Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 100

Temat: LPG w 166 V6 TB

  1. #71
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A kabli WN nie uszkodziłeś jak zmniejszałeś przerwę?

    P9
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #72
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Raczej nie, starałem się obchodzić z nimi delikatnie. Dziś jak zrobi się ciemno to sprawdzę czy nie mają przebicia.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  3. #73
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał arkadiusz992 Zobacz post
    mam go miesiąc i już poczułem co to alfa
    Kupiłeś padlinę to teraz musisz odpokutować.

  4. #74
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Tak myślisz, a piszesz konkretnie o moim egzemplarzu ( którego na oczy nie widziałeś), czy ogólnie o 166...

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  5. #75
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tak zakładam czytając co piszesz 166 a zwłaszcza V6TB jest niemal nie do kupienia w stanie bdb, a 90% 166 to auta wymagające inwestycji co najmniej 100% wartości. To są już leciwe auta i niestety trafiają na aukcję jak są już w agonalnym stanie. Dlatego na deser zalecam lekturkę o tym silniku i sprawdź to co Ci piszemy. Szarpanie to zapłon albo przepływka. Ja bym sprawdził to drugie ale musisz do tematu podejść zupełnie od podstaw a nie od 74 postów na wyrywki.

  6. #76
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Starałem się robić (wymieniać) to, o czym pisaliście wcześniej, teraz zastosuję się do dalszych wskazówek.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  7. #77
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Sprawdź w całkowitej ciemności czy kable nie mają znowu przebicia (w brew pozorom nie tak trudno je uszkodzić). Potem po resecie sprawdź przepływkę jakie ma parametry. Dane znajdziesz na forum albo na necie. Jak dobrze pamiętam to na rozgrzanym jałowym powinno być jakieś 18kg. Ale to musisz poszukać. Wadliwie działająca przepływka będzie też będzie powodować szarpanie pod obciążeniem.

  8. #78
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Ok jutro zrobię reset i będę wszystko sprawdzał po kolei. Dzięki za pomoc.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  9. #79
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Witam, reset kompa zrobiłem według instrukcji (na razie zrobiłem około 50km na benzynie, lpg odłączyłem bezpiecznikiem). Przewody WN sprawdziłem w ciemnym garażu ( tak ciemnym żeby trafić do silnika musiałem poświecić latarką )Na suchych przewodach nic nie było widać, a na zmoczonych wodą takie minimalne, ledwie zauważalne iskierki. Przepływkę odłączyłem na chwilę, jeszcze przed resetem, ale wtedy silnik strasznie falował na biegu jałowym i ciężko odpalał. Wymontowałem cewkę zapłonową i oto takie pomiary: https://www.youtube.com/watch?v=8AjXDjSO8h0

  10. #80
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Ta wartość 1,5 ohma to może byś uszkodzenie cewki?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory