Jako ciekawostkę mamy w robocie traffici 2.0, te auta jeżdżą tylko po mieście, ponad 50kkm, ma każde - żadne nie ma problemów z dpf.
Ale wiem, że takie auta nie nadają się na miasto, chyba, że ktoś je wypala raz na jakiś czas
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
A co, drogo wychodzi?
W dieslu rozrząd musisz wymieniać częściej. Do tego możesz spodziewać się awarii turbosprężarki, wtryskiwaczy, problemów z EGR, DPF, głowica, kolektor, nie daj Boże jak jeszcze klapki były i któraś poszła więc remoncik jak się patrzy.
Koszty każdej zabawy pewnie znasz.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Jak ja czytam takie brednie to masakra.
Owszem są to rzeczy, które mogą się sypać. CR z jtd psuje się stosunkowo rzadko do konkurencji, kolejna sprawa to turbo - jak dbasz tak masz, wystarczy nie gonić auta na zimnym i nie gasić od razu na gorącym.
Ponadto co do dwumasu, kupujemy nowe czy też używane auto? Nie przewidzisz jak jeździło kilka właścicieli wcześniej.
Wiec nie przesadzajmy, bo JTS I TS to tykające bomby.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Jak ja czytam takie brednie to śmiać mi się chce
Nie porównuj JTS do TS, bo to całkiem inne silniki i inna awaryjność.
Miałem akurat JTDm i mam teraz JTS, więc wiem co piszę.
Nie twierdzę, że te usterki na pewno wystąpią. Ale mogą wystąpić i prawda może być dla portfeli użytkowników diesla bolesna.
W każdym wypadku możemy niedługo po zakupie szukać słupka, ale lepiej być nastawionym na ewentualne koszty.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Panowie czy to diesel czy benzyna jak się coś popsuje to będzie kosztować i tyle.
Zgadzam się, że trzeba być nastawionym na koszta, ale nie przesadzajmy. Jak ktoś kupi trupa w dieslu to wybacz.. Odpowiedź jednoznaczna.
Z resztą nie ma co gadać, większość aut tak.ma, kupisz trupa i ładujesz, ja mam w domu piąte 2.4, i trzy 1.9. W żadnym nikt nie robił wtryskiwaczy, turbo poza mną i moja fantazja gdzie chciałem pod większą moc dać nowy dwumas sprzęgło i itp![]()
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Ale co jest strasznego w tych JTS'ach? Nagar i łancuch który potrafi miec swoje problemy (czytałem ze w 1.9 rzadko albo wcale się nie rozciąga) ale jak juz trzeba to sie go zrobi i jest z głowy na spory czas... Niemieckie silniki maja te same bolączki .Jest coś jeszcze takiego "Okropnego"?
Do pracy też około 9km. Nie zauważyłem, żebym się męczył auto też nie strajkuje. Fakt. praktycznie się nie zatrzymuję. Nie zazdroszczę jazdy po Warszawie. Gdybym się tak miał męczyć to przesiałbym się na tramwaj. Zresztą jeżdżenie autem po większym mieście to coraz większa porażka. Dojechać dojedziesz ale zaparkuj... Jeżeli ktoś jednak potrzebuje auto na krótkie trasy to polecam Lublina. Przez 13 lat takim jeździłem. Odcinki 200 -500m nie robiły problemów. 300kkm przebiegu i praktycznie tylko stacyjna sie psułaW korku stałem tak samo jak inni. Mój wniosek taki: jeżeli auto ma się męczyć w mieście to lepiej niech się męczy auto bardziej "prymitywne".