Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Temat: Pochylenie kół przednich

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Oczywiście że jak siądzie sprężyna to zrobi się negatyw. Oczywista oczywistość to to samo co obniżenie a o tym pisaliśmy.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    Moze byc wygięte mocowanie górnego wachacza
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dexter1213
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 1.9jtd 110KM / była 166 2.4 140KM
    Postów
    169

    Domyślnie

    Ja tam mam po -2 stopnie z tego co pamiętam i mi nie tnie opon ani troche może ma to jakiś wpływ, ale jeśli zbierzność jest okej, to nie powinno zjadać przesadnie tylko u mnie przez sprężyny opadnięte tak leży.. pora na wymiane, bo na dziurach aż dobija czasami..

    Co so wygiętego mocowania : raczej wtedy jednostronnie by było położone koło, bo dwa mocowania na raz rozwalić to trzeba chyba najpierw jedną a pozniej drugą stroną wjechać w krawężnik

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Drefo
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Mönchengladbach
    Auto
    166 3.0 Zender
    Postów
    85

    Domyślnie

    A tak przy okazji jest to mozliwe ze przez zly montaz Bilstein b8 cos stuka na przedniej osce jak sie jedzie po dziurach? Przed wymiana Amorow wszystko bylo okay. Teraz wymienilem wszystkie wachacze na trw do tego bilstein b8 i sprezyny eibach lozyska tez itp. Wiec nie ma prawa cokolwiek stukac? Ale moj mechanik sie oczywiscie wypiera. Jest to mozliwe ze cos zle zamontowali i cos o cos chaczy?

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Cytat Napisał Drefo Zobacz post
    zle zamontowali i cos o cos chaczy?
    U mojego kolegi nie dokręcili łącznika stabilizatora z przodu i stukało .Może u Ciebie też coś nie dokręcili ?

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mumins
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Bezalfie
    Postów
    472

    Domyślnie

    Cytat Napisał dexter1213 Zobacz post
    Ja tam mam po -2 stopnie z tego co pamiętam i mi nie tnie opon ani troche może ma to jakiś wpływ, ale jeśli zbierzność jest okej, to nie powinno zjadać przesadnie
    A kierownicę masz prosto czy delikatnie w którąś ze stron jest przekoszona w stosunku do kół?

  7. #17
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A niby dlaczego ma mieć skręconą kierownicę?

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dexter1213
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 1.9jtd 110KM / była 166 2.4 140KM
    Postów
    169

    Domyślnie

    Za pierwszym razem jak robiłem geometrie po wymianie zawiasu z przodu w CKP szkół mechanicznych to źle mi ustawili. Jednak jak wymieniałem tuleje na tylnych zwrotnicach + tuleje belki i robiłem geometrie to powiedziałem w warsztacie (już inny) aby zwrócili na to uwage to poprosili abym sam sprawdził czy ustawienie mi odpowiada - było prosto więc tak zostało i mam teraz idealnie prosto. przekoszenie kierownicy to wina bezsensownego podejscia do sprawy diagnosty przy ustawianiu zbieżności przodu a nie negatywu czy czegoś z tych rzeczy.

    PS. dopiero zobaczyłem, że walnąłem ortografa jak ode mnie do zakopanego Co ta sesja robi z człowieka..

  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ja się dziwię że w ogóle jeszcze ludzie dają zarobić tym co nie potrafią tego robić. Jadąc na geometrię to podstawa sprawdzić zawias. Jak ma luzy to w ogóle nie ma sensu działać i obowiązkiem operatora o tym poinformować klienta. Kolejna sprawa auto wjeżdża na pływaki i ustawia idealnie kierownicę - blokuje specjalnym żelastwem. Nie ma pytać czy było prosto ma po prostu obligatoryjnie to ustawić na wprost. Potem do takiego ustawienia reguluje się wszystkie koła jak się tylko da. Jeżeli przed geometrią warsztat nie sprawdza zawiasu i nie ustawia idealnie kierownicy tylko zadaje głupie pytanie (lub nic) to od razu radzę wyjechać w poszukiwaniu lepszego zakładu.....

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Lancia Kappa
    Postów
    62

    Domyślnie

    Wszystko się zgadza, ale niestety większość diagnostów zapomina przed ustawieniem geometrii sprawdzić ciśnienia w oponach. To jest podstawą tak jak sprawny zawias.

Podobne wątki

  1. ściąganie w prawo / pochylenie koła
    Utworzone przez barkonar w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-01-2017, 23:59
  2. regulacja pochylenie tylnych kół
    Utworzone przez siapek w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 09-05-2015, 14:49
  3. Pochylenie kół przednich
    Utworzone przez ciecieszek w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 14-05-2014, 19:36
  4. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-09-2009, 11:57
  5. [GT] Pochylenie tylnych kół
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-12-2008, 08:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory