ja już jestem po wymianie chłodniczki EGR, ale u mnie nic nie dawało znaków, że to to, dopiero jak płyn zaczął ściekać na rozgrzany silnik zobaczyłem co jest grane. Od tego czasu płynu nie ubywa.
ja już jestem po wymianie chłodniczki EGR, ale u mnie nic nie dawało znaków, że to to, dopiero jak płyn zaczął ściekać na rozgrzany silnik zobaczyłem co jest grane. Od tego czasu płynu nie ubywa.
tak, to to
Czyli wychodzi, ze to taka typowa przypadłość 2.0 JTDm/CDTiMuszę u siebie sprawdzić ten element bo zauważyłem ubytek płynu, po dolaniu równo na max po przejechaniu ponad 1000 km było lekko poniżej min. Także coś jest na rzeczy
![]()
Ford S-Max 2.2 16v TDCi '13
FIAT Barchetta 1.8 16v VFD '00
FIAT Punto 1.1 8v FIRE '99
Faktycznie z opla ta obudowa pasuje ?
Pasuje, sprawdzone i opisane na forum. Silnik GM 2.0 CDTi to motor bliźniaczy do 2.0 JTDm/M-Jet.
Ford S-Max 2.2 16v TDCi '13
FIAT Barchetta 1.8 16v VFD '00
FIAT Punto 1.1 8v FIRE '99