Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 60

Temat: Wysokie korekty pod obciążeniem, brak mocy.

  1. #11
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Upewnij się zanim pojedziesz, że mechanik ma końcówkę zegara do kompresji na gwint M9 bo mało zestawów jest wyposażony w taki gwint i poźniej kiwają głowami, ze nie można zmierzyć ciśnienia. Chyba, ze pomiar zrobi przez wtryski wtedy będziesz miał je na stole można od razu sprawdzić.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 05-12-2016 o 13:58

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Myślicie, że posiadając takie narzędzie jak w linku:

    http://allegro.pl/zestaw-do-sprawdza...627838892.html

    Jestem w stanie samodzielnie sprawdzić kompresję i wynik będzie wiarygodny? Oczywiście zakładając, że zestaw posiada gwint M9.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Był już kiedyś na forum chłopak z problemem spadającego ciśnienia doładowania podczas jazdy. Okazało się, że miął przestawiony wałek ssący względem wydechowego. Szczelność kolektora dolotowego można sprawdzić podczas pracy silnika.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Są jakieś sprawdzone sposoby na wykrycie najbardziej oczywistych nieszczelności kolektora?

    Muszę sam pogrzebać przy tym, bo nie ufam już Wrocławskim mechanikom co do tego, czy robią to o co ich proszę. Zostawiam tylko kasę i nic się nie zmienia.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  5. #15
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał pushq Zobacz post
    Myślicie, że posiadając takie narzędzie jak w linku:

    http://allegro.pl/zestaw-do-sprawdza...627838892.html

    Jestem w stanie samodzielnie sprawdzić kompresję i wynik będzie wiarygodny? Oczywiście zakładając, że zestaw posiada gwint M9.
    Jesteś pod warunkiem, że sobie dorobisz adapter na świece żarówa M9 bo w żadnym zestawie takiego nie widziałem.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Jeśli jesteś palaczem (może być e-papieros) wprowadź rurkę wprowadź wąż igielitowy do kolektora dolotowego przez waż z turbiny, owiń szczelnie taśmą klejącą i zwyczajnie nadmuchaj dymu do kolektora. Będziesz widział gdzie ucieka.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał pushq Zobacz post
    A wiecie czy się dowiedziałem?
    Mniemam, że gdybyś się dowiedział, to nie było by tego wątku...
    Pozdrawiam.
    Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    Mniemam, że gdybyś się dowiedział, to nie było by tego wątku...
    Pozdrawiam.
    Rafał
    To źle mniemasz

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Libiąż/ UK
    Auto
    Alfa Romeo Brera 2.4 jtdm
    Postów
    216

    Domyślnie

    Daj znac co ustailiscie... mnie tez czasami przy pelnym bucie waha sie doladowanie 0.1-02bar... do tego auto kangurzy. Korekty wtryskow sprawdze w przyszlym tygodniu

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Jest mały update.

    Kompresja na szczęście to 32-32-31-31-30 więc raczej jest nieźle.

    Dolot trzyma szczelność, rozrząd na miejscu. Teraz wtryski najprawdopodobniej idą na stół.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy do 3000 na luzie, kosmiczne korekty, jazda niemożliwa
    Utworzone przez Budzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 16-06-2016, 14:39
  2. Alfa 156 v6 CF3 zbyt wysokie korekty wtrysku
    Utworzone przez lukros w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2015, 20:39
  3. Wysokie obroty na zimnym/brak mocy 2.0TS
    Utworzone przez sobiibos w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-08-2014, 08:17
  4. [159] sprzęgło, brak mocy, wysokie obroty
    Utworzone przez zenonx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 19:43
  5. [33] Falowanie obrotów, brak mocy, wysokie spalanie
    Utworzone przez przem_ar33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2009, 18:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory