Te drugie zaciski to duże brembo.
Te drugie zaciski to duże brembo.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
A pierwsze ktoś kojarzy jaki mogą mieć numer? Na oko wyglądają niemal identycznie, w moich (tych pierwszych) też są 4 tłoczki (wiem że oko może być zgubne, dlatego pytam
Znalazłem numer, ale wciąż niewiele mi to daje bo po numerze nie pokazuje mi w żadnym katalogu, to ten zacisk: https://www.shop4parts.co.uk/?name=s...564&sku=114223
Wie ktoś może czy zestaw naprawczy, tłoczki od dużego brembo 42/29 mm będą pasowały?
Ostatnio edytowane przez SimonV ; 12-09-2016 o 10:45
Witam
Robiłem regeneracje zacisków przód 'brembo' i tył. Poprawnie działa tylko tylni lewy zacisk bo tarcza jest ciepła a pozostałe są gorące.
Z przodu wymieniłem uszczelnienia i wszystko wyczyściłem jak w fabryce, tłoczki przeleciałem papierem wodnym i do złożenia smarowałem specjalna pastą.tłoczki wchodziły małym paluszkiem. Powierzchnię tloczka zeszlifowalem na dużym kamieniu szlifierskim, styk tłocznia z klockiem . Wężyki elastyczne są drożne. Oczywiście cały nowy zestaw tarcz i klocków. Co mogłem zrobić źle? Robiłem nie raz takie operacje i nigdy Nie miałem problemu. Alfa mnie nie lubi?
Nie chcę spalić nowego zestawu bo te co wywaliłem to od klocków odklejała się już okładzina a tarcze miały fioletowe paski.
Czy przyczyną może być niewłaściwe odpowietrzenie układu?
Ostatnio edytowane przez stokrotka147 ; 14-03-2017 o 07:39
Odpowietrzyć trzeba oczywiście i nawet bym płyn wymienił w całości .
Skoro wszystko poskładałeś ok i zamontowałeś nowe rzeczy to jeszcze muszą się dotrzeć i ułożyć . Sprawdź co będzie po około 300km.
Zapowietrzony jest bo lekko ucieka padał jak się wścianie ale weź się tu umów do kogoś na odpowietrzanie na maszynie szok! Płyn poszedł nowy bo stary miał kolor coli =-O Ale dziwne ze jedno koło w porządku:-\