Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 137

Temat: 1.9jtdm rzuciła palenie - brak tropu

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    A gdzie tankowałeś ostatnio paliwo i jak długo stała na mrozie ?
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Zloguj sobie też jutro na zimnym silniku OCZEKIWANE ciśnienie paliwa. W swoim dieslu od miesięcy mam podobny problem, choć mi nigdy nie zgasła w trakcie jazdy, to na zimnym silniku w temperaturze koło zera i poniżej wymagane ciśnienie paliwa to ponad 500 barów i choć pompa w sekundę nabija pod 400, to tej zdziry to nie wzrusza, ma być 500 i już. Dopóki tyle nie będzie, to chechła. Choć powinno jej starczyć 300. Gdy w końcu odpali i zaraz ją zgaszę, to potem odpali z miejsca, ale wtedy już zadowala się 300 barami do startu.
    Możesz sobie obejrzeć wykres z MES: http://www.forum.alfaholicy.org/156/...ml#post1910903

  3. #23
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Zawsze tankuję na orlenie. Ostatnio nawet ciągle na tym samym bardzo ruchliwym. A ile stała na mrozie to nie wiem. No normalnie, co parę dni nią zawsze gdzieś żona jeździła. Tylko ostatni miesiąc ciągle stoi bo nie mam czasu się zabrać za robotę od A do Z tylko co jakiś czas coś dłubnę. Tylko że ciągle bez skutku.

    Teraz odnośnie tych uszkodzonych wtrysków. To te korekty jak z dzisiejszego pomiaru o czym świadczą? Jeżeli o zużytych/uszkodzonych wtryskach to dlaczego mi auto zgaslo w czasie jazdy? Rozumiem że problem z rozruchem ale że zgaslo????

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Zenonzlasu Zobacz post
    Zloguj sobie też jutro na zimnym silniku OCZEKIWANE ciśnienie paliwa
    Patrzyłem na to. Oczekiwane zawsze jest na poziomie tego które ma przy normalnej pracy czyli koło 370bar

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Marek, ale miarodajne wartości korekt są tylko na dobrze rozgrzanym silniku z wyłączonym wszelkim obciążeniem. Na zimnym zawsze będą latać i mieć dziwne wartości.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #25
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    miarodajne wartości korekt są tylko na dobrze rozgrzanym silniku
    Możliwe. Ale na pewno ten silnik nie chodził tak jak powinien.
    Najgorsze jest to że niby wszystko wskazuje na wtryskiwacze a jednak auto zgasło w czasie jazdy co nie może być winą wtryskiwaczy. Nadal jestem w czarnej dup..e....

  6. #26
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zaglądałeś w ogóle to regulatora ciśnienia paliwa (jeśli będzie puszczał zbyt duże ciśnienie to silnik też zgaśnie).

    Osobiście zajrzałbym też do przepustnicy/klapy gaszącej. Nie pamiętam już poprawnych wartości, ale te 5% otwarcia w momencie rozruchu nie kojarzy mi się dobrze. Przy wyłączonym zapłonie przepustnica normalnie znajduje się w pozycji otwartej, może u Ciebie się zacięła. Jeśli wizualnie wyda Ci się OK, to możesz też po prostu wypiąć z niej wtyczkę i wtedy odpalić silnik.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #27
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Teraz odpaliła za drugim męczeniem. Chodzi jak traktor na nie wszystkie gary. Odpinałem wtyczki po kolei i ewidentnie nie chodzi na czwarty gar od rozrządu.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pali na jeden gar.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	219.1 KB
ID:	222806

  8. #28
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Auto po paru minutach zaskoczyło na wszystkie gary. Nadal uważam że jakoś twardo chodzi (porównując do wczorajszej wizyty kumpla z 1.9 8v) i popatrzcie na korekty. Po przegazówce pieknie się stabilizują. No i co teraz? Nadal nic nie wiadomo? Przecież to nie wahadłowiec......

    - - - Updated - - -

    Teraz nagrzana pali od strzała ile razy bym nie próbował....
    Attached Files Attached Files

  9. #29
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Pojechałem do apteki po zestaw do próby przelewowej. Po powrocie 159 już zimna. Odpaliła od strzała. pojechałem ją zagrzać i po powrocie na jałowym takie oto korekty
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty 1.jpg
Wyświetleń:	95
Rozmiar:	75.2 KB
ID:	222811

    Po przegazówce od razu pięknie
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty 2.jpg
Wyświetleń:	185
Rozmiar:	63.0 KB
ID:	222812

    I co Wy na to? 3 strony tematu a ja nadal nie wiem co się dzieje i co się stało że auto nie chciało odpalać i zgasło raz w czasie jazdy.

  10. #30
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zmień sobie w opcjach 30 postów/stronę to będzie tylko jedna

    Cud, cud
    Oby tylko nie wracało jak z moją blokadą kierownicy
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [159] Rzuciła palenie
    Utworzone przez Budzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 23-11-2015, 12:39
  2. 147 JTD 16 rzuciła palenie
    Utworzone przez omen w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-05-2013, 19:32
  3. [164] Alfa rzuciła palenie
    Utworzone przez Andy1970 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-09-2012, 23:28
  4. Alfa rzuciła palenie!!!
    Utworzone przez Tomas40 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-05-2009, 19:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory