A propos drgającego drążka skrzyni biegów (z napisami od 2:57)
https://www.youtube.com/watch?v=l99Q...youtu.be&t=177
- We can feel much more vibration from the gear leaver...
- It's because the profshaft connected to the rear wheels
- I told this because in the BMW's i felt the same thing
No właśnie nie weekendowe, dlaczego weekendowe. Ja ich używam lat na co dzień, do prac o 4km i o 50km odległych, pod wspomniane szkoły, do hobby, rodzinne i towarzyskie wyjazdy,przejazdy, zakupy w tym budy dla psa itd. itp. Te silniki w codziennym użytkowaniu obcowaniu z nimi dopiero dają frajdę. Nie chodzi o to żeby coś "mieć" , tylko używać.
Czy te r4 turba Giullii będą coś takiego miały pociągającego w sobie? - w tym sęk .
A co do cen, to z tabelek ubezpieczyciela/polis tak z grubsza rzuciłem , chodzi o rząd wielkości i co za te same pieniądze można mieć. No transakcyjne zadbanej Vki powiedzmy poza lusterkiem w daszku jeszcze pakiet luxury i pakiet z aktywnym zawieszeniem . Styknie chybaa za lakier - jakiś tam podstawowy pierwszy serwis
![]()
Dziwna taka świadomość kurcze.
Jeździłem Giulią tydzień temu. 180KM 2.2D. Samochód jedzie tam gdzie chcę, dobre czucie drogi na kierownicy, hamulce rewelacja. Środek nie zawraca głowy kierowcy. Kupiłbym ten samochód, tyle że w benzynie. Diesel jeździ przyjemnie ale mam wstręt do Diesla
Ostatnio jeździłem Mazdą 6,CX-5, BMW 4 GC, Volvo S60, Mercedes CLS 350CDI, C-klasse 4Matic 220 i Giulia jest o niebo przyjemniejszym samochodem do jazdy.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Oglądałem Giulię w salonie w Zielonej Górze. Niestety na szybko, bo czasu nie było. Pierwsze duże zaskoczenie, że Fiat jest oddzielony od strefy Alfy i Jeepa. Sprzedawca bardzo kompetentny, umiał opowiadać o tym aucie tak jak należy. Miło się z gościem gadało :-) od razu zaproponował jazdę próbną (niestety z bólem serca musiałem odmówić).
Samo auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jakość materiałów, spasowanie elementów na bardzo wysokim poziomie. Pozycja za kierownicą wspaniała. Bardzo mi się podobał tunel środkowy. Ogólnie auto wygląda dużo kierownicy w rzeczywistości niż na zdjęciach. I nie, nie zgodzę się, że brak jej smaczków stylistycznych. Nie ma ich nie wiadomo ile, są raczej subtelne, ale są. Czułem się w tym aucie jak w Alfie.
Chciałbym się jeszcze odnieść do dyskusji z poprzednich stron. Koledzy, ja też nigdy nie zamykam się w jednym segmencie. Mam ileś gotówki i wymagania, które z grubsza można określić następująco: auto niebanalne, ciekawe stylistycznie, musi mi się podobać (Hyundai to był wypadek przy pracy :-P ), musi dobrze się prowadzić i być dynamiczne. I co najważniejsze, muszę się w nim dobrze czuć. Dlatego też potrafiłem w pewnym momencie rozważać zakup Gtv, 156 lub 166 (ale tylko z Busso, choć w Gtv mógłbym ewentualnie pójść w 2.0 TS). Wcześniej wybierałem między Hyundaiem Coupe a Fiatem Punto II HGT (no i źle wybrałem :-P ). Co więcej, jak dobrze pójdzie to za kilka lat też będę wybierać między Giulią a Mustangiem. Tylko wyjaśnijmy sobie jedno - ten ford z koniem z 2.3 Eco Boost to nie jest Mustang, tylko jakaś imitacja. Ostatnio oglądałem też Mustanga GT w salonie Forda (sprzedawca mówił, że jeden z klientów ma mu wysłać zdjęcia pokazujące ze zapakował do bagażnika Mustanga dwie spacerówki) i jestem bardzo za. A dźwięk pięciolitrowej, wolnossącej, widlastej ósemki wywołuje ciarki. Co więcej, przed zakupem 156 byłem bardzo bliski zakupu Mustanga SN95 3.7 V6 (za długo się zastanawiałem i został sprzedany). I szczerze mówiąc, porównanie 156 Busso z Mustangiem jest jak najbardziej na miejscu. Choć to dwa bardzo różne wozy.
Jest: Jaguar XF 3.0 V6
Były: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM => Hyundai Coupe FX 2.0 (RD2) => Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 => Honda Accord VI 2.0 VTEC => BMW 118d E87
Junak 126
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Anderson ... ty się tu już tyle wyżaliłeś jaka ta Giulia jest .... (wstaw sobie różne brzydkie słowa), że może czas wyjść z tego forum i idź marudzić gdzie indziej ok?
Dobrze, że jest funkcja blokowania użytkowników
Wysłane z mojego SM-A500FU