![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
POZIOM PALIWA.
Na 99 źle Ci wskazuje wskaźnik, to po pierwsze.
Po drugie jak masz poniżej 1/4 i wchodzisz ostro w prawy zakręt to normalne że szarpiePompa jest z prawej strony i paliwo od niej odpływa więc auto szarpie. Zalej po korek i sprawdź czy pokaże Ci 1/1, z reguły wtedy też nie pokaże pełnego zbiornika.
co do wskażnika , słyszałem koncepcje że czasami to wina licznika ( od dwóch użytkowników to słyszałem z czego jeden zarzekał się ze po wymianie licznika przestała wskazówka latać ) Ja powiem tak , na przykładzie TD , że jak poziom paliwa w zbiorniku był ponizej ćwiartki to ostry zakręt i czasami zaświeciła sie na chwile lapka . Zbiornik w Alfinie jest duzy i palio potem gania tak że jepierdziele . Wiele razy było jak na trasie człowiek jechał spokojnie to paliwo było na ćwiartce a jak wjechał w miasto parę zakrętów to nagle zaczęło migać , świecić itd. W TS , generalnie rezerwa zapala się bardzo wcześnie![]()
Może zacznę od tego...
- - - Updated - - -
I skończę na tym, tzn. na zalaniu całego baku.
Co mi się średnio uśmiecha, bo bak jest duży, a ja tym autem mało jeżdżę.
- - - Updated - - -
Przy żwawym ruszaniu ze skrzyżowania też się pewnie paliwo w baku bujnie.
W każdym razie Wasze odpowiedzi w tym temacie są uspokajające.
Ja tu dodam parę słów od siebie odnośnie lusterek.Stelaż w elektrycznym na którym trzyma się szkło jest inne niż w manualnym i dla mnie nie podlega to żadnej dyskusji.Znam jednego takiego co przerobił manuala na elektryka choć zabawy trochu z tym miał.Następną ciekawostką jest to,że obudowy w elektrycznych też się różnią.Wiem,bo próbuję właśnie z 5 kompletów stworzyć jeden dobry.Różnica jest w mocowaniu przedniej do tylnej obudowy.Jedne na przedniej mają wypustki do wkręcenia śrubek drugie nie.Z tylną też są takie myki.Jest jeszcze jedna różnica,ale nie potrafię jej wytłumaczyć![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
Wymiana czujnika.
Najlepiej poświęć siei zalej do pelna, zobaczysz co pokazuje i sprawdzisz spalanie oraz co pokazuje licznik przy jakim stanie. Oczywiście najlepiej na nowy sezon bo zima nie będziesz jezdzil. Sam tak robiłem bo używane czujniki to w większości to samo a nowy chyba 350zl, dla mnie niewarty takiej kasy za troche dokładniejsze pokazanie stanu
![]()
Kasztelan, dobry pomysł z tankowaniem na wiosnę.
Na razie odpuszczę ten problem, bo ostatecznie jest to kwestia pilnowania wskaźnika: u mnie ćwiartka oznacza rezerwę. Mam trochę więcej paliwa i problem znika.
Powiem Ci tak.Ja w tej kwestii nie kombinowałem,ale jak pisałem wcześniej kolega mój to ogarnął.Osobiście pospawał bym ten stelaż.Nawet w najbardziej do dupy miejscu,w którym lubi pękać da się to zrobić.Jak to mówią jest to znal czyli gówno nie metalMam taki pospawany i normalnie działa.Trzeba tylko zawieźć to do kogoś kto spawa aluminium.
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone