Witam.
Padł akumulator w mojej 159. Po podłączeniu kabli zapalają sią kontrolki, ale również komunikat " VAHICLE PROTECTION SYSTEM NOT AVAILABLE" i bella nie odpala. Podpowie ktoś jaki może być problem?
Witam.
Padł akumulator w mojej 159. Po podłączeniu kabli zapalają sią kontrolki, ale również komunikat " VAHICLE PROTECTION SYSTEM NOT AVAILABLE" i bella nie odpala. Podpowie ktoś jaki może być problem?
Czy rygiel odblokowuje kierownicę?
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Tak, odblokowuje
Bezpieczniki ? Wszystkie do sprawdzenia, w tym te na klemie.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Okk, posprawdzam bezpieczniki.
Kuzyn podpowiedział mi, że może być to kwestia zakodowania od nowa kluczyka. Co o tym myślicie?
A druga sprawa to, czy może być to kwestia dość zmęczonych i cienkich kabli?
Może być alfy mają to do siebie, że przy słabym prądzie sypią błędami jak bezpieczniki będą ok podłącz inny aku bezpośrednio pod klemy.
A pokasowałeś błędy po zamontowaniu nowego akumulatora???
połączenia masowe posprawdzaj
Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu
Kolega pisał, ze próbował odpalać z kabli (a przynajmniej tak wywnioskowałem) wiec albo strzeliły bezpieczniki podczas tej operacji albo ma dupne kable o czym wspomniał.
pewnie to drugie
Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu