10W40 do turbodoładowanego silnika w takie mrozy jak tej zimy to nie jest najlepszy pomysł.
Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
10W40 do turbodoładowanego silnika w takie mrozy jak tej zimy to nie jest najlepszy pomysł.
Tak też mi się wydawało, ale wolałem zapytać. A co myślicie o płukance, czy jakichś innych cudach na kiju przed zmianą oleju?
Płukanka wskazana jak najbardziej.
Ja w obydwa jtd leje Valvoline a do V6 Motul.
Czy olej 0w40 zalecany jest do 10 letniego mjtd? Wg instrukcji powinienem zalewać olej 5w40 zgodny ze specyfikacją FIAT 9.55535-M2 lub wyższą. Jeśli tak, co wybrać do silnika bez dpf w cenie do 150 zł za 5L?
Może jakiś Meguin. Baza syntetyczna.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
5w40 to będzie bardzo dobry wybór.
Jeśli chodzi o mnie, to moje typy są takie w tej cenie:
- http://oilserwis.pl/millers-oils-trident-5w40-5l.html
- http://oilserwis.pl/valvoline-synpower-5w40-5l.html
- SHELL 5W40 4L HELIX ULTRA DIESEL - 125 pln za 4+1
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
A co z 0w40? Stosował ktoś? Myślę żeby odciążyć silnik podczas zimowych rozruchów.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y