Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 75

Temat: Trzy problemy do rozwiązania

  1. #21
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dziaru Zobacz post
    Andrzej co ty pierdzielisz? Przecież to są lusterka do 155 .

    Gość sie jeb* w opisie
    No to jest istota sprawy że gosć pomylił model do którego są lusterka. Ja nie zaglądałem do linka bo w opisie były lusterka do 145/146 dlatego przyjąłem że to sa lusterka takie jak w opisie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    POZIOM PALIWA.
    Na 99 źle Ci wskazuje wskaźnik, to po pierwsze.
    Po drugie jak masz poniżej 1/4 i wchodzisz ostro w prawy zakręt to normalne że szarpie Pompa jest z prawej strony i paliwo od niej odpływa więc auto szarpie. Zalej po korek i sprawdź czy pokaże Ci 1/1, z reguły wtedy też nie pokaże pełnego zbiornika.

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    co do wskażnika , słyszałem koncepcje że czasami to wina licznika ( od dwóch użytkowników to słyszałem z czego jeden zarzekał się ze po wymianie licznika przestała wskazówka latać ) Ja powiem tak , na przykładzie TD , że jak poziom paliwa w zbiorniku był ponizej ćwiartki to ostry zakręt i czasami zaświeciła sie na chwile lapka . Zbiornik w Alfinie jest duzy i palio potem gania tak że jepierdziele . Wiele razy było jak na trasie człowiek jechał spokojnie to paliwo było na ćwiartce a jak wjechał w miasto parę zakrętów to nagle zaczęło migać , świecić itd. W TS , generalnie rezerwa zapala się bardzo wcześnie

  4. #24
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał maryszkens Zobacz post
    Co do szarpania- może pływak/czujnik się odchylił/źle ustawił i na 1/4 masz już pusto.
    Może zacznę od tego...

    - - - Updated - - -


    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    POZIOM PALIWA.
    Na 99 źle Ci wskazuje wskaźnik, to po pierwsze.
    Po drugie jak masz poniżej 1/4 i wchodzisz ostro w prawy zakręt to normalne że szarpie Pompa jest z prawej strony i paliwo od niej odpływa więc auto szarpie. Zalej po korek i sprawdź czy pokaże Ci 1/1, z reguły wtedy też nie pokaże pełnego zbiornika.
    I skończę na tym, tzn. na zalaniu całego baku.
    Co mi się średnio uśmiecha, bo bak jest duży, a ja tym autem mało jeżdżę.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Dziaru Zobacz post
    Zbiornik w Alfinie jest duzy i palio potem gania tak że jepierdziele . Wiele razy było jak na trasie człowiek jechał spokojnie to paliwo było na ćwiartce a jak wjechał w miasto parę zakrętów to nagle zaczęło migać , świecić itd. W TS , generalnie rezerwa zapala się bardzo wcześnie
    Przy żwawym ruszaniu ze skrzyżowania też się pewnie paliwo w baku bujnie.

    W każdym razie Wasze odpowiedzi w tym temacie są uspokajające.

  5. #25
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Ja tu dodam parę słów od siebie odnośnie lusterek.Stelaż w elektrycznym na którym trzyma się szkło jest inne niż w manualnym i dla mnie nie podlega to żadnej dyskusji.Znam jednego takiego co przerobił manuala na elektryka choć zabawy trochu z tym miał.Następną ciekawostką jest to,że obudowy w elektrycznych też się różnią.Wiem,bo próbuję właśnie z 5 kompletów stworzyć jeden dobry.Różnica jest w mocowaniu przedniej do tylnej obudowy.Jedne na przedniej mają wypustki do wkręcenia śrubek drugie nie.Z tylną też są takie myki.Jest jeszcze jedna różnica,ale nie potrafię jej wytłumaczyć
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Cytat Napisał kazikx Zobacz post
    Może zacznę od tego...
    Nie zaczynaj, nie warto...
    Ten czujnik jest tak skonstruowany ze nic nie zrobisz, sam tego próbowałem.

  7. #27
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    Stelaż w elektrycznym, na którym trzyma się szkło jest inne niż w manualnym i dla mnie nie podlega to żadnej dyskusji.
    Łukasz, chodzi tylko o to, by taki stelaż, po przeszczepie z manualnego do (mojego) elektrycznego pasował i lusterko działało 100%.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    Nie zaczynaj, nie warto...
    Ten czujnik jest tak skonstruowany ze nic nie zrobisz, sam tego próbowałem.
    Czyli ewentualnie tylko wymiana czujnika, czy w ogóle zostawić, jak jest?

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wymiana czujnika.
    Najlepiej poświęć sie i zalej do pelna, zobaczysz co pokazuje i sprawdzisz spalanie oraz co pokazuje licznik przy jakim stanie. Oczywiście najlepiej na nowy sezon bo zima nie będziesz jezdzil. Sam tak robiłem bo używane czujniki to w większości to samo a nowy chyba 350zl, dla mnie niewarty takiej kasy za troche dokładniejsze pokazanie stanu

  9. #29
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Kasztelan, dobry pomysł z tankowaniem na wiosnę.
    Na razie odpuszczę ten problem, bo ostatecznie jest to kwestia pilnowania wskaźnika: u mnie ćwiartka oznacza rezerwę. Mam trochę więcej paliwa i problem znika.

  10. #30
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał kazikx Zobacz post
    Łukasz, chodzi tylko o to, by taki stelaż, po przeszczepie z manualnego do (mojego) elektrycznego pasował i lusterko działało 100%.
    Powiem Ci tak.Ja w tej kwestii nie kombinowałem,ale jak pisałem wcześniej kolega mój to ogarnął.Osobiście pospawał bym ten stelaż.Nawet w najbardziej do dupy miejscu,w którym lubi pękać da się to zrobić.Jak to mówią jest to znal czyli gówno nie metal Mam taki pospawany i normalnie działa.Trzeba tylko zawieźć to do kogoś kto spawa aluminium.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

Podobne wątki

  1. Problem nie do rozwiązania.
    Utworzone przez zbyszek50 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 17:41
  2. Problem nie do rozwiązania.
    Utworzone przez zbyszek50 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-06-2014, 16:58
  3. Rozwiązania techniczne
    Utworzone przez Miczab w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-04-2014, 23:15
  4. [159] Kilka wątków do rozwiązania w 159
    Utworzone przez wave_pl w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-06-2013, 21:43
  5. Panewki - próba rozwiązania???
    Utworzone przez ori w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 03-11-2009, 15:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory