Wsporniki nr 2 są dwa umieszczone symetrycznie (przykręcone do sanek). U góry mocujesz zderzak do belki, na bokach trzymają go ślizgi i pod nimi również jest przykręcony do podłużnic.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Na tym "listku" centralnym na samym środku zderzaka powinna być metalowa zapinka i do niej przykręcana jest tylko osłona dolna silnika zwykłym wkrętem. Kolejne dwa listki przykręcane są śrubami wraz z osłoną silnika do wsporników. Na ostatnich dwóch skrajnych o ile dobrze pamiętam powinny być także zapinki metalowe i do nich też jest przykręcana osłona zwykłymi wkrętami.
Ostatnio edytowane przez adamekp ; 08-09-2016 o 08:57
Dzięki wielkie, o takie coś mi chodziło, ponieważ nie miałem tego w ogóle przykręconego i chciałem to zrobić jak powinno być żeby nic nie "piało".
Jeszcze raz dzięki panowie
Zamiast tych oryginalnych śrub lepiej zastosować śruby z łbem sześciokątnym(klucz 10) M6x25 + podkładka poszerzana. Z czasem będzie łatwiej to odkręcić niż te na ampul.