Strona 171 z 234 PierwszyPierwszy ... 71121161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181221 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,701 do 1,710 z 2336

Temat: Opony Letnie

  1. #1701
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,475

    Domyślnie

    Całkiem możliwe, że nie zawsze jest powtarzalność produkcji zachowana. Jak z niektórymi bieżnikowanym. Duże, poważane marki powinny mieć z tym mniej problemów. Przynajmniej teoretycznie.

  2. #1702
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    Przecież mówiłem Wam, że budżetówki są robione w tych samych fabrykach i z tej samej gumy co lepsze opony. Po prostu kontrola jakości przy oponach premium jest o wiele bardziej rygorystyczna i mają więcej odrzutów - przy budżetowych oponach przymyka się na takie rzeczy oko i idą na sprzedaż. Być może stąd w testach raz są bliżej czołówki a raz dalej. Chociaż tym testom w sumie nie można wierzyć, to jedna wielka ściema.

  3. #1703
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał khazar Zobacz post
    Chociaż tym testom w sumie nie można wierzyć, to jedna wielka ściema.
    Jest to opinia zdecydowanie przesadzona. Trudno się z tym zgodzić.

  4. #1704
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał khazar Zobacz post
    Przecież mówiłem Wam, że budżetówki są robione w tych samych fabrykach i z tej samej gumy co lepsze opony. Po prostu kontrola jakości przy oponach premium jest o wiele bardziej rygorystyczna i mają więcej odrzutów - przy budżetowych oponach przymyka się na takie rzeczy oko i idą na sprzedaż. Być może stąd w testach raz są bliżej czołówki a raz dalej. Chociaż tym testom w sumie nie można wierzyć, to jedna wielka ściema.
    Masz jakieś doświadczenie w produkcji opon czy to tylko ""wydajemniesię"?

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Dodałbym: "niektóre" tanie/budżetowe opony. Test hamowania pokazuje, że niektórych z tanich opon (ale i tych ze średniej półki) definitywnie nie należy kupować.
    http://ocdn.eu/images/pulscms/MmI7MD...ee5ae3d88.jpeg
    Nie dodawałem bo dyskusja dotyczyła konkretnie Dębicy UHP2

  5. #1705
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar alcapone154
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Nad Krakowem
    Auto
    159 2.0 / ex147
    Postów
    592

    Domyślnie

    Uwazam tez ze rainsporty sa bardzo dobra opcja, najlepsze na mokro, tylko troche gorsze na sucho. Jedyny pytajnik to ich glosnosc i wytrzymalosc bo cena tez bardzo atrakcyjna.

    Gesendet von meinem HTC 10 mit Tapatalk

  6. #1706
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzysztof12100
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Sieradz, woj. łódzkie
    Auto
    159 1.9 JTDm 16v 150kM
    Postów
    53

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Wszystkie tutaj są jednej klasy i nie odczujesz żadnej różnicy - więc kup najtańsze z nich. Przy okazji mają b dobre noty w testach (Falken Azenis 510)
    Zrobie tak jak mowisz, zamawiam Falkeny.

  7. #1707
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Masz jakieś doświadczenie w produkcji opon czy to tylko ""wydajemniesię"?
    Już ostatnim razem tłumaczyłem, że są to słowa osoby pracującej w olsztyńskim oddziale Michelin. Przecież nie wystawię Wam papierów kto to dokładnie jest.

    Jeżeli natomiast mówimy o testach opon... Najpierw narzekacie, że gazety motoryzacyjne przeprowadzają stronnicze testy samochodów, a instytucje typu ADAC, Dekra, wspierają niemiecką motoryzację w raportach o bezawaryjności. A potem tym samym podmiotom wierzycie, jeżeli chodzi o testy opon. To jest po prostu trudniej sprawdzić dla zwykłego użytkownika, więc z jednej strony nikt nie zakłada fałszowania wyników, a z drugiej strony wyniki można łatwiej sfałszować.

    Kto by pomyślał, że producenci nie szczędzą pieniędzy na testy, opinie, recenzje... Nawet na szeptankę na takich forach jak to. To tak jakby kierować się opiniami opon na Oponeo, a tym to chyba nikt już nie wierzy.

  8. #1708
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Testów co rok jest kilka, różnych organizacji i czasopism wystarczy poprzeglądać kilka i wyciągać wnioski.

    Czyli równie dobrze można przyjąć, ze to urban legend. Gdyby mieszanka była taka sama opony zużywały by się w identycznym tempie oraz miałyby taka sama przyczepność, a tak nie jest. Większość sukcesu opony to właśnie guma, a kształt bieżnika odpowiada przede wszystkim za odpowiednie odprowadzanie wody.

  9. #1709
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    A czym się różnią opony premium od budżetowych? Hamowaniem na mokrym - reszta różnic to w zakresie błędu pomiaru. Jest jeszcze wzór bieżnika wpływający na głośność (jak również mniejsze lub większe wady produkcyjne - głośność i wyważenie).

    Właśnie przeglądając testy nigdy nic nie wiem. W jednych testach opona wygrywa, w drugim jest na miejscu 6. Generalnie przeglądając testy można mieć wrażenie, że są opony premium, budżetowe i do dupy i w tych trzech grupach są bardzo niewielkie różnice - pomijam jakieś wyjątki, typu RainSport 3, którym blisko do premium.

    A te zdzieranie opony jak jest mierzone? To również jakaś testowa bzdura, w poprzednich testach to Michelin miał zdecydowanie najmniej zdzierające się opony, a Continental był średni. Według nowych testów Continental wygrywa - a to są moje jedyne opony, które tak szybko zjeździłem. Żadne nie okazały się równie podatne na zużycie - dbając często o prawidłowe ciśnienie ogumienia i mając idealnie zrobione zawieszenie.

    PS Wątpie aby było to urban legend, bo to ja rozmawiałem z tą osobą, nie jest to ktoś dla mnie przypadkowy. Ale nie wpiszę imienia, nazwiska i nie podam stanowiska bo facet straciłby prawdopodobnie pracę, gdyby pod tym się podpisał.

  10. #1710
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Bo przeglądasz testy na pałę jak większość i pewnie nie interesuje Cie nawet na jakim aucie zostały przeprowadzone, w jakim rozmiarze i jakie były główne kryteria bo jak pokazuje ostatni wynik autobilda droga hamowania to nie wszystko bo jak po kwalifikacjach doszła ocena pozostałych czynników to wyniki mocno się przetasowały i tak Uniroyal spadł z 6 na 10. Większość tylko pewnie rzut oka na ostatnia tabelką z wynikami. Ponadto jak dla Ciebie np. 2,5m różnicy w ostatnim teście miedzy oponami z finałowej 20stki to błąd pomiarowy to myślę, ze nie ma sensu dalej dyskutować. Pozostaje Ci słuchać znajomego z fabryki opon i wmawiać sobie, ze opony budżetowe są z tej samej mieszanki gumy co premium. Z moje strony EOT w temacie legend powtarzanych przez niby pracowników... chętnie podyskutuje o faktach, a nie zasłyszanych opowieściach.

Podobne wątki

  1. Opony Letnie.
    Utworzone przez Kamilo90 w dziale 147
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 00:26
  2. [164] Opony letnie do 164...
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 20-10-2012, 15:24
  3. [75] Opony letnie
    Utworzone przez amigas w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 27-03-2008, 17:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory