Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Nagła niemoc V6 podczas wymijania

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kris_Nero166 Zobacz post
    to wstaw jeszcze z FESa jak pokazuje przepływ powietrza, myslałem ze w 3.0 masz wkładke F 00C 2G2 030
    Kurcze teraz nie wstawię bo te małe gówno co mam to może jedynie kasować błędy. Jak odpalam wykresy to nie nadążą i pierdoły wychodzą. Jak żona wróci z urlopu to podłącze do wydajniejszej maszyny. Co do wkładu to chyba że poprzedni właściciel lu bardziej serwis podmienił.

    Ale z drugiej strony ...

    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...tml#post208568
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  2. #22
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    nie musza być wykresy , podaj przepływ na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Tak to wyglada w tej chwili.





    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Z mojego osobistego doświadczenia - uszkodzony przepływomierz powoduje efekt utraty mocy. Odpięcie wtyczki, a następnie wymiana powoduje poprawę.
    Fes pokazywał podobnie jak u ciebie stałe napięcie bez względu na pomiar powietrza w kg.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Sa gdzies wymresy przy jakich przeplywach sa odpowiednie napiecia.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Kluczem w tym przypadku jest fakt iż to napięcie sie nie zmienia. Jak widać ze zdjeć.
    Nie mogę znaleźć tych wykresów...

Podobne wątki

  1. Mistrz wymijania
    Utworzone przez pet20 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-03-2014, 20:43
  2. [159] Nagła usterka zestawu głośnomówiacego i USB
    Utworzone przez Patriko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-06-2013, 12:40
  3. [159] JTD 16V Nagła duża utrata mocy
    Utworzone przez maalek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 09:59
  4. JTS - nagła dziwna praca silnika
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 06-01-2012, 17:40
  5. nagła utrata mocy alfa156 1.8 ts
    Utworzone przez wrafi2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 31-07-2009, 06:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory