Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Temat: Napięcie na czujniku wałka rozrządu

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Codo ciśnienia paliwa to wypadałoby je zmierzyć. ALe to troszkę podejrzane i naciągane jest.

    Edit:
    A powiedz jeszcze czy jak mierzyłeś przewody, to mierzyłeś je dodatkowo na przebicie między sobą i do masy ?
    Ostatnio edytowane przez danus77 ; 22-02-2017 o 10:43 Powód: Pomyłkowo potraktowałem jako JTD
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  2. #22
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V 2000 rok Navy Blue
    Postów
    16

    Domyślnie

    Przebicie między sobą mierzyłem (wprawdzie nieamierzenie, ale jakby się zastanowić, to mierzyłem w ten sposób, że we wtyczkę czujnika wtykałem końcówkę na stałe, a przy wtyczce do komputera przykładałem do E39 potem do E40 i pikało tylko przy jednym a potem jak zmieniłem kabel w czujniku - to też pikało tylko przy jednym - innym. Jak zmieniłem kabel w czujniku na trzecią opcję - to nie pikało ani na E39 ani na E40) Także przebić pomiędzy masą a sygnałem nie ma.

    Czy to wystarczające sprawdzanie przebić?

    Dziś podam ten odczyt z manometru, ale to też wydaje mi się naciągane także wolę się skonsultować czy jest taka możliwość, że błąd P0340 jest wywalany a tak na prawdę jest złe ciśnienie paliwa. Znalazłem opisy potencjalnych błędów i wtedy to chyba powinien wyskoczyć jakiś taki: "P0190 Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - usterka"... ale takiego właśnie nie ma tylko jest ten dziad P0340...

    Dzięki za zaangażowanie - na następny tydzień mam termin do mojego obleganego mechanika na zrzut auta lawetą, także jak on naprawi to postaram się wyciągnąć od niego co było źle i tu napiszę dla potomnych...

    Bo niby dzisiaj będzie sprawdzanie manometrem, ale wątpię w taki obrót wydarzeń.... A jak będzie ciśnienie niskie (z tego co wyczytałem - źle to poniżej 3 BAR) to co pompe paliwa trzeba wymieniać? (166 2.5 V6 24V) Da się to zrobić na placu? Gdzie jest pompa paliwa?

  3. #23
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V 2000 rok Navy Blue
    Postów
    16

    Domyślnie

    Dopiero teraz zmierzyłem ciśnienie na listwie wtryskiwaczy - jest ok. Co więcej - z zapiętym manometrem motor nieoczekiwanie podczas próby odpalenia zagadał. Pochodził chwilę, przygazowałem, zgasiłem. I od tamtej pory powtórnie zagadać nie chce. Pozwolicie, że zawieszę temat do czasu rozwiązania sprawy - wtedy powiem co było. W tym tygodniu przychodzą mi części i wysyłam z nimi alfę na lawecie do mechanika

Podobne wątki

  1. Problem z czujnikami wałka/wałka rozrządu
    Utworzone przez nietyx w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-02-2016, 01:32
  2. [146] czujnik wałka rozrządu
    Utworzone przez hugolo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 07:14
  3. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 20:18
  4. Koło wałka rozrządu
    Utworzone przez czapka w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-06-2009, 15:02
  5. [145] Blokada wałka rozrządu
    Utworzone przez niemen w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 28-12-2007, 16:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory