Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 75

Temat: Trzy problemy do rozwiązania

  1. #61
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Suzumushi Zobacz post
    niewierny tomasz
    ze wszystkim tak masz ze jak nie zobaczysz to nie uwiezysz ?

    w
    Aż tak źle nie jest ze mną.Spawacz znajomy fachura gdy mu pokazywałem szkielet(z ciekawości,zupełnie cały) kręcił nosem i mówił że to arcy trudne.Wiec jeśli w/g niego to trudne to mu wierzę.Więc z chęcią zobaczę na własne oczy ów element zespawany.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #62
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    elektron.
    No jo, istnieje coś takiego.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Elektron_(stop_magnezu)

    Po lekturze jestem jeszcze bardziej dumny z mojego auta mam magnezowe lusterka!!! Ha!!!

  3. #63
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    No jo, istnieje coś takiego.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Elektron_(stop_magnezu)

    Po lekturze jestem jeszcze bardziej dumny z mojego auta mam magnezowe lusterka!!! Ha!!!
    To chyba wreszcie przestaniesz nazywać ten stop g...
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #64
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Na ausalfa.com ludzie kleją stelaże lusterek tzw. zimnym spawem i twierdzą, że się trzyma całkiem dobrze.
    http://www.ausalfa.com/viewtopic.php?f=8&t=6467

  5. #65
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Wrócę na chwilę do mojej 155.
    Rozwiązałem - dzięki Wam, zatem dzięki! - problem z lusterkiem.

    Gościu z zapodanej przez Lesia aukcji sprzedał lusterko, które od niego kupiłem.
    Ktoś tam mnie uprzedził. Tak to jest linkować aukcje na forum.

    Zreperowałem je więc sam.

    Niestety - a jednak wyszedł brak doświadczenia - przy rozbiórce lekko uszkodziłem wkład lusterka i musiałem zamówić nowy.
    Dalej już było ok.

    Skleiłem złamany stelaż dwuskładnikowym klejem epoksydowym - na podstawie opisu z ausalfa.com podlinkowanego przez Supabache.
    Użyłem kleju K2 Metal Bond.
    Ponadto, w celu dodatkowego wzmocnienia, w poprzek złamania wkleiłem płytkę metalową i kilka krótkich (na zagięciach ramienia stelażu) metalowych prętów z gwoździ.

    Trzyma. Nie wiem jak mocno, ale trzyma.
    Ciosami karate nie będę sprawdzał.

    Pomyślałem, że można by przewiercić ten stelaż po obu stronach złamania i przymocować płytkę za pomocą małych śrub.
    Ale akurat nie miałem cienkiego wiertła do metalu, a sam klej złapał płytkę i pręty.
    Jak kiedyś, nie daj dobry Panie, odpadnie, to wrócę do pomysłu z wierceniem.
    Ostatnio edytowane przez kazikx ; 06-02-2017 o 18:13 Powód: com zamiast sud - poprawiłem

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Gratulacje
    A z tym wierceniem, to może być problem biorąc pod uwagę z jakiego to stopu wykonano... Chyba, że ktoś już próbował?

  7. #67
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Skoro tak łatwo pękają i łamią się, to może i dziurkę łatwo w nich zrobić?

  8. #68
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Kruchość i twardość idą tutaj w parze

  9. #69
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Kruchość i twardość idą tutaj w parze
    Twoja ładna sentencja bardziej pasuje mi do Polek niż do Włoszek.
    Dlatego Polki nade wszystko

    A wracając do rzeczy, jako że natura nie lubi pustki, to miejsce problemu z lusterkiem zajął mi problem z kluczykiem.

    Otóż, zapodziawszy na chwilę klucz, którym dotąd otwierałem i zapalałem 155, skorzystałem z klucza drugiego.
    I nie otworzył drzwi.
    Trzeci klucz też nie.
    Mamma mia.

    Odnalazłem ten, który otwiera i porównałem z tymi, które nie otwierają.
    Różnica jest taka, że ten, który otwiera ma przetarte ząbki, a te, które nie otwierają, są nieużywane.
    Ale we wszystkich kluczach nacięcie jest takie samo, więc klucze są od jednego zamka.

    Co to może być?
    I czy można usprawnić klucze zapasowe, które nie chcą otwierać?

  10. #70
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    155 otwiera się bez kluczyka w 10s. szczegóły mogę na priv bo Wam pokradną

Podobne wątki

  1. Problem nie do rozwiązania.
    Utworzone przez zbyszek50 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 17:41
  2. Problem nie do rozwiązania.
    Utworzone przez zbyszek50 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-06-2014, 16:58
  3. Rozwiązania techniczne
    Utworzone przez Miczab w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-04-2014, 23:15
  4. [159] Kilka wątków do rozwiązania w 159
    Utworzone przez wave_pl w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-06-2013, 21:43
  5. Panewki - próba rozwiązania???
    Utworzone przez ori w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 03-11-2009, 15:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory