Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Temat: Jakie ET ma mieć felga dla wersji Giulietta z zaciskami Brembo

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jesus
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    SB
    Auto
    MiTo 155TB
    Postów
    67

    Domyślnie

    ehh... Wyraźnie napisałem - Mam na myśli oczywiście ten sam wzór felgi - a więc i kształt ramion - więc będzie miało ET lub szerokość wpływ czy nie?



  2. #22
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    Jak byk widać na 3 cim rysunku że wygięcie ramion jest tak wyprofilowane żeby minąć zacisk

    a na 2gim rysunku zacisk by pasował przy tej szerokości i ET gdyby ramiona były wypukłe na zewnątrz felgi - więc ET i szerokość nie mają żadnego znaczenia, a rysunek który wkleiłeś potwierdza tylko TWIERDZENIE 1 że "znaczenie ma tylko kształt ramion"!

    Przyjrzyj się np takim BROCKom RC18 - pasują na duże BREMBO 330 bo w większej odległości od osi koła ramiona są bardziej wypukłe, a dla BREMBO 305 trzeba dać dystans 2mm bo zacisk haczy minimalnie o ramiona - "ta sama felga czyli jednakowe ET i szerokość a jednak nie każde BREMBO pasuje, bo kształ ramion nie jest dopasowany dla każdej średnicy BREMBO" -

    na BREMBO 330 spasowała tylko i wyłacznie dzięki wypukłości ramion czyli ich kształtowi, ale BREMBO 305 nie udało się jej minąć bo ta felga nie była projektowana dla tych zacisków, a że pasuje na B330 to poprostu fart producenta


    Ostatnio edytowane przez prezes01 ; 15-11-2016 o 23:07

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jesus
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    SB
    Auto
    MiTo 155TB
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cytat Napisał prezes01 Zobacz post
    Jak byk widać na 3 cim rysunku że wygięcie ramion jest tak wyprofilowane żeby minąć zacisk

    a na 2gim rysunku zacisk by pasował przy tej szerokości i ET gdyby ramiona były wypukłe na zewnątrz felgi - więc ET i szerokość nie mają żadnego znaczenia, a rysunek który wkleiłeś potwierdza tylko TWIERDZENIE 1 że "znaczenie ma tylko kształt ramion"!

    Przyjrzyj się np takim BROCKom RC18 - pasują na duże BREMBO 330 bo w większej odległości od osi koła ramiona są bardziej wypukłe, a dla BREMBO 305 trzeba dać dystans 2mm bo zacisk haczy minimalnie o ramiona
    Ok, szkoda mojego czasu bo widzę, że wiesz lepiej... ale przypatrz się raz jeszcze na ten rysunek - zauważyłeś, że zmieniło się odsadzenie?
    A co do tego, co sam napisałeś na temat felg ze zdjęcia - na jeden zacisk pasują na drugi nie... ale dodałeś dystans 2mm - zmieniłeś de facto ET o 2mm i nagle jest OK? Czyli kształt ramion pozostał ten sam, zmieniłeś ET i nagle felga pasuje na oba zaciski?

  4. #24
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    Ok, szkoda mojego czasu bo widzę, że wiesz lepiej... ale przypatrz się raz jeszcze na ten rysunek - zauważyłeś, że zmieniło się odsadzenie?
    A co do tego, co sam napisałeś na temat felg ze zdjęcia - na jeden zacisk pasują na drugi nie... ale dodałeś dystans 2mm - zmieniłeś de facto ET o 2mm i nagle jest OK? Czyli kształt ramion pozostał ten sam, zmieniłeś ET i nagle felga pasuje na oba zaciski?
    jeżeli szkoda tutaj czyjego czasu to tylko mojego, bo na siłe chcesz mieć rację ale jej nie masz... brniesz, gubisz się, mieszasz fakty, tylko po co? ;/

    I owszem, zauważyłem że ET się zmieniło na 3cim rysunku - ale ty nie zauważyłeś że felga z 3ciego rysunku ma inny wzór frontu niż z rysunków 1 i 2. a pisałeś o teoretycznym porównaniu identycznych felg o różnych parametrach ET i szerokosci, choć wkleiłeś rysunek z 2woma różnymi felgami ;D heh - > Wszystkie felgi byłyby jednakowe tylko i wyłącznie w sytuacji kiedy front i kształt ramion felgi jest jednakowy, a zmieniłoby się ET poprzez większą/mniejszą ilość mięsa (materiału) felgi przy odsadzeniu, no i ewentualnie też sama szerokość felgi

    Czlowieku ta felga (BROCK) nie pasuje na oba zaciski i nigdy nie będzie! Dokładając jej dystans 2mm sztucznie ją dopasowałem do zacisku bo chciałem ją mieć, a nie sprawiłem ze nagle sama z siebie pasuje! ty coś czytasz, kminisz czy tak złośliwie podchodzisz do tematu żeby sobie coś na siłe udowodnić, hmmm....? ;>
    Ostatnio edytowane przez prezes01 ; 15-11-2016 o 23:21

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jesus
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    SB
    Auto
    MiTo 155TB
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cytat Napisał prezes01 Zobacz post
    jeżeli szkoda tutaj czyjego czasu to tylko mojego, bo na siłe chcesz mieć rację ale jej nie masz... brniesz, gubisz się, mieszasz fakty, tylko po co? ;/

    I owszem, zauważyłem że ET się zmieniło na 3cim rysunku - ale ty nie zauważyłeś że felga z 3ciego rysunku ma inny wzór frontu niż z rysunków 1 i 2. a pisałeś o teoretycznym porównaniu identycznych felg o różnych parametrach ET i szerokosci, choć wkleiłeś rysunek z 2woma różnymi felgami ;D heh - > Wszystkie felgi byłyby jednakowe tylko i wyłącznie w sytuacji kiedy front i kształt ramion felgi jest jednakowy, a zmieniłoby się ET poprzez większą/mniejszą ilość mięsa (materiału) felgi przy odsadzeniu, no i ewentualnie też sama szerokość felgi

    Czlowieku ta felga (BROCK) nie pasuje na oba zaciski i nigdy nie będzie! Dokładając jej dystans 2mm sztucznie ją dopasowałem do zacisku bo chciałem ją mieć, a nie sprawiłem ze nagle sama z siebie pasuje! ty coś czytasz, kminisz czy tak złośliwie podchodzisz do tematu żeby sobie coś na siłe udowodnić, hmmm....? ;>
    Cały czas odnoszę się do tej bzdury ze stwierdzeniem, że ET nie ma nic wspólnego z tym czy felga zmieści zacisk czy nie - ramiona, kształt jest bardzo ważny - ale jeżeli jedna felga ma ten sam kształt, wzór, front jak to nazywasz - i z ET35 nie mieści zacisku a z ET33 już go mieści - to jednak decydującą kwestie odgrywa tu ET (zakładam, że szerokość jest również ta sama) - prawda? A co jeżeli byś mógł zamówić tamtą felgę z wartością ET o 2mm mniejszym i tym samym "frontem", kształtem ramion, ot producent doda z tyłu 2mm materiału a z przodu np. głębiej wpuści otwór na śruby - dalej będziesz twierdził, że ET nic tutaj nie ma do gadania?

  6. #26
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    Po pierwsze muszę powiedzieć jedno - twoja wyobraźnia przestrzenna kuleje totalnie,

    Po drugie specjalnie dla ciebie poświęciłem swój cenny czas i stworzyłem arcydzieło graficzne w Paincie specjalnie dla ciebie, przez które może ci sie wreszcie oczka otworzą i przestaniesz klepać jak potłuczony w kółko te swoje bzdury;D



    a więc te same parametry szerokości i ET a felga na zacisk nie pasuje czyli nie można jednoznacznie powiedzieć czy jakaś konkretna felga będzie pasować na zaciski BREMBO bez przymiarki, bądź jeśli nie mają odpowiedniego certyfikatu "BREMBO FRIENDLY"


    ps.: hipotetyczne bzdury że możesz sobie w sklepie zamawiać jakiś wzór z dowolnym ET i szerokością żeby jakoś dopasować felgę do zacisku to sobie wsadź pod poduszkę - tu się mówi o prawdziwym życiu a nie pseudo teoretycznych sytuacjach, bo nawet nie masz gwarancji że ten sam wzór o innych parametrach będzie miał ten sam kształt ramion -> zmiana środka ciężkości, nacisku na felgę itp itd może ze wzgledów konstrukcyjnych zmienić kształt ramion żeby felga mogła przenosić właściwie obciążenia

    przykład idealny: felga Tomason TN1 19" wsystępuje w 2óch wersjach z ET40 i ET30

    wersja 1 -> 19x8,5" ET40 nie pasuje za BREMBO 330 w alfach 159/Giulietta, wymagany jest dystans 8mm żeby felga mogła sie minąć z zaciskiem
    wersja 2 -> 19x8,5" ET30 również nie pasuje na zaciski BREMBO i również jest wymagany dystans 8mm choć kształt frontu felgi jest taki sam

    wniosek: pomimo odsunięcia felgi w wersji 2giej o 10mm od piasty w porównaniu do wariantu 1, felga dalej nie pasuje pomimo że w wariancie 1 wystarczył dystans jedynie 8mm . Dzieje sie tak ponieważ za zmianą ET w tej feldze przeprojektowany został również kształt ramion ze względów konstrukcyjnych
    Ostatnio edytowane przez prezes01 ; 16-11-2016 o 00:30

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jesus
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    SB
    Auto
    MiTo 155TB
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cytat Napisał prezes01 Zobacz post
    Po pierwsze muszę powiedzieć jedno - twoja wyobraźnia przestrzenna kuleje totalnie,

    Po drugie specjalnie dla ciebie poświęciłem swój cenny czas i stworzyłem arcydzieło graficzne w Paincie specjalnie dla ciebie, przez które może ci sie wreszcie oczka otworzą i przestaniesz klepać jak potłuczony w kółko te swoje bzdury;D



    a więc te same parametry szerokości i ET a felga na zacisk nie pasuje czyli nie można jednoznacznie powiedzieć czy jakaś konkretna felga będzie pasować na zaciski BREMBO bez przymiarki, bądź jeśli nie mają odpowiedniego certyfikatu "BREMBO FRIENDLY"


    ps.: hipotetyczne bzdury że możesz sobie w sklepie zamawiać jakiś wzór z dowolnym ET i szerokością żeby jakoś dopasować felgę do zacisku to sobie wsadź pod poduszkę - tu się mówi o prawdziwym życiu a nie pseudo teoretycznych sytuacjach, bo nawet nie masz gwarancji że ten sam wzór o innych parametrach będzie miał ten sam kształt ramion -> zmiana środka ciężkości, nacisku na felgę itp itd może ze wzgledów konstrukcyjnych zmienić kształt ramion żeby felga mogła przenosić właściwie obciążenia

    przykład idealny: felga Tomason TN1 19" wsystępuje w 2óch wersjach z ET40 i ET30

    wersja 1 -> 19x8,5" ET40 nie pasuje za BREMBO 330 w alfach 159/Giulietta, wymagany jest dystans 8mm żeby felga mogła sie minąć z zaciskiem
    wersja 2 -> 19x8,5" ET30 również nie pasuje na zaciski BREMBO i również jest wymagany dystans 8mm choć kształt frontu felgi jest taki sam

    wniosek: pomimo odsunięcia felgi w wersji 2giej o 10mm od piasty w porównaniu do wariantu 1, felga dalej nie pasuje pomimo że w wariancie 1 wystarczył dystans jedynie 8mm . Dzieje sie tak ponieważ za zmianą ET w tej feldze przeprojektowany został również kształt ramion ze względów konstrukcyjnych
    Raz jeszcze: Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu "felga ma ten sam kształt, wzór"?
    Podpowiem - popatrz na rysunek, zmniejsz wartość ET w drugiej feldze zachowując ten sam kształt ramion - robisz dokładnie to samo dokładając dystans.
    Nie muszę hipotetyzować z zamawianiem felg - co roku zamawiam ich całkiem pokaźną ilość do sportu - tam są wyłącznie duże zaciski, a parametry mają być tak dobrane aby nie trzeba było stosować dystansów.
    Faktem jest, że jeżeli chodzi o zacisk i czy felga będzie miała miejsce aby go zmieścić mają parametry felgi: średnica, szerokość, ET, kształt ramion - i każdy z nich będzie determinował czy jest odpowiednio dużo miejsca. Jeżeli którykolwiek z nich będzie źle dobrany - czy to średnica, szerokość, wartość ET lub nieodpowiedni kształt ramion - felgi nie zamontujesz.
    Nie można opowiadać ludziom takich bzdur, że liczy się tylko kształt ramion. Pozwolę sobie skończyć dyskusję z mojej strony. Miłego dnia.

  8. #28
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    Brak słów...

    dobrze że handlujesz tylko tymi racingowymi felgami (projektowanymi właśnie z myślą o Big Break Kitach), nie musisz sie bać o zaciski ;p inaczej już by cie dawno z roboty wyjebali za ten totalny brak kompetencji

    Już to widzę jak na pytanie klienta "czy dana felga spasuje na do mojej Alfy z zaciskami Brembo" mówisz "tak napewno - przeliczyłem ET i szerokość, będzie pasować"

    Zresztą nie będę gołosłowny, prosze bardzo, twój wpis z 25.08.2014


    "9mm luźniej jak oem?" 2 lata temu też porównywałeś 2 różne felgi jakby były takie same (oem i racingową Arcasting) i dalej się nic więcej nie nauczyłeś, żałosne że nawet nie masz na tyle wstydu żeby się zamknąć i nie pieprzyć takich głupot nadal... w tej wypowiedzi sprzed 2óch lat ratowało się tylko to że te Arcastingi są dedykowane pod Brembo, więc jakie by nie były i tak by pasowały na zacisk

    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    Faktem jest, że jeżeli chodzi o zacisk i czy felga będzie miała miejsce aby go zmieścić mają parametry felgi: średnica, szerokość, ET, kształt ramion - i każdy z nich będzie determinował czy jest odpowiednio dużo miejsca. Jeżeli którykolwiek z nich będzie źle dobrany - czy to średnica, szerokość, wartość ET lub nieodpowiedni kształt ramion - felgi nie zamontujesz.
    Jak czytam te twoje głupoty to mi sie słabo robi, jakbym chciał znaleźć taką ciemną masę to pewnie nie dał bym rady, a ty nie dość że wypisujesz te brednie to jeszcze sie z tym nie kryjesz i na siłe myślisz że ktoś ci to odpuści
    Ludzie się tu pytają o konkretne modele felg z ustalonymi z góry parametrami i konstrukcją przez ich producentów i co ty chcesz tu dobierać? Masz przykład na Tomasonach ale chyba jesteś za ciemny żeby to zrozumieć że zmiana parametrów chuja daje skoro też zmienia sie kształt ramion!

    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    Nie można opowiadać ludziom takich bzdur, że liczy się tylko kształt ramion. Pozwolę sobie skończyć dyskusję z mojej strony. Miłego dnia.
    JW masz felge "X" produkowaną w 1 wariancie przez producenta "XYZ" która się podoba Januszowi i chce ją mieć w swojej Alfie z zaciskiem BREMBO i sie pyta czy będzie pasować bez dystansów? A ty co mu powiesz? Porównasz sobie ET i szerokosć felgi z OEM jak 2 lata temu w swoim wątku i powiesz TAK lub NIE? chuja mu powiesz bo ci to nie powie nic czy felga minie zacisk!

    Napisze ci to dużymi i wielkimi literami bo widzę ze nawet nie czytasz co się do ciebie mówi, tak jesteś zaślepiony tą swoją ignorancją i brakiem kompetencji

    WIĘC KSZTAŁT RAMION JEST JEDYNYM PARAMETREM (i jest parametrem niemierzalnym) KTÓRY DETERMINUJE KOMPATYBILNOSĆ Z ZACISKAMI BREMBO BO INNE PARAMETRY SĄ Z GÓRY USTALONE!!!

    PS.: szerokości, ET itp to możesz sobie zmieniać i regulować w swojej ograniczonej wyobraźni a nie w gotowych produktach

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jesus
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    SB
    Auto
    MiTo 155TB
    Postów
    67

    Domyślnie

    Postaram zachować się poziom wypowiedzi mimo, że widzę masz z tym duży problem. Każdy ma prawo się mylić ważne aby nie tkwił cały czas w błędzie.

    Dopuść wreszcie do siebie fakt, że są felgi które mimo różnicy na odsadzeniu ponad 5cm! mają albo takie same ramiona / ich przekrój / kształt - lub różnice w nich są tak małe, że przy takich różnicach w ET są pomijalne bo sięgają ledwie kilku mm.

    I co zrobisz wtedy gdy taka właśnie felga mająca ET35 i gdzie zacisk mija się na szerokość mniej jak 3-4mm zostanie zastąpiona przez klienta tym samym modelem felgi ale z ET 55? Będzie trzeć? Oczywiście - wg. twojej teorii jest to niemożliwe - bo przecież decyduje tylko kształt ramion - no widzisz, jednak nie jest tak ze wszystkimi felgami.

    Ty ciągle mówisz o felgach które mają zmienny profil ramion w zależności od ET - a ja mówię o felgach które mają te ramiona bez zmian a jedyną rzeczą jaka ulega zmianie jest ET.

    Co do
    "9mm luźniej jak oem?" 2 lata temu też porównywałeś 2 różne felgi jakby były takie same (oem i racingową Arcasting) i dalej się nic więcej nie nauczyłeś, żałosne że nawet nie masz na tyle wstydu żeby się zamknąć i nie pieprzyć takich głupot nadal... w tej wypowiedzi sprzed 2óch lat ratowało się tylko to że te Arcastingi są dedykowane pod Brembo, więc jakie by nie były i tak by pasowały na zacisk
    W przeciwieństwie do Ciebie znałem projekt tej konkretnej felgi przed jej zamówieniem i nie zaskoczył mnie profil ramion - konsultujemy takie rzeczy z producentem felg przed ich wykonaniem, na etapie projektu. Pewne rzeczy mieliśmy przeliczone i sprawdzone, choćby właśnie na seryjnej feldze z Alfy, 7 calowej z ET39 i tym właśnie konkretnym zacisku o którym pisał forumowicz, w tym właśnie aucie - nie staram się upychać felg których, jak wynika z twojego wpisu o Tomasonie TN1 do Gulietty, producent nie przewidział do konkretnego samochodu - a potem ZONK, że nie pasują bo...

    Przyjmij do wiadomości, że TY kupowałeś gotowy produkt - my mamy możliwość zamówić felgę z parametrami wybranymi przez nas.

    Zaśmieciliśmy wątek, może admin przeniesie tą część do offtopicu.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_7054.jpg
Wyświetleń:	62
Rozmiar:	44.4 KB
ID:	215738  
    Ostatnio edytowane przez jesus ; 18-11-2016 o 19:08

  10. #30
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    ehhh ręce opadają.....
    jak do ściany..... żal....

    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    Dopuść wreszcie do siebie fakt, że są felgi które mimo różnicy na odsadzeniu ponad 5cm! mają albo takie same ramiona / ich przekrój / kształt - lub różnice w nich są tak małe, że przy takich różnicach w ET są pomijalne bo sięgają ledwie kilku mm
    a ty dopuść do siebie fakt że to wyjątek a nie reguła! i dowodzi to dalej faktu że jedynym parametrem decydującym o kompatybilności są tylko i wyłącznie ramiona!!!! ;D

    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    I co zrobisz wtedy gdy taka właśnie felga mająca ET35 i gdzie zacisk mija się na szerokość mniej jak 3-4mm zostanie zastąpiona przez klienta tym samym modelem felgi ale z ET 55? Będzie trzeć? Oczywiście - wg. twojej teorii jest to niemożliwe - bo przecież decyduje tylko kształt ramion - no widzisz, jednak nie jest tak ze wszystkimi felgami.
    nic nie zrobię, bo takie felgi nie będą miały certyfikatu kompatybilności "Bremo Friendly" już nawet nie wspominając że taki przykład jak wyżej może istnieć tylko w twojej wyobraźni, daj na stół konkretną felgę na przykład to pogadamy, a tak narazie dalej robisz z siebie pośmiewisko...


    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    Ty ciągle mówisz o felgach które mają zmienny profil ramion w zależności od ET - a ja mówię o felgach które mają te ramiona bez zmian a jedyną rzeczą jaka ulega zmianie jest ET.
    ja mówię o istniejących felgach, a ty mówisz o wyimaginowanych w tym jest ta subtelna różnica :]


    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    W przeciwieństwie do Ciebie znałem projekt tej konkretnej felgi przed jej zamówieniem i nie zaskoczył mnie profil ramion - konsultujemy takie rzeczy z producentem felg przed ich wykonaniem, na etapie projektu. Pewne rzeczy mieliśmy przeliczone i sprawdzone, choćby właśnie na seryjnej feldze z Alfy, 7 calowej z ET39 i tym właśnie konkretnym zacisku o którym pisał forumowicz, w tym właśnie aucie - nie staram się upychać felg których, jak wynika z twojego wpisu o Tomasonie TN1 do Gulietty, producent nie przewidział do konkretnego samochodu - a potem ZONK, że nie pasują bo...
    W przeciwieństwie do Ciebie jeśli komuś mówię czy dana felga będzie pasować czy nie to popieram to prawdziwymi popartymi argumentami, a ten twój tekst o "9mm" to przykład kompletnego braku kompetencji albo kłamstwa spowodowanego zwykłym lenistwem...

    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    nie staram się upychać felg których, jak wynika z twojego wpisu o Tomasonie TN1 do Gulietty, producent nie przewidział do konkretnego samochodu - a potem ZONK, że nie pasują bo...
    a czy ktoś komuś karze takie upychać? niesądzę ty poprostu nie umiałbyś komuś doradzić czy taką felgę da się upchać i jak to zrobić


    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    producent nie przewidział do konkretnego samochodu - a potem ZONK, że nie pasują bo...
    dobrze że napisałeś że potrafisz dobrać do auta tylko te felgi które producent przewidział do montażu w konkretnych modelach np Giulietty czyli popierwsze felg których parametrów nie trzeba przeliczać bo producent zrobił to za ciebie buhhahahahaha oraz które po drugie mają certyfikat Brembo Friendly

    Idealny przykład na to że nie potrafisz komukolwiek pomóc w udzieleniu poprawnej odpowiedzi na pytanie "czy jakakolwiek wybrana felga będzie pasować na BREMBO bez dystansów?" :]

    Cytat Napisał jesus Zobacz post
    Przyjmij do wiadomości, że TY kupowałeś gotowy produkt - my mamy możliwość zamówić felgę z parametrami wybranymi przez nas.
    W przeciwieństwie do ciebie rozumiem co to jest "OGÓLNA REGUŁA" i formułuje ogólne twierdzenia, a nie tak jak ty rzucam przykładami z wąskiego zakresu i nie pieprze cały czas, że ten wąski zakres jest ogólną regułą ;p

    Ręce opadają jak się czyta takie rzeczy... Ja w przeciwieństwie do ceibie rozumiem też gdzie jest różnica w gotowym produkcie, a wykonywanym na zamówieniem oraz w fakcie że 99% użytkowników kupuje felgi gotowe

    Jak chcesz sobie propagować te swoje śmieszne teorie to otwórz sobie temat na forum racingowym gdzie znajdzie właściwych odbiorców, a nie tu gdzie istotne są tylko i wyłącznie gotowe felgi

Podobne wątki

  1. Montaż zwrotnic z zaciskami Brembo 330mm z AR 156 Q4 do AR 147
    Utworzone przez TomekChełm w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-10-2015, 15:39
  2. [159] Jaka felga jakie kapselki?
    Utworzone przez Czarny Kocur w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-06-2015, 13:02
  3. Felgi 16 na hamulce z zaciskami Brembo.
    Utworzone przez kozioł92 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-08-2013, 21:31
  4. [159] felgi alu 16" czy pasują do 2.4 z zaciskami brembo
    Utworzone przez _cichyy_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 07:27
  5. [33] jakie osiągi powinien mieć silnik 1.4 IE ?
    Utworzone przez maciejbydg_87 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-11-2010, 08:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory