Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Zamula przy nagrzanym silniku.

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie Zamula przy nagrzanym silniku.

    Jeden problem rozwiązany i już następny. Zimny silnik wszystko super, rwać można kapcia na 2 biegu, po nagrzaniu jakby siły straciła, muli strasznie. Może sondy pozdychały bo już nic mi więcej do głowy nie przychodzi. Alfa diaga posiadam ale przez godziny spędzone z lapem przy alfie bateria mi umarła ;-(.

    Tak poza tematem Derek z alfa diagiem chyba przesadza, wczoraj chciałem włączyć diaga i zonk, woła kod blablabla. Nic by mnie tak nie wqr.... ale specjalnie do kumpla jechałem który posiada garaż i prąd. Niestety netu nie ma i prawie 200km stracone.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nalezy robic archiwum partycji systemowej.
    - przy awarii odtwarzamy z archiwum.
    ( polecam ghost wersja 14.00 )
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    tak wiem bubu, tylko nie wiem dlaczego zmienia site code, mid itd. Rozumiem zabezpieczenia ale nie rozumiem uprzykrzania życia przez takie posunięcia. Dlaczego ja muszę kombinować?, kupiłem program to i zawsze kiedy mam potrzebę z niego korzystam. Zapytam właściciela o co mu chodzi, bo to trochę chore.

  4. #4
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    A dlaczego zakładacie, że to usterka elektryczna a nie mechaniczna?

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    site code, mid zmienia tylko w przypadku zmiany, wymiany sprzętu.
    - musi być coś dołaczane do notebooka co powodu te problemy. ( stacja dokująca )
    - pamietaj jeszcze że licencję bez "remove code" dostaniesz tylko dwa razy, potem to małe tłumaczenie dlaczego tak jest u ciebie + historia pobrań licencji.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Sprzęt nie był zmieniany, żadnej stacji dokującej nie używam, zmian licencji przeszedłem już z 10 i żadnego problemu nie było. Po 2-3 miesiącach zmienia sie u mnie site code, mid i woła nowy kod aktywujący. Może jeszcze dziś uda mi sie dodzwonić i dowiedzieć o co chodzi.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:37 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:34 ----------

    czapka
    A dlaczego zakładacie, że to usterka elektryczna a nie mechaniczna?

    Nic nie zakładam tylko pytam, wiesz coś czego ja pod uwagę nie brałem?

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Panowie może jednak ktoś miał podobny problem? i go rozwiązał.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    czy masz może juz aktywnego alfadiaga ?
    - jeśli tak, to zobacz co z sondami lambda.
    - a czasem nie poszła pompa wodna.
    - mi podobnie się działo , zimny to rakieta , po przekroczeniu 72 st C słabszy a potem po dojściu do 98 st C jakby miał spadochron.
    - szukałem dość długo, dopiero zauważyłem że na komputerze pokładowym pokazuje mi w korku 108 st C.
    - osłuchiwanie przedziału silnika i mamy piszczącą pompę wodną ( a wirnik plastikowy ).
    - po wymianie pompy wodnej silnik odzyskał KM.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Dzięki Bubu może dziś wszystko posprawdzam. Pompa zmieniana niecały rok temu także mam nadzieję że to nie ona.

  10. #10
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Sprzęt nie był zmieniany, żadnej stacji dokującej nie używam, zmian licencji przeszedłem już z 10 i żadnego problemu nie było. Po 2-3 miesiącach zmienia sie u mnie site code, mid i woła nowy kod aktywujący. Może jeszcze dziś uda mi sie dodzwonić i dowiedzieć o co chodzi.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:37 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:34 ----------

    czapka
    A dlaczego zakładacie, że to usterka elektryczna a nie mechaniczna?

    Nic nie zakładam tylko pytam, wiesz coś czego ja pod uwagę nie brałem?

    Nie wiem co brałeś pod uwagę i nie wiem co sprawdzałeś. Faktycznie są problemy z czujnikiem temperatury i komputerem ale w takim przypadku najpierw sprawdza się sprzęgło, zawory i wariator. Możesz też zmierzyć ciśnienie sprężania na zimno i na ciepło, wiele to wyjaśni.

Podobne wątki

  1. [159] Wycieki przy silniku.
    Utworzone przez chcealfe w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-03-2014, 23:01
  2. Napięcie na aku przy obciążonym silniku.
    Utworzone przez Mankovich w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-07-2012, 09:48
  3. [33] Rozrusznik nie kręci przy nagrzanym silniku
    Utworzone przez lukasz169 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 07-05-2012, 10:16
  4. Daignostyka przy silniku 1.9 JTD 16v
    Utworzone przez raaa86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 15:20
  5. Zamula przy wciśnięciu gazu do podłogi
    Utworzone przez RafcioL27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-06-2009, 18:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory