Moim zdaniem nie.
Chyba, ze zdejmowales kleme z aku.
Moim zdaniem nie.
Chyba, ze zdejmowales kleme z aku.
No klema byla zdjemowana. Jezeli mozesz wytlumaczyc jaki to ma zwiazek?
Odlaczenie zasilania ecu powoduje prawdopodobnie wykasowanie map paliwowych.
Te metode stosuje sie tez do bledow.
Ja przy naprawie MA wyjmowalem caly aku, bo go wymienialem.
Po zalozeniu nowego jezdzilem bardzo delikatnie przez ponad 500km. Spalanie bylo w normie. Po tym czasie zaczalem jezdzic dynamicznie (czyli jak przed naprawa) i zauwazylem wzrost spalania o ok 2l/100km.
Powiazalem te fakty i przywrocilem wartosci fabryczne ecu kompem.
Od tego czasu jezdzilem jak wczesniej-bardzo zroznicowanie i dosc czesto but.
Spalanie wrocilo do normy, czyli do tego sprzed naprawy MA.
Odłączenie akumulatora powoduje wyczyszczenie tylko pamięci chwilowej. Nie istnieje coś takiego jak wykasowanie map paliwowych, mapy wtrysku są zapisane w pamięci nieulotnej. Adaptacje można robić przez MES - nie polecam skoro wszystko działa. Nastawy adaptują się nieustannie w czasie jazdy.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
Czyli wykasowanie tych map pomoże?
Moim zdaniem niepotrzebnie szukasz dziury w całym i wg mnie kombinowanie nie ma sensu.
Każdy jeździ inaczej, w innym miescie w innych warunkach i na roznych dystansach. Korki korkom nie równe, dochodzi tez kwestia osiagniecia wlasciwej temperatury pracy. Jednemu spali 9 drugiemu 10 a trzeci będzie cisnął i wyjdzie 11. Po drugie spalanie w trasie masz ok, ten wynik juz jest bardziej miarodajny niz miasto.