Witam wszystkich!

Mam problem. Auto cieżko pali jak jest zimne, ogólnie brzydko chodzi (mam wrażenie, że jak traktor), ma mniejszą moc (na hamowni 187 z 210 fabrycznych koni) no i dymi na czarno. Pojechałem z autem do Boscha i tam mechanik powiedział mi, że mam 3 pierwsze wtryski do zrobienia. Potwierdzał to próbą przelewową i wykresem który załączam. Troche drogo biorą w Boschu za wtryski więc postanowiłem wziąć auto do zakładu zajmującego się wtryskami.

Próba przelewowa:
1 cyl.: -0,73
2 cyl.: 1,85
3 cyl.: -1,08
4 cyl.: 0,35
5 cyl.: -0,39
Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	001.jpg
Wyświetleń:	11
Rozmiar:	61.1 KB
ID:	212589Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	002.jpg
Wyświetleń:	12
Rozmiar:	63.9 KB
ID:	212590
W którymś z wykresów drugi wtrysk przełączony na piąty, bo podobno ta maszyna obsługuje tylko 4 wtryski.

Po wrzuceniu na maszynę pan powiedział, że wtryski może nie są idealne, ale wszystkie trzymają normę. Doradził mi, że w tym wypadku nie ma sensu robić wtrysków.
Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	003.jpg
Wyświetleń:	12
Rozmiar:	30.3 KB
ID:	212591Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	004.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	30.6 KB
ID:	212592Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	005.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	33.1 KB
ID:	212593Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	006.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	30.9 KB
ID:	212594Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	007.jpg
Wyświetleń:	12
Rozmiar:	31.9 KB
ID:	212595
Pojechałem z powrotem do Boscha z wynikami z EPSa i powiedział mi, że są w tym przypadku mało istotne bo na załącznonym wcześniej wykresie widać, że wtryski podają paliwo w złym momencie (czy jakoś tak) no i pomoże tu tylko wymiana wtrysków.

Także mógłby ktoś mądry doradzić co robić? wymieniać wtryski czy szukać przyczyn gdzieś indziej?