Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 62

Temat: Silnik umarł przez serwis klimatyzacji

  1. #51
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    O kurde sprężarka klimy wyrwała klapę wirową...szok.

    Ja bym wymienił 1 tłok, ale są tacy co mnie za ten głos powieszą.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  2. #52
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,614

    Domyślnie

    Cytat Napisał over_speed Zobacz post
    Dla zainteresowanych ciag dalszy wydarzen. Dzwigienki zaworowe wymienione podkladki poz zawory silnik zlozony pali jezdzi ale nie ma mocy i dymi na czarno. Kolejny krok glowica zdjeta dolot brak jednej klapy wirowej jeden tlok uszkodzony i teraz pytanie bo gosc mowi ze wymienimy jeden tlok a powinno sie raczej wszystkie wymienic? Co o tym sadzicie?
    nie odpowiem czy 1 czy 4 wymieniac (nie wiem czy tu np obawiac sie kwestii wywazenia tlokow z jednego kompletu vs roznych?) , ale zanim cokolwiek zrobisz upewnij sie ze nie ma innych uszkodzen, chocby gladzi cylindra, bo wtedy to chyba bedzie wiecej roboty i kosztow. w razie czego silnik uzywke z demontarzu z anglika znajomy ma (a przynajmniej mial 2tyg temu) i mowil że chce 1.5tys za niego.

  3. #53
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Cytat Napisał over_speed Zobacz post
    Dla zainteresowanych ciag dalszy wydarzen. Dzwigienki zaworowe wymienione podkladki poz zawory silnik zlozony pali jezdzi ale nie ma mocy i dymi na czarno. Kolejny krok glowica zdjeta dolot brak jednej klapy wirowej jeden tlok uszkodzony i teraz pytanie bo gosc mowi ze wymienimy jeden tlok a powinno sie raczej wszystkie wymienic? Co o tym sadzicie?
    Spokojnie jeden można wymienić ale to trzeba widzę ten silnik dobrze przepatrzeć, bo coś mi sie to nie podoba???

  4. #54
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    AR 159 1.9 Jtdm 2008r
    Postów
    16

    Domyślnie

    Nadal lipa... silnik odpala ale nie wkreca sie na obroty zero mocy ewidentnie brzmi inaczej niz wczesniej.... mam juz ochote zmienic tych mechanikow. Komputer nie pokazuje zadnych bledow. Ktos jakis pomysl?

  5. #55
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Sprawdzić kompresję i przede wszystkim ustawienie rozrządu. Obydwa wałki można przestawiać względem kół zębatych. Do ustawienia rozrządu używa się dwóch blokad z tyłu i przodu silnika.
    Być może mechanicy tego nie wiedzą.

    Oczywiście sprawdzić najpierw rozrząd , a potem kompresję
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  6. #56
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    AR 159 1.9 Jtdm 2008r
    Postów
    16

    Domyślnie

    A co jezeli kompresja bedzie slaba? Pol silnika wymienione pierscienie tlok uszczelniacze dzwigienki zaworowe glowica splanowana z nowa uszczelka

  7. #57
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Skąd jesteś? Może masz blisko to jakiegoś bardziej ogarniętego mechanika z forum.
    Były: Alfa SW 156 2004r 1.9 JTD 16v 140km, Alfa SW 159 2007r 2.4 JTDm Q4 210km
    Jest: Alfa SW 159 TI 2010r 2.0 JTDM 170km

  8. #58
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał over_speed Zobacz post
    A co jezeli kompresja bedzie slaba? Pol silnika wymienione pierscienie tlok uszczelniacze dzwigienki zaworowe glowica splanowana z nowa uszczelka
    Najpierw rozrząd, a potem kompresja. Niedomykające się zawory to ucieczka kompresji. Myślę, że masz problem z jakąś pierdołą.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  9. #59
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    AR 159 1.9 Jtdm 2008r
    Postów
    16

    Domyślnie

    Najlepiej by było gdzieś koło Głogowa Małopolskiego. Chlopaki sa w trakcie ustawiania rozrzadu na blokadach wczesniej bylo na starych znakach sa pewni ze tu tkwi problem
    Ostatnio edytowane przez over_speed ; 09-09-2016 o 10:32

  10. #60
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    O w mordę...przecież po uderzeniu zaworu w dźwigienkę, mogła przestawić wałek rozrządu względem koła zębatego i to tego które jest po lewej stronie silnika. Na stare znaki to sobie można ustawić gdy zmieniamy pasek i silnik dobrze chodzi. Na 99% masz przestawiony rozrząd. Amatorka.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

Podobne wątki

  1. Serwis klimatyzacji
    Utworzone przez piotrek_inf w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2014, 21:08
  2. Serwis klimatyzacji
    Utworzone przez Lobuz w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 00:08
  3. [146] 146 1.7 16 v umarł silnik....
    Utworzone przez drakon-00 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 20-02-2012, 11:21
  4. silnik 2.0 dlaczego umarł??
    Utworzone przez subratri w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-08-2009, 09:24
  5. 164 3,0 v6 silnik umarł ?
    Utworzone przez pieniek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-02-2007, 08:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory