Strona 66 z 131 PierwszyPierwszy ... 16565758596061626364656667686970717273747576116 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 651 do 660 z 1307

Temat: Usunięcie DPF filtra cząstek stałych

  1. #651
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    A dlaczego chcesz się pozbywać dpf'a? Jak układ pracuje poprawnie i nie rozrzedza Ci oleju to nie ma sensu ryzykować. Co do wiercenia, to musiałbym zapytać znajomego, któremu kiedyś takie rozwiązanie proponowano. Nie wiadomo na ile takie rozwiązanie nie zakłóci przepływu spalin.

  2. #652
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    Alfa Romeo GT (planowane)
    Postów
    95

    Domyślnie

    bo mi sie konczy raczej:
    http://tufotki.pl/ny8Cq
    (pomiar robiony na biegu jalowym na postoju i temp. 90 stopni).
    srednia wypalen 325km + na czujniki 16mBar a nie ponizej 10. Poza tym pali mi za duzo (po miescie 9.5-10 gdzie wiekszosci ludzi 1.9 150tka pali max 8.0). Czy mi rozrzedza olej? Nie wiem jak to sprawdzic...
    Poza tym jak bede jechal 3500km to nie moge sobie pozwolic zeby akurat wtedy mi ten dpf sie skonczyl na amen i auto przeszlo w tryb serwisowy bez mocy.

    Ahaaaa, ja myslalem, ze to w miare sprawdzone rozwiazanie z tym wierceniem. Nie no spoko, poszukam tlumikarza ktory mi to od gory wyciagnie (wydlubie?)

  3. #653
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Każde wypalanie powoduje rozrzedzenie oleju. To żaden wyznacznik.
    Wiercenie polega na przewierceniu się również przez katalizator. Jeśli nie, to katalizator najczęściej ulega uszkodzeniu (do przewiercenia trzeba się dobrze przyłożyć), zostają odpady itp. To zła metoda, a właściwie partactwo proszące się o problemy. O ile w starszych wersjach jeszcze przechodzi, to w nowszych, a w szczególności w EURO5+ (EDC16+C39 i EDC17) już nie. Po takim zabiegu za samochodem snuje się gryzący zapach spalin. Poza tym o ile pomiar samych cząstek stałych, w obecnym stanie techniki pomiarowej w warunkach drogowych jest praktycznie niemożliwy (o czym pisałem już w tym temacie - względy techniczne), to już pomiar NOX, CO i innych owszem. A wycięcie kata kończy się zwiększoną emisją tych gazów. I to już tyczy się i starszych i tych nowych modeli.
    Trzymajcie się z dala od partaczy wiercących DPF. Albo cięcie od góry albo dobry spawacz i cięcie na rancie.

    Poza tym budowa DPF-a nie pozwala na wyjęcie w nienaruszalnej formie wkładu bez widocznego przy diagnostyce cięcia. Jeśli ktoś twierdzi inaczej, to albo jest magikiem albo nie widział tego nigdy na oczy. Aby tego dokonać trzeba by praktycznie w strzępy pociąć obudowę. Nawet po rozcięciu na rantach DPF trzeba wykruszać udarem, bo tak jest osadzony w puszce.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #654
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    159SW 16V 150KM, Mercedes Vito
    Postów
    275

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mico Zobacz post
    bo mi sie konczy raczej:
    http://tufotki.pl/ny8Cq
    (pomiar robiony na biegu jalowym na postoju i temp. 90 stopni).
    srednia wypalen 325km + na czujniki 16mBar a nie ponizej 10. Poza tym pali mi za duzo (po miescie 9.5-10 gdzie wiekszosci ludzi 1.9 150tka pali max 8.0). Czy mi rozrzedza olej? Nie wiem jak to sprawdzic...
    Poza tym jak bede jechal 3500km to nie moge sobie pozwolic zeby akurat wtedy mi ten dpf sie skonczyl na amen i auto przeszlo w tryb serwisowy bez mocy.

    Ahaaaa, ja myslalem, ze to w miare sprawdzone rozwiazanie z tym wierceniem. Nie no spoko, poszukam tlumikarza ktory mi to od gory wyciagnie (wydlubie?)
    Mi tez wypala sie co 300km w mieście i pali około 10l, a nawet więcej z tym, że jeżdżę naprawdę krótkie trasy - do 10km. Natomiast jak jadę dłuższą trasę, to spalanie jest na poziomie 7,5l/100km i zapełnienie filtra 1% na 10km i nie widzę aby cos nie tak się z nim działo... Na pewno nie myślę o wywaleniu.

  5. #655
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Jeżeli mam wypalanie DPF średnie co 130 kilometrów - to znak żeby się już pozbyć tego ustrojstwa, prawda?
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  6. #656
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Pytasz poważnie? W 2.4 juz bym go wymienial lub wywalał przy wypalaniach dwa razy rzadszych niz twoje...

  7. #657
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Poważnie, bo dopiero do tego zajrzałem.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  8. #658
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mico Zobacz post
    [...]Jakby nie patrzec, nawet jak sie rozetnie puszke od gory i ja potem tam zaspawa to jak tester na badaniu tech czy policja bedzie uparta to moga poczekac az ostygnie i wkladac reke zeby poczuc czy jest tam spaw niefabryczny miedzy gora dpf'a a podloga auta prawda?
    Uparta policja znajdzie spawy i co dalej?


    Cytat Napisał pushq Zobacz post
    Jeżeli mam wypalanie DPF średnie co 130 kilometrów - to znak żeby się już pozbyć tego ustrojstwa, prawda?
    A jak wyglądają klapy wirowe?

  9. #659
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    A jak wyglądają klapy wirowe?
    Nie ma. EGR też nie ma.

    Generalnie w momencie jak kupiłem to auto regeneracja była średnio co 320 kilometrów, ale właściciel przyznał, że generalnie jeździ tylko krótkie odcinki.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  10. #660
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Uparta policja znajdzie spawy i co dalej?
    Nie, no jahu nie strasz ludzi Widziałeś kiedyś takiego policjanta ? Ja znam tylko z opowiadań jak to szwagra, wujka, ciotki, kobyły, syn jechał niemiecką autostradą... i mu chusteczką rurę sprawdzali
    Diagnosta prędzej. Ale i to ma gdzieś. Ma sprawdzić zadymienie spalin, bo tyle może. Może skład spalin. Ale nie cząstki stałe. No ale jak bezczelnie jest wspawana rura w miejsce DPF, a w dowodzie jest EURO4... Ale o tym już tu pisałem dość obszernie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)
    Utworzone przez Alfabeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 29-11-2018, 16:18
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory