Ja robie co 10 tyś. Ale jeżdżę większość po Wawie. Dopiero w sezonie wiosenno letnim na Mazury kilka razy w miesiącu. Wiec myślę wszystko zależy od tego jak jest auto użytkowane.
Napisane na Commodore C64..![]()
Ja robie co 10 tyś. Ale jeżdżę większość po Wawie. Dopiero w sezonie wiosenno letnim na Mazury kilka razy w miesiącu. Wiec myślę wszystko zależy od tego jak jest auto użytkowane.
Napisane na Commodore C64..![]()
Podobnie jak u ciebie głównie miasto parę razy w roku jakieś dłuższe trasy![]()
Proszę poradz coś człowiekowi. Od dwóch zmian ok 20k jeżdżę w swojej 2.4 na xcess. Tak mi dobrali. Z tego co piszesz powinien być x-clean. Mogę już DPF spisać na śmietnik? O dzwoniłem dzisiaj hurtownie i dalej twierdzą że producent zaleca xcess, a x-clean jest tylko 5w30 gdzie do 2.4 ma być 40. Najlepsze ze napisałem do Motula i... Polecają x-cess. Zglupialem
Fiat (AR) do 2.4 też zalecał oleje mid saps.
Jak często wypala Ci się DPF?
Jeśli w rozsądnych interwałach to lej x-cess i jeździj spokojnie.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Jeśli ta pierwsza wartość dotyczy miasta to jest dobrze.
Możesz profilaktycznie przy tym oleju wlać jeszcze do paliwa AR6500 raz na jakiś czas.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
No to możesz spróbować z AR6500, u mnie kiedyś wydłużył interwał regeneracji filtra z 700 do 800 km.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10