie ma.
    OK, "Twój" Focus RS to trzydrzwiowy hot hatch o mocy 305 KM. (Popraw mnie jeśli się mylę) Osiąga pierwszą setkę w 5.9 sek. Pięciodrzwiowa Giulietta QV o mocy 238KM robi to w 6.0s.
    Jest to potężna różnica usprawiedliwiająca masakrowanie przedniej osi.

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Jeżeli w Giulietcie widzisz jakąkolwiek cechę, która pozwala postawić ją obok klasycznych coupe GT - to gratuluję wyobraźni.
    Za Wikipedią:
    The grand touring designation generally "means motoring at speed, in style, safety, and comfort."
    Nie pisałem nic o klasycznych "coupe GT"

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    A ogarniasz takie proste zagadnienie, że dealer (czyli ostatnie ogniwo sprzedaży auta) nie zarobi takimi niszowymi modelami na życie? Takie modele można mieć jako DODATEK do bardzo szerokiego spektrum samochodów "klasycznych". I ja cały czas mówię o poszerzaniu oferty modelowej o pojazdy z segmentów, które mają teraz najwyższą sprzedaż. Premiera SUVa jest przespana o dobre 5 lat. Premiera następcy 159 - przespana o 5 lat. Następcy Mito nie widać - przy czym Mito było zrobione zmyślnie, bo wzięto gotowe rozwiązania z Grande Punto. I skoro zrobiono tak z tanią Mito - to teraz masz w salonach Fiata taniego Tipo. Minimalnie trzeba było zmienić jego bryłę, poprawić materiały we wnętrzu, wrzucić do niego z 3-4 "męskie" jednostki napędowe i atakować rynek Alfą. TANIĄ Alfą. W wersji sedan i KONIECZNIE kombi. Taką, która poprawi wyniki finansowe ledwo dychających dealerów marki. Bez dealerów masz temat pozamiatany. Podobnie ze Spiderem - miała być następczyni, ale nie ma. Bo ktoś się uderzył w głowę i doszedł do wniosku, że po jaką cholerę obok Fiata 124 + Abarth mieć jeszcze Alfę. No po to, że to jest INNA MARKA. I wystarczy. Ktoś, kto chce BMW, nie kupi sobie Mini Coopera tylko dlatego, że stoi obok w salonie. Bo to nie jest BMW.
    Ty za to nie ogarniasz pozycjonowania marki. Już mieliśmy jak to piszesz tanie alfy. Np. MiTo czyli ładniejsze Grande Punto. Na szczęście ktoś poszedł po rozum do głowy i doszedł do wniosku że Alfa jako lepszy Fiat to rozmienianie wartości marki (bo herb AR ma wciąż realną wartość) Po 4C, które było bardzo dobrym "przypomnieniem marki" powstała Giulia, która w końcu nie jest Fiatem tylko ma prawdzie DNA marki.
    Giulietta była trochę takim pomostem między Fiatem a Alfą, powstała na nowej płycie a nie na płycie Bravo.
    Alfa zawsze była niszowa i taka będzie. Nie jest samodzielnym bytem tylko należy do Fiata.

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Dla kogo jest Giulia sedan? Jako jedyne auto w rodzinie - dla mnie na przykład nie. Bagażnik wyklucza możliwość normalnej, bezstresowej, dłuższej wycieczki z dwójką dzieciaków, bo się w tym bagażniku nic sensownego nie zmieści.
    Ja się do Giulietty mieszczę z żoną, dzieckiem, dużym psem, wózkiem i bagażami. Jeśli wersja 280KM spełni moje oczekiwania to ją kupie.

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Powtórzę jeszcze raz - dla mnie obecna polityka AR prowadzi w prosty sposób do zaniknięcia sieci sprzedaży AR, co pociągnie za sobą po prostu upadek marki - chyba, że ktoś kupi Alfę i dalej będzie produkował auta z tym znaczkiem. Niszowymi modelami nie da się odbudować pozycji rynkowej, bo brutalne realia finansowej egzystencji na mega wymagającym rynku motoryzacyjnym zabiją taki plan w zarodku. Jeśli nie wierzysz - zastanów się, czy na dzień dzisiejszy wydałbyś powiedzmy 4-5 milionów złotych na wybudowanie salonu AR, który pochłaniałby Ci conajmniej 100 tysięcy miesięcznie kosztów utrzymania, mając w ofercie: Mito, Giuliettę, Giulię. Bo ja na taki ruch w życiu bym się nie zdecydował. Wolałbym mieć salon KIA. Albo Hyundaia.
    Wiesz ja nie widziałem nigdy dealera Alfy Romeo. Widziałem za to Fiat-Jeep-Alfa.

    Przeczytaj swoją wypowiedź raz jeszcze, bo IMHO sam sobie przeczysz. Krótko mówiąc Twoja Alfa to 300 konna przednionapędówka na bazie Fiata Tipo. Mnie się to nie klei...

    Na koniec cytat z Clarksona:
    I’VE WAITED nearly three decades for this car. The Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde. An Alfa Romeo thatisn’t just a rebadged Fiat. An Alfa Romeo that has rear-wheel drive and serious power. An Alfa Romeo that you would actually want to buy.
    Ostatnio edytowane przez Luke77 ; 30-07-2016 o 12:06

  9. #9259
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    OK, "Twój" Focus RS to trzydrzwiowy hot hatch o mocy 305 KM. (Popraw mnie jeśli się mylę) Osiąga pierwszą setkę w 5.9 sek. Pięciodrzwiowa Giulietta QV o mocy 238KM robi to w 6.0s.
    Jest to potężna różnica usprawiedliwiająca masakrowanie przedniej osi.
    Jeździłeś jednym i drugim autem? Ja owszem. I wiem jak drastycznie różni się zarówno prowadzenie obu aut jak i osiągi REALNIE na drodze. Przy FWD jest oczywistą rzeczą, że nie zejdziesz poniżej pewnego pułapu w rozpędzaniu się do setki. Ale to jest zaledwie jeden jedyny parametr, który wcale nie decyduje o tym, że jakieś auto jest lepsze, a drugie gorsze.

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Za Wikipedią:
    The grand touring designation generally "means motoring at speed, in style, safety, and comfort."
    Nie pisałem nic o klasycznych "coupe GT"
    No to w Giulietcie QV masz komfortu od jasnej cholery. Style i safety też jest ponadprzeciętne. Weź już mnie nie rozśmieszaj Giulietta - auto Gran Turismo. Mito QV to też Gran Turismo? ) Bo ma "speed"?

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Ty za to nie ogarniasz pozycjonowania marki. Już mieliśmy jak to piszesz tanie alfy. Np. MiTo czyli ładniejsze Grande Punto. Na szczęście ktoś poszedł po rozum do głowy i doszedł do wniosku że Alfa jako lepszy Fiat to rozmienianie wartości marki (bo herb AR ma wciąż realną wartość) Po 4C, które było bardzo dobrym "przypomnieniem marki" powstała Giulia, która w końcu nie jest Fiatem tylko ma prawdzie DNA marki.
    O pozycjonowaniu marki to myślę, że sporo mógłbym Cię nauczyć Możesz chcieć się pozycjonować w dowolny sposób. Tylko trudno pozycjonować w segmencie premium produkt, który ni cholery nie jest premium. I jak na razie nikt nie poszedł po żaden rozum do głowy, bo nadal masz gównianą paletę modelową, którą w prosty sposób można było rozszerzyć. I fakt w ogóle istnienia na ten moment sieci dystrybucji nowych AR jest tylko i wyłączenie efektem tego, że najczęściej salony AR są powiązane właśnie z Fiatem oraz od niedawna z Jeepem - co pozwala przetrwać na rynku.

    Giulietta była trochę takim pomostem między Fiatem a Alfą, powstała na nowej płycie a nie na płycie Bravo.
    Alfa zawsze była niszowa i taka będzie. Nie jest samodzielnym bytem tylko należy do Fiata.


    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Ja się do Giulietty mieszczę z żoną, dzieckiem, dużym psem, wózkiem i bagażami. Jeśli wersja 280KM spełni moje oczekiwania to ją kupie.
    Giulietta w porównaniu z Giulią to ma mega zajebistą przestrzeń bagażową. Nie mówiąc o kosmicznej różnicy w wygodnym jej zapełnianiu.

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Wiesz ja nie widziałem nigdy dealera Alfy Romeo. Widziałem za to Fiat-Jeep-Alfa.
    Bo mało zorientowany jesteś Pisałem już, że tego się nie da uciągnąć mając sprzedaż samej Alfy. To, że ktoś jest dealerem Fiat/Alfa/Jeep oznacza, że musi mieć OSOBNE autoryzacje na sprzedaż każdej z tych marek. Problem jest taki, że nie można w nieskończoność nierentowności posiadania autoryzacji na sprzedaż marki AR "uzupełniać" tym, co się zarobi na sprzedaży Fiata/Jeepa.

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Przeczytaj swoją wypowiedź raz jeszcze, bo IMHO sam sobie przeczysz. Krótko mówiąc Twoja Alfa to 300 konna przednionapędówka na bazie Fiata Tipo. Mnie się to nie klei...
    Nie klei Ci się, bo nie masz bladego pojęcia o realiach funkcjonowania rynku motoryzacyjnego od etapu projektowania pojazdu, poprzez testy, produkcję i dystrybucję. Jak to się powinno robić - zobacz sobie na przykładzie chociażby BMW, które od wielu wielu lat systematycznie utrzymuje swoją pozycję na rynku. Zobacz na ofertę, na ceny aut, na liczbę i cenę aut "niszowych". Zobacz, jak wygląda przeciętny salon BMW. Zobacz, jakie się oferuje nabywcom pakiety serwisowe/gwarancyjne. Zobacz chociażby na gamę silnikową w poszczególnych modelach. To jest nawet nie przepaść... To jest Wielki Kanion dzielący markę AR od BMW. Powstały dzięki ustawicznemu wdupiemaństwu Włochów, kontrowanemu przez pracowitość Niemców.


    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Na koniec cytat z Clarksona:
    I’VE WAITED nearly three decades for this car. The Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde. An Alfa Romeo thatisn’t just a rebadged Fiat. An Alfa Romeo that has rear-wheel drive and serious power. An Alfa Romeo that you would actually want to buy.
    [/QUOTE]

    Piękne. Gość czekał prawie 30 lat na Alfę, która jest prawdziwą Alfa Romeo. Normalnie reklama dla marki, jak jasna cholera. To teraz wyciągaj 4 stówki i idź sobie taką Alfę zamów W końcu Dżeremi powiedział, że you would actually want to buy. A to przecież Bóg świata motoryzacji.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 30-07-2016 o 17:12
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #9260
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Twoje rozumowanie jest totalnie błędne. Pomysł wypuszczenia taniej Alfy na bazie Tipo to dopiero byłaby wtopa. Ostatnio Alfa się coraz mocniej unifikowała z Fiatem i sprzedała w 2015 roku 58 tys. aut. Dobrze, że Sergio zmienił taktykę i teraz Giulia nie ma z przeciętnym Fiatem nic wspólnego. A SUV opracowany wg nowej filozofii będzie miał premierę w listopadzie tego roku.
    Wiem, że drogie Alfy nie będą pewnie się super sprzedawały w Europie. I co z tego, skoro tanie też by się nie sprzedawały, że względu na specyfikę marki i jej postrzeganie. Na droższych modelach firma chociaż dużo więcej zarobi. Większość sprzedaży mają robić nieskalane stereotypami rynki amerykańskie i chińskie.

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory