ciekawe czemu przykładowo stare jtd zalecany olej był 10w i robiły spokojnie 500tys km.zrób tyle jtdm na 5w.panewke 5obroci.i jeszcze zmieniaj olej co30tys jak fabryka zaleci.
- - - Updated - - -
chyba nigdy nie zmienialiscie sami oleju
ciekawe czemu przykładowo stare jtd zalecany olej był 10w i robiły spokojnie 500tys km.zrób tyle jtdm na 5w.panewke 5obroci.i jeszcze zmieniaj olej co30tys jak fabryka zaleci.
- - - Updated - - -
chyba nigdy nie zmienialiscie sami oleju
No Pablo na pewno nigdy sam nie zmieniał
Do starych 1.9 JTD zalecane były dwa oleje w zależności od klimatu. Dla naszego klimatu zalecany był 5W40 dla cieplejszych 10W40. I później weź kup samochód od takiego znawcy tematu...
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
A volvoline 5W40 ten w czerwonej bańce mogę wlać bo wszystkie inne na zamówienie w sklepie
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Jak nie wiesz czy masz DPF to jak Pablo pisał zalej olej z norma C3. Valvoline w czerwonej bańce czyli zapewne Maxlife 5W40 jej nie spełnia.
Ok dzięki
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
W instrukcji mam na pisane że zalecany olej to selenia WR , ale jaka to już nie napisali
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Przeczytałem kiedyś i to w nie jednym materiale, że różnica w klasyfikacji ojejów C2 i C3 nie wynika z zawartości
tzw. popiołów (SAPS) - a jedynie z różnicy w lepkości (HTHS). Pierwszy z nich ma lepkość niższą, stąd nazywany
bywa ekonomicznym, natomiast oba są mid SAPS. Nie rozumiem więc skąd przewijające się na tym wątku opinie
dotyczące różnic ich stosowania w kontekscie wpływu na DPF ?