A kabli WN nie uszkodziłeś jak zmniejszałeś przerwę?
P9
A kabli WN nie uszkodziłeś jak zmniejszałeś przerwę?
P9
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Raczej nie, starałem się obchodzić z nimi delikatnie. Dziś jak zrobi się ciemno to sprawdzę czy nie mają przebicia.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Tak myślisz, a piszesz konkretnie o moim egzemplarzu ( którego na oczy nie widziałeś), czy ogólnie o 166...
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Tak zakładam czytając co piszesz166 a zwłaszcza V6TB jest niemal nie do kupienia w stanie bdb, a 90% 166 to auta wymagające inwestycji co najmniej 100% wartości. To są już leciwe auta i niestety trafiają na aukcję jak są już w agonalnym stanie. Dlatego na deser zalecam lekturkę o tym silniku i sprawdź to co Ci piszemy. Szarpanie to zapłon albo przepływka. Ja bym sprawdził to drugie ale musisz do tematu podejść zupełnie od podstaw a nie od 74 postów na wyrywki.
Starałem się robić (wymieniać) to, o czym pisaliście wcześniej, teraz zastosuję się do dalszych wskazówek.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Sprawdź w całkowitej ciemności czy kable nie mają znowu przebicia (w brew pozorom nie tak trudno je uszkodzić). Potem po resecie sprawdź przepływkę jakie ma parametry. Dane znajdziesz na forum albo na necie. Jak dobrze pamiętam to na rozgrzanym jałowym powinno być jakieś 18kg. Ale to musisz poszukać. Wadliwie działająca przepływka będzie też będzie powodować szarpanie pod obciążeniem.
Ok jutro zrobię reset i będę wszystko sprawdzał po kolei. Dzięki za pomoc.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Witam, reset kompa zrobiłem według instrukcji (na razie zrobiłem około 50km na benzynie, lpg odłączyłem bezpiecznikiem). Przewody WN sprawdziłem w ciemnym garażu ( tak ciemnym żeby trafić do silnika musiałem poświecić latarką)Na suchych przewodach nic nie było widać, a na zmoczonych wodą takie minimalne, ledwie zauważalne iskierki. Przepływkę odłączyłem na chwilę, jeszcze przed resetem, ale wtedy silnik strasznie falował na biegu jałowym i ciężko odpalał. Wymontowałem cewkę zapłonową i oto takie pomiary: https://www.youtube.com/watch?v=8AjXDjSO8h0
Ta wartość 1,5 ohma to może byś uszkodzenie cewki?
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka