To jest od strony skrzyni biegów
Wyklepane Hammer AXE
To jest od strony skrzyni biegów
Wyklepane Hammer AXE
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
To raczej jest nr skrzyni. GM. Nr silnika musi być na bloku.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
To dobrze, bo mi nie pasuje do vin'u
Może mi ktoś zrobić zdjęcie i pokazać gdzie ten nr się dokładnie znajduje ? Dzisiaj obejrzałem silnik szczegółowo i nic więcej mi się nie rzuciło w oczy, a nie chce demontować pół osprzętu, jakby się okazało że nie trzeba.
Może zerknij w ten temat:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/..._silnika_.html
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Dzięki, czytałem wcześniej ten temat, zacytowałem nawet jego wypowiedź na pierwszej stronie, ale i tak mam problem ze zlokalizowaniem tego.
Nie znalazłem tego nr, ale zakładam że silnik jest oryginalny. W końcu przez pięć lat było ok, na 1740. Poniżej filmik po sprawdzeniu przez nich paska po raz drugi. Ponoć pojawiły się luzy na sprężarce klimy, gdzie tydzień wcześniej, podczas zakładania wszystko było ok. Paska nie wymienili, zostali przy 1760. Widzę, że muszę znów się do nich wybrać.
Ostatnio edytowane przez herbig ; 27-11-2016 o 00:34