Strona 69 z 135 PierwszyPierwszy ... 19596061626364656667686970717273747576777879119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 681 do 690 z 1341

Temat: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku

  1. #681
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Grigio Vesuvio 159 SW 1.9 JTDm 8V 2007 r.
    Postów
    235

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr17 Zobacz post
    Zakładał już ktoś rozrusznik z 2.4 do 1.9 8V ? Pasuje bez problemu ?

    Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
    Do 8V wchodzi bez problemu, sam mam taką modyfikacje. Do 16V może być problem, ponoc jest za długi.

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

  2. #682
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    stary brus
    Auto
    alfa romeo 156 1.9 16V crosswagon 2006r
    Postów
    598

    Domyślnie

    I co jest lepiej , szybciej kręci ?

    Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

  3. #683
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Grigio Vesuvio 159 SW 1.9 JTDm 8V 2007 r.
    Postów
    235

    Domyślnie

    Tak, nie mam żadnych problemów z odpalaniem. Nie podnosiłem nawet dawek startowych.

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

  4. #684
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    U mnie to samo tyle że ja mam 16V i weszło bez modyfikacji od 2,4 . Wiem że występują dwa rodzaje chłodniczek EGR i być może w tym jest problem bo rozrusznik od 2,4 jest dłuższy i może dla tego inni mieli problem do 16V wstawić.

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  5. #685
    Użytkownik Świeżak Avatar juro8191
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Wodzisław śląski
    Auto
    Alfa 159 1.9 150 ps
    Postów
    156

    Domyślnie

    ja z moja poradziłem sobie w piątek kupiłem w styczniu i od tego czasu ciężko paliła czasem za 2 razem przeważnie zapalilła ale to krecenie było takie ospałe az w piątek rozrusznik sam odmówił posłuszeństwa. Wyjęty oddany do regeneracji 240 zł i nie to auto . Kreci jak szalony i zapala na tyk. Tak że większości samochodów winny może być rozrusznik który z biegiem czasu traci swoją moc

  6. #686
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    stary brus
    Auto
    alfa romeo 156 1.9 16V crosswagon 2006r
    Postów
    598

    Domyślnie

    Ja właśnie kupuję z 2.4 rozrusznik i daje do regeneracji i zobaczymy , ale czasem słychać że zwawiej kręci i w tedy pali na dotyk

    Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

  7. #687
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Ja w moim rozrusznika wymieniłem szczotki, przesmarowalem przekładnie oraz wyczyscilem komutator teraz kręci jak szalony. Koszt 30 zł

    Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka

  8. #688
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Krakow
    Auto
    AR 159, 1.9 16V
    Postów
    42

    Domyślnie

    Dalsze przygody ze slabym odpalaniem, przyszedl mi kabel diagnostyczny wiec posprawdzalem korekty wtryskow 3x 0.45 + na 3 cylindrze jeden lekko odstaje okolo 1.05, proba przelewowa potwierdzila ze tak jest, brak bledow na ecu, cisnienie na cr okolo 270 bar nie za malo? dodam ze auto przy porannym odpalaniu pusci malego niebieskiego baczka a w trakcie jazdy przy duzym obciazeniu widac czarny dym jak dla mnie nadmiernie, dodam ze egr zaslepiony i dpfa nie mam, moze to nieszczelnosc na kolektorze, jak to zweryfikowac?

  9. #689
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    stary brus
    Auto
    alfa romeo 156 1.9 16V crosswagon 2006r
    Postów
    598

    Domyślnie

    U mnie to nie ma reguły czy zimny czy ciepły , po prostu raz pali na dotyk raz jak by chciał a nie mógł , dymi nie dymi moc ma , błędów nie ma :/ no ale czeka na rozrusznik z 2.4 to zobaczymy jak będzie po wymianie , a może kolektor jest bardzo brudny ?

    Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

  10. #690
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    EGR masz zaślepiony pełną zaślepką, czy z dziurkami? Jakie jest oczekiwane ciśnienie paliwa, a jakie mierzone przy odpalaniu?

Podobne wątki

  1. Biały dym na nierozgrzanym silniku
    Utworzone przez vtvs w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-11-2015, 22:28
  2. Ciężko pali na zimnym silniku przerywa szarpie
    Utworzone przez murzyncannaba w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-11-2015, 11:37
  3. [159] Alfa 159 1.9 jTDm - nie odpala / ciężko pali / kontrolka świec żarorowych
    Utworzone przez gresko1982 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-03-2015, 13:36
  4. [159] 1.9 JTDm 150km - Ciężko odpala na zimnym silniku
    Utworzone przez Wolfer w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-09-2014, 20:04
  5. Ciężko odpala na zimnym silniku 1.9 jtdm
    Utworzone przez mike87 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-02-2014, 07:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory