Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 63

Temat: Zaniki mocy przy przyspieszaniu JTS

  1. #31
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Albo sonda lambda. Szkoda że nie zapamiętałeś nr błędu.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar Adam30
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa 159 JTS 1.9 160km
    Postów
    26

    Domyślnie

    A wiec Panowie tak co do bledu to nie wywalilo na desce dowiedzialem sie o nim po podlaczeniu byl jako oczekujacy. Kodu ze chiny nie pamietam ale wyjasnienie jego bylo ze zly sklad mieszanki i ktos tam pisal ze jak dluzszy czas jedziesz na wysokich obrotach to moze wyskoczyc koncowka bledu chyba 60. A teraz do rzeczy ktora mnie przerazila zrobilem tak ja radzil jeden z kolegow i kuzwa ruszylem na 6 biegu na polsprzegle

  3. #33
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bonzo
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm 8v + Fiat Stilo mJet 16V
    Postów
    103

    Domyślnie

    Nie koniecznie musi być to samo co kiedyś i ja miałem ale dokładnie były to te same objawy i już mnie szlag trafiał bo nikt nic nie mógł znaleźć. A silnik robił sobie fochy najczęściej podczas jazdy - natomiast u mechaników wszystko było OK!

    Co było u mnie.

    Wadliwa kostka na trzecim wtrysku.

    Na postoju wszystko ok, ale wystarczyło jechać i zaczynały się dziwne jazdy ze spadkami mocy. (silnik się rusza przy zmianie obrotów i kostka jakaś luźna była i źle przewodziła prąd)

    Sam znalazłem usterkę dopiero jak silnik stracił moc i nawet na postoju dziwnie chodził - wrażenie jak na trzech garach.

    I właśnie chodził na tych trzech garach. Gdy podniosłem maskę i dociskałem wszystkie kostki wreszcie trafiłem na tą, która była wadliwa. Dociskam - silnik chodzi jak marzenie, puszczam - silnik chodzi owszem i całkiem dobrze ale czuć, że dziwnie utrzymuje obroty.

    Na szybko włożyłem cienki drucik w środek złączki i tak założyłem wtyczkę na wtrysk. Przejechałem tak trasę z nad morza do Wawy i nic! Wreszcie silnik nie miał czkawki w najmniej oczekiwanych momentach. Z czasem wymiana wtyczki i całkiem zapomniałem o tym że kiedyś samochód robił fochy z mocą.

    Nie mówię że dopadło Twój samochód to samo - ale warto sprawdzić. Zwłaszcza, że jak czytam twój przypadek widzę siebie jak męczyłem się z tym samym i żaden mechanik nie mógł zlokalizować tak prostej usterki.
    Ostatnio edytowane przez Bonzo ; 27-10-2016 o 17:41

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar Adam30
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa 159 JTS 1.9 160km
    Postów
    26

    Domyślnie

    Ty wiesz ze jak jade po dziurawej drodze albo jak trzesie autem to jakby moc lapal. Moze nie chodzi na trzech garach ale faktycznie na postoju czasem obroty lekko glupieja spadaja i wracaja w zakresie 2000 3000 obr roznicy jutro znajde te kostki i posprawdzam wielkie dzieki za info

  5. #35
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bonzo
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm 8v + Fiat Stilo mJet 16V
    Postów
    103

    Domyślnie

    Oby to było to.
    U mnie już chcieli komputer wymieniać albo wtryski regenerować.
    Silnik pomimo że chodził sobie na przysłowiowych "trzech garach" wcale nie było łatwo wyczuć. On nawet na trzech garach miał wystarczająco mocy by sobie jeździć po mieście. Zwłaszcza że to się przytrafiało najczęsciej podczas jazdy. Najgorzej było jak potrzebowałem mocy, zamiast rwania do przodu on tylko mruczał a ja modliłem się by np. wyprzedzić tira. I najgorsze to uczucie rakiety. Piłuje człowiek samochód z gazem w podłodze by wyprzedzić malucha i raptem kop w tyłek i lecimy do przodu a gość w maluchu myśli że zachęcamy go do ścigania

  6. #36
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bonzo Zobacz post
    Oby to było to.
    Tyle że autor tematu jeździ JTS-em, a usterka kostki wtryskiwacza to znany temat JTD.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bonzo
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm 8v + Fiat Stilo mJet 16V
    Postów
    103

    Domyślnie

    Tak wiem ale to akurat przytrafiło się mi w benzyniaku. Ba! zaświeciło się mi w głowie własnie dzięki temu że to znana usterka z diesla

  8. #38
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    No ja miałem podobnie w 1.4 tb , tylko że na cewce.te wtyki to chyba robią z plasteliny

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #39
    Użytkownik Świeżak Avatar Adam30
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa 159 JTS 1.9 160km
    Postów
    26

    Domyślnie

    Dokladnie czasami gaz do podlogi a on tylko mruczy i powoli sie rozpedza albo rwie jak szatan (niestety nieczesto) lub tez lapie w trakcie palowania kopa. Posprawdzam jutro te kostki podociskam styki i popryskam jak kolega wczesniej radzil zapalilo mi sie swiatelko w tunelu ze to moze byc to i skonczy sie modlenie czy dam rade wyprzedzic czy moze nie zdaze

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maarkuss
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kraków - Glasgow
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.8 MPI
    Postów
    316

    Domyślnie

    Jak by padła cewka, to by silnik chodził na 3 gary, ale to byś zauważył, chodził by jak traktor, telepało by bim, a ponadto, wywaliło by ci "Check" i błąd np P0303 - wypadanie zapłonu, albo coś podobnego, tak miałem jakieś 3 tygodnie temu, z tym że ja mam moduł zapłonowy (coil pack), a z tego co wynika to JTSy też to mają. Cokolwiek jak by ci nie łączyło w kostce do której jest moduł wpięty, od razu ECU by cię o tym poinformowało
    Ostatnio edytowane przez maarkuss ; 27-10-2016 o 19:45

Podobne wątki

  1. Spadki mocy przy przyspieszaniu
    Utworzone przez mario1662.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 13:55
  2. [145] Brak mocy przy przyspieszaniu
    Utworzone przez marcinek9348 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-09-2012, 18:22
  3. Gubi\Spala olej i ma poslizg mocy przy przyspieszaniu
    Utworzone przez kamil1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-05-2012, 20:50
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 07:13
  5. Alfa gaśnie przy przyspieszaniu i brak mocy :(
    Utworzone przez prasus w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 18:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory