Porownywalem z wersja 170 z salonu. Mam nawet gdzies zdjecia obu turbawek
Porownywalem z wersja 170 z salonu. Mam nawet gdzies zdjecia obu turbawek
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
Garrett MGT1446Z - Alfa Romeo MiTo/Giulietta 1.4 MA 140 KM, 150 KM, 163 KM, 170 KM Fiat/Abarth 160 KM, 180 KM, 190 KM (Abarth 500 Assetto Corse/Abarth 695)
Moja w 1.4 150:
Salonowe 1.4 170:
Obciete slowo to Honeywell.. czyli Garrett. W dodatku sprawdziłem w eperze. Wychodzi na to ze mój silnik jest elektronicznie wykastrowany.
Ostatnio edytowane przez Pitero ; 29-01-2017 o 09:14
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
W MA jest garet 1446 tak samo jak w abarcie z silnikiem t- jet .
I nie bardzo wiem po co się sprzeczacie.
W dieslu jest inne turbo .
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Ta eper się myli![]()
http://www.ebay.pl/itm/Turbolader-55...-/331209308242
Wyszukane wg. numeru epera
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest