Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48

Temat: Wymiana zawieszenia przedniego - różne warianty

  1. #41
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Zbieżność jest ustawiona prawidłowo.Na obu osiach.Gołym okiem widać,że ma negatyw.Robił całe zawieszenie przód i tył.Niestety na zamiennikach.Nie wiem tylko jakich firm.Luzów nie ma,bo i niby od czego?Z przodu wymieniał górne i dolne na nowe,na tyle wymienił to,co było do wymiany i dalej już nie wie co.


    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Potrzebujesz kowala/speca od obróbki na ciepło i odginasz lagi te pomiędzy zwrotnicą a górnym wahaczem
    Też mu to sugerowałem.Ma przyjechać do mnie w sobotę,to pomierzymy te zamienniki z moimi ori,które mam w zapasie.Kolega boi się takich zabiegów,żeby odginać.Wiem,że robią tak w mercach,gdzie też nie ma ustawianego pochylenia.Podgrzewają i na prasie podginają.
    Jeżeli chodzi o sprężyny,to autko fajnie stoi,nie leży na glebie.

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    Cytat Napisał motogold Zobacz post
    Zbieżność jest ustawiona prawidłowo.Na obu osiach.Gołym okiem widać,że ma negatyw.Robił całe zawieszenie przód i tył.Niestety na zamiennikach.Nie wiem tylko jakich firm.Luzów nie ma,bo i niby od czego?Z przodu wymieniał górne i dolne na nowe,na tyle wymienił to,co było do wymiany i dalej już nie wie co.



    Też mu to sugerowałem.Ma przyjechać do mnie w sobotę,to pomierzymy te zamienniki z moimi ori,które mam w zapasie.Kolega boi się takich zabiegów,żeby odginać.Wiem,że robią tak w mercach,gdzie też nie ma ustawianego pochylenia.Podgrzewają i na prasie podginają.
    Jeżeli chodzi o sprężyny,to autko fajnie stoi,nie leży na glebie.
    Nic nie odginaj powtórzę raz jeszcze. Przy takim pochyleniu jak podałeś nie będzie Ci darło opon ja na swoich nowych zrobiłem ponad 5 tyś bieżnik równy z obu stron opon, a koła na oko wyraźnie pochylone. Szukaj przyczyny w luzach zwłaszcza z tyłu.
    Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 30-08-2016 o 09:54
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

  3. #43
    Użytkownik Świeżak Avatar alfa_fan
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WZU
    Auto
    159 164 166
    Postów
    199

    Domyślnie

    ,na tyle wymienił to,co było do wymiany i dalej już nie wie co.
    Może tu jest problem.
    Część starego zawiasu została. Nowe sztywne, a stare, choć nie widać, to są wypracowane i przy nowych poddają się. A tył, jak wiadomo jest wymagający.

    pozdrawiam
    mirek


    Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
    pozdrawiam alfa_fan; ik@r 1063
    AR 145 bx
    - smoczyca(drago);
    AR 164 V6 - sokół millennium;
    AR 159 jtdm - mała czarna;
    AR 164 V6 tb - wściekła(furioso);
    AR 166 V6 sportronic - black lady


    Kupię wzmacniacz i wiązkę DSP

  4. #44
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Cytat Napisał EGONZGIERZ Zobacz post
    Nic nie odginaj powtórzę raz jeszcze. Przy takim pochyleniu jak podałeś nie będzie Ci darło opon ja na swoich nowych zrobiłem ponad 5 tyś bieżnik równy z obu stron opon, a koła na oko wyraźnie pochylone. Szukaj przyczyny w luzach zwłaszcza z tyłu.
    Jak może mieć luzy,skoro wszystko ma wymienione? Rozumiem,żeby 1 strona pochył miała-może część uszkodzona,ale obie?.A opony mu zdziera w oczach.Przy bieżniku około 4mm po przejechaniu może 1000km wyszło płótno z drutami od wewnątrz.Zbieżność sprawdzana na 2 różnych stacjach.Błąd w pomiarze na poziomie 1-2%.Na pierwszej stacji ustawione w środku zielonego P&T a na drugiej stacji dalej w zielonym.Nic mu nie stuka,puka etc.Jedynie zostaje tylko pochył na czerwonym.


    Cytat Napisał alfa_fan Zobacz post
    Może tu jest problem.
    Część starego zawiasu została. Nowe sztywne, a stare, choć nie widać, to są wypracowane i przy nowych poddają się. A tył, jak wiadomo jest wymagający.

    pozdrawiam
    mirek
    No nie do końca chyba.Ja robiłem w swojej poprzedniej i tej zawias z tyłu i też wymieniałem to,co było konieczne i koła w 2 przypadkach były na zielonym.Więc to raczej nie to.

  5. #45
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Ropczyce/Kamionka
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Postów
    140

    Domyślnie

    Własnie tak czytam i czytam, a może ktos podpowie co zrobić w sytuacji gdy zerwie sie jedna z 3 śrub kielicha amortyzatora? Sa na stałe czy wymienne? Chciałem lekko dokręcic i sie zerwała a teraz strach jezdzic.

  6. #46
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał mateofordeo Zobacz post
    Własnie tak czytam i czytam, a może ktos podpowie co zrobić w sytuacji gdy zerwie sie jedna z 3 śrub kielicha amortyzatora? Sa na stałe czy wymienne? Chciałem lekko dokręcic i sie zerwała a teraz strach jezdzic.
    Nie bój się. Nie odpadnie.
    Najlepiej byłoby tam wspawać nową śrubę albo wymienić całe mocowanie na nowe.

  7. #47
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Ropczyce/Kamionka
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Postów
    140

    Domyślnie

    Czyli rozumiem ,że bez wyjmowania amortyzatora nic nie zrobię. Tego sie obawiałem

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Cytat Napisał mateofordeo Zobacz post
    Czyli rozumiem ,że bez wyjmowania amortyzatora nic nie zrobię. Tego sie obawiałem
    Amorek ci nie wypadnie.Żeby to wyjąć musisz zdemontować kolumnę i wymienić mocowanie,bo te szpilki są w aluminium i od dołu jakby zaklepane jak nit.ciężko będzie zwykłą wiertarką to rozwiercić i zamontować nową szpilkę.

Podobne wątki

  1. Rozporki zawieszenia przedniego
    Utworzone przez popi w dziale 166
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 04-05-2020, 20:21
  2. [GTV] Gumy do przedniego zawieszenia
    Utworzone przez Oktan w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-06-2014, 20:11
  3. [146] Tykanie z zawieszenia przedniego
    Utworzone przez czupi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 16:20
  4. Wymiana elementów zawieszenia przedniego
    Utworzone przez cichy83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-07-2011, 11:22
  5. [166] SPRĘŻYNA ZAWIESZENIA PRZEDNIEGO
    Utworzone przez krzysztof.kusmierowski w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-05-2008, 11:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory