Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: 2.0 JTS, 2001r. wypadanie zapłonu

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0161.jpg
Wyświetleń:	122
Rozmiar:	98.8 KB
ID:	112973


    Wie ktoś może, co to za element jest zaznaczony w czerwonym kółku? zaniepokoiło mnie to dziś, ponieważ jest tam dość mokro i nie wiem co to. Przy okazji chciałem jeszcze zapytać które cylindry pracują w których bankach i o opisanie ich od lewej strony.

    Z góry dzięki

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Elektrozawor wariatora. U mnie tez ciekl olej stamtąd. Wykrec, wyczyścić i daj trochę silikonu.

    Sent from my HTC Flyer P512

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Dzięki metazoma

    156jts - jakieś nowe wieści ?

  4. #24
    Użytkownik Ogier Avatar Karmelitos
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    164

    Domyślnie

    Witam wszystkich mam podobny problem. W mojej Alfie przy dodawaniu gazu (gwałtownym) przy około 4500 tyś wypadał błąd p0300 i p0301 prawie zawsze (3/5 razy), po wymianie świeczek na ngk platynowe problem zanikł jednak po tygodniu od wymiany raz pojawił się ten błąd (migała kontrolka silnika i przestala) w podobnych okolicznościach a drugi raz jedynie lekko go zdusiło na około 1 sekunde ale już bez błędu. Nie mam pomysłu co to może być, cewki też podmieniałem. Dodam, że przebieg samochodu to 130000 a przebieg silnika (tak był już wymieniany raz) to 77 000 (silnik jest z 2006r.) Niedługo będę miał dostęp do kompa to spróbuje wrzucić jakieś wyniki i sprawdzić kompresję. Bardzo proszę jeżeli ktoś się upora z tym to pisać i jeszcze raz pisać!

  5. #25
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Krzyzan
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kędzierzyn- Koźle
    Auto
    156 1.6TS -> GT 2.0JTS
    Postów
    11

    Domyślnie

    Witam wszystkich, odświeżam trochę temat ponieważ i mnie trafiła przypadłość wypadającego zapłony. Po odpaleniu pracują tylko 3 gary, 4ty dołącza po chwili i się uspokaja. Przy obciążeniu silnika powyżej 4,5k pojawia się błąd wypadnięcia zapłony na 4tym cylindrze. Auto przed błędem odczuwalnie zamula, w momencie pojawienia się błędu odczuwalne uwolnienie mocy i samochód znów idzie jak burza. Sprawdzona kompresja- OK, podmiana krzyżowa świec, wtrysków, cewek zawsze 4ty cylinder wypada. Sprawdzony kolektor- czysto, listwa zasilająca czysta. Czy ktoś może podpowiedzieć co jeszcze i gdzie szukać.

Podobne wątki

  1. [MiTo] Wypadanie zapłonu czy Multiair
    Utworzone przez Edluk w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 10-12-2015, 06:39
  2. Wypadanie zapłonu na 3 cylindrze 2.0 TS
    Utworzone przez kotulsky w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-03-2014, 22:24
  3. Wypadanie zapłonu JTS
    Utworzone przez dawid0924 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 18-01-2014, 20:29
  4. [166] Wypadanie zapłonu
    Utworzone przez zgrad w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 19:54
  5. wypadanie zapłonu V6
    Utworzone przez gajowy w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-11-2009, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory