Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44

Temat: Trzecia turbina w ciągu 10 miesięcy, POMOCY !

  1. #21
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2017
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140KM
    Postów
    5

    Domyślnie

    Raczej dbałam o turbinę.. nie gazowałam od razu, staram się poczekać chwilę zanim zgaszę silnik. Złego użytkowania auta nie mogę sobie zarzucić! Co do oleju w maju zalany był valvoline 5w40. Dziennie robię ok 25km. Mechanika napewno zmienię ale nie teraz bo narazie nie stać mnie żeby samej kupić zregenerowaną turbinę i dać do naprawdę dobrego fachowca. Liczę że obecny mechanik sobie z tym poradzi dlatego tutaj szukam rad żebym sama mogła mu coś zasugerować. Ogólnie to sprzedałabym auto ale szkoda mi bo od kupna do dnia dzisiejszego wsadziłam w alfe ok 6500 zl.. a za auto zapłaciłam 5500zl. Dzieki za wszelkie rady, wszystko notuję

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał doma29 Zobacz post
    Raczej dbałam o turbinę.. nie gazowałam od razu, staram się poczekać chwilę zanim zgaszę silnik. Złego użytkowania auta nie mogę sobie zarzucić! Co do oleju w maju zalany był valvoline 5w40. Dziennie robię ok 25km. Mechanika napewno zmienię ale nie teraz bo narazie nie stać mnie żeby samej kupić zregenerowaną turbinę i dać do naprawdę dobrego fachowca. Liczę że obecny mechanik sobie z tym poradzi dlatego tutaj szukam rad żebym sama mogła mu coś zasugerować. Ogólnie to sprzedałabym auto ale szkoda mi bo od kupna do dnia dzisiejszego wsadziłam w alfe ok 6500 zl.. a za auto zapłaciłam 5500zl. Dzieki za wszelkie rady, wszystko notuję
    Napisz skąd jesteś, może jakiś makaronowy warsztat jest w okolicy
    Mogę cię pocieszyć, ja też więcej w Alfe włożyłem na początku niż kosztowała, ale potem zrobiło się zadziwiająco bezproblemowo
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 02-03-2017 o 21:12

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesoły_Kr
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Lancia Delta III
    Postów
    483

    Domyślnie

    doma29 ,

    Poproś mechanika o sprawdzenie całego układu wydechowego . U mnie zatkany katalizator był winowajcą .

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sobota
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Sierpc
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20v 175 KM 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Napisz skąd jesteś, może jakiś makaronowy warsztat jest w okolicy
    Mogę cię pocieszyć, ja też więcej w Alfe włożyłem na początku niż kosztowała, ale potem zrobiło się zadziwiająco bezproblemowo
    Widzę że nie tylko ja włożyłem kilka ładnych tysięcy w moją ale po zakupie. Turbine też regenerowalem w Bydgoszczy i polecam. Odpukac od roku jeżdżę bez żadnej awarii. Chodź problem dziwnego pisku na zimnym silniku przy pierwszych przyspieszaniach nadal pozostał a myślałem że to turbina ale po regeneracji jest to samo. Przedmuchow też nigdzie nie widać mechanik rozkłada ręce. Ktoś mi ostatnio powiedział że prawdopodobnie łożysko na walku rozrządu się przyciera bo w tej okolicy słychać pisk. Czy ktoś miał podobne objawy?

    Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Uszczelka kolektora wydechowego lub pęknięcie kolektora. 3 razy to miałem.

    A co do wymiany oleju to mi i po mniejszym przebiegu niż 3 tysiące zdarzało się wymieniać, z tym że ja na kolorek nie patrzyłem, a historia jest z życia, nie z interneta

    Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 03-03-2017 o 00:25

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ja samymi 156 zrobiłem pewnie sporo ponad 250 tysi i co z tego???
    Chyba tyle że macie się mnie słuchać
    Leszcze

    Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka

  7. #27
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2015
    Auto
    147 1.9 jtd
    Postów
    126

    Domyślnie

    doma polecam warsztaty w rzeszowie, renomowane ( nie chce robić reklamy). Miałem kiedyś też problem z turbo, a okazał się banalny: sterownik, czyli tzw. "grucha" turbiny. Wyalało check engine, motor system control failure itd. Auto traciło moc przy obciążeniu (np. pod górkę) a raz już mi zgasło na światłach.
    1) zmienić mechanika, nie ważne co zaczął. Pakuje cie w koszty. Poza tym zgodnie z prawem, jak dajesz auto do naprawy ma wyjechać sprawne i jak coś spierdoli ma naprawiać na własny koszt. I to nie jest foch klienta tylko ustawa.
    2) dać auto do warsztatu, który dba o renomę, na PM napisze gdzie ja robiłem.
    3) to może być jakaś inna pierdółka, która wpływa na turbię. To trochę jak uszczelka pod głowicą w golfach czy innych tdi. Robią jak dymi, a przyczyn może być sto.

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Pomijając wasze spory, tak a propos regenerowanych turbin. Temat podobny

    http://tinyurl.com/gvgomcu
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #29
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Ja kupilem urzywaną bo mojej nie oplacalo się regenerowac i jest git malo kto wie sam nie wiedzialem w metalowym przewodie poprowadzajacym olej do turbo jest siteczko drobne moze jest tak zapchane ze nie przepuszcza oleju i zaciera sie turno?

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał icekiller2121 Zobacz post
    Ja kupilem urzywaną bo mojej nie oplacalo się regenerowac i jest git malo kto wie sam nie wiedzialem w metalowym przewodie poprowadzajacym olej do turbo jest siteczko drobne moze jest tak zapchane ze nie przepuszcza oleju i zaciera sie turno?
    Jakie siteczko? Żadnego tam nie ma.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. WĄŻ Turbina - Intercooler - pomocy!
    Utworzone przez kinol156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-10-2019, 12:30
  2. Turbina pomocy!
    Utworzone przez Kostuch w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-03-2015, 21:35
  3. Jak w ciągu roku z miłości przejść w nienawiść
    Utworzone przez x69xxx69x w dziale GT
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 20:47
  4. Powrót Alfa Romeo do USA w ciągu 24 miesięcy
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 22:37
  5. Trzeci przepływomierz w ciagu 6 miesięcy-pomocy
    Utworzone przez wejus77 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-04-2009, 14:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory