Wieczorem podrzucę zdjęcia instalacji bo żona pojechała do siostry. Alfa ma najechane 290000km.
Wieczorem podrzucę zdjęcia instalacji bo żona pojechała do siostry. Alfa ma najechane 290000km.
No załamane zasilanie reduktora.
Wężyki bardzo za długie.
Wtryskiwacze raczej za wolne do tego silnika.
Brak kompensacji między listwami.
Skád Ty jesteś?
P 9
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Błędów to tam jest dużoRurkę wyprostować na pewno trzeba. Ale moim zdaniem to reduktor nie trzyma ciśnienia. A bez kompa tego nie sprawdzimy.
Marek z tak zagiętá rurká to raczej spadki ciśnienia sá normą
P 9
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Tak, na pewno to jest do poprawy.
Witam.Też o tym pomyślałem, dlatego zrobiłem zdjęcie tego załamania. Jutro zobaczę co się da z tym zrobić. Już jadą do mnie części ( świece, przewody, filtry) tylko jeszcze mam dylemat odnośnie oleju brać Shell helix ultra 10w60 syntetyczny, czy valvoline vr 10w60 półsyntetyczny. A jestem z Gniewkowa okolice Torunia. W weekend napisze poradnik jak poradzić sobie z wentylatorem nawiewu za kwotę około 60 zł. Sam tak zrobiłem i działa idealnie. Pozdrawiam.
Lepiej zalej motula 10W 40
P 9
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Małe pytanko odnośnie wtrysków gazu, najlepiej by było zamocować je bliżej kolektorów ssących i skrócić węzyki najlepiej żeby miały tą samą długość?