Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Temat: Silnik umarł przez serwis klimatyzacji

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał carramba Zobacz post
    A jak tłumaczą ilość oleju w układzie ? I dlaczego za drugim razem maszyna ściągnęła tylko 1 ml ?
    A ile tego oleju miała ściągnąć?

    To jest standard, że maszyna nie ściąga prawie oleju.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 01-09-2016 o 15:29

  2. #42
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    Cytat Napisał slawek986 Zobacz post
    Ale ci cudowni mechanicy pierniczą głupoty. Już kiedyś o tym pisałem, że koło pasowe się wymienia na nowe !!! A nawet niektórzy mnie przekonywali że lepsza używka do tego niż nowy zamiennik bo ten zamiennik rzekomo dużo kosztuje (śmieszne to trochę ale prawdziwe)
    Myślę że koło się rozpadało a kolega myślał że mu klima szumi i pojechał dobić i maszyny mają różne wartości do Alf 159 raz jest 550 a raz 450/460 i o tym tez była mowa. Niektóre sprężarki nie chcą chodzić na za wysokim ciśnieniu a inne nie reagują na małe. Tutaj goście dobrze zrobili nabijając 550 a skoro to nie dawało efektu, to obniżyli i było OK.
    Kolega jeśli myśli że guma przez 8 lat na tym kole wytrzymała, to ile wytrzymują opony???
    Przykra sprawa ale jeśli by ktoś zerknął na to koło a nie na klimę, to myślę że nie byłoby tej awarii.
    A że koła się rozpadają to nie tylko problem Alfy 159
    Idąc tym tokiem rozumowania, w silniku jest tyle elementów gumowych, że lepiej po pięciu latach zmienić silnik, a najlepiej samochód na nowy.

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    A ile tego oleju miała ściągnąć?

    To jest standard, że maszyna nie ściąga prawie oleju.
    a za pierwszym razem potrafiła ściągnąć aż 41 ml ? 1/3 tego co powinno być w układzie, według ciebie to prawie nic ?

  4. #44
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Cytat Napisał khazar Zobacz post
    Idąc tym tokiem rozumowania, w silniku jest tyle elementów gumowych, że lepiej po pięciu latach zmienić silnik, a najlepiej samochód na nowy.
    No to wymieniaj twoja sprawa lub nie . Oczywiście jak się nic nie dzieje to nie ma sprawy. Ale jak widać, że guma już puszcza to od starości nawet normalne to trzeba wymienić.
    Ciekawe gdzie w silniku masz jeszcze te podobne gumowe rzeczy, które znoszą takie obciążenie???

  5. #45
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał carramba Zobacz post
    [I]

    Wiele wskazuje na to, że z powodu braku oleju zatarła się sprężarka klimy a reszta to już wiadomo.
    dokładnie , wystarczyło by dać do innego serwisu klimy spręzarkę , i ujawniło by lub nie czy została zatarta z powodu małej ilości oleju , bo to bedzie widac na tłoczkach oczywiście ;


    BTW teraz już po zawodach , bo ten warsztat szybko wymieni kompresor klimy na sprawny , żeby nie wyszło że dali ciała i że ich wina
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał carramba Zobacz post
    a za pierwszym razem potrafiła ściągnąć aż 41 ml ? 1/3 tego co powinno być w układzie, według ciebie to prawie nic ?
    To pytanie z fałszywą tezą. Po drugie – łapiesz mnie za słówka. A sens wypowiedzi jest taki, że maszyna nie ściąga całego oleju tylko pewną jego część i to mniejszą. Ściągnięcie 1 ml oleju to nic nadzwyczajnego i wynika z kilku czynników. Nie ma żadnej metody na zbadanie ilości oleju w układzie.

  7. #47
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Brera 2.4
    Postów
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał MadSkillz Zobacz post
    jak pada koło pasowe to jest mozliwość że pasek klinowy rozrywa a strzepy dostają się pod pasek rozrządu, ( czy pasek klinowy Ci pękł?)
    Moje 2.4 właśnie w ten sposób umarło ;/

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał Santor Zobacz post
    Moje 2.4 właśnie w ten sposób umarło ;/
    A mojemu koledze tak umarł Focus RS.

    Z dawnych czasów pamiętam , że rozrząd miał pełną osłonę stalową. Drażniło mnie to, że musiałem przy -15 stopniach wymianiając pompę wody w Audi ściągać koło pasowe...
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  9. #49
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159SW 1.9 jtd 8V 120km 2010
    Postów
    6

    Domyślnie

    W podobny sposob stracilem swoja sprezarke w 1.9 8v. Po serwisie klimatyzacji w zakladzie nie minelo kilka godzin i sie zatarla i to w specyficzny sposob. Przystawila raz, polecial dym ze sprzegla, silnik zgasl. Nawet sie nie zorientowalem co sie stalo bo chwile pozniej puscila i przez tydzien bylo ok. Potem znowu przystawila tak, ze juz zdazylem zobaczyc skad sie dymi pasek nawet sie nie slizgnal w obu przypadkach i wygladal jakby byl nowy po calym incydencie. Leja w serwisach rozne niemieszalne i tansze zamienniki olejow zamiast PAGa, ilosc oleju dobierana jest na pale juz nie wspominajac, iz te maszyny serwisujace klime pewnie trzebaby co jakis czas skalibrowac od nowa, aby moc wierzyc wskazaniom. Jesli oprocz silnika zatarl Ci sie kompresor to do wymiany jest w zasadzie wszystko oprocz parownika i rurek...

  10. #50
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    AR 159 1.9 Jtdm 2008r
    Postów
    16

    Domyślnie

    Dla zainteresowanych ciag dalszy wydarzen. Dzwigienki zaworowe wymienione podkladki poz zawory silnik zlozony pali jezdzi ale nie ma mocy i dymi na czarno. Kolejny krok glowica zdjeta dolot brak jednej klapy wirowej jeden tlok uszkodzony i teraz pytanie bo gosc mowi ze wymienimy jeden tlok a powinno sie raczej wszystkie wymienic? Co o tym sadzicie?

Podobne wątki

  1. Serwis klimatyzacji
    Utworzone przez piotrek_inf w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2014, 21:08
  2. Serwis klimatyzacji
    Utworzone przez Lobuz w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 00:08
  3. [146] 146 1.7 16 v umarł silnik....
    Utworzone przez drakon-00 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 20-02-2012, 11:21
  4. silnik 2.0 dlaczego umarł??
    Utworzone przez subratri w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-08-2009, 09:24
  5. 164 3,0 v6 silnik umarł ?
    Utworzone przez pieniek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-02-2007, 08:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory