Tam są chyba 2 czyli po jednej na stronę przewodu- trzeba ją mocno dokręcić. To co jest od strony bloku wymieni z małą gimnastyką, ale tej co jest na turbinie raczej niech nie rusza jak nie cieknie zresztą kojarzę do niej marny dostęp. Z podkładką poczekaj do wymiany oleju. Ciurkiem przecież nie leci. Wymień tylko podkładkę , która przepuszcza resztę masz przecież szczelne. Przepuszcza na do czy odprowadzeniu? A jeżeli masz na filtrze powietrza olej to zapewne z odmy i za dużo z tym nie wymyślisz, chyba, że puścisz odmę pod auto na na jakimś przedłużeniu gumowym a stare miejsce wejścia odmy z dolot przed turbo zaślep, jest jeszcze opcja eko z OIL Catch Tank'iem. Zapewne masz sporo oleju w IC, jak nie chce Ci się ściągać zderzaka i płukać IC to spróbuj chociaż jakimś wyciorem dno IC wytrzeć. Idąc wyżej klapa gasząca i wejście do kolektora. To standardowe zabiegi po kupnie auta. Zmień opaski na dolocie na nowe i dokręć kluczykiem a nie śrubowkrętem. Ogółem kosmetyka po za tym łożyskiem.
pozdro
Ostatnio edytowane przez gramian ; 28-02-2017 o 07:31