Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 100

Temat: LPG w 166 V6 TB

  1. #81
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie pamiętam jakie ma dane cewka. Czy teraz jak jeździsz nie szarpie? Przepływka ma dobre parametry?

  2. #82
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Szarpie, tak jak opisywałem wcześniej. Przepływkę sprawdzę w sobotę jak mój znajomy mechanik będzie miał trochę czasu.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  3. #83
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Sprawdz jeszcze te przewody na ucho.Bo mogły się przerwać pod tą gumą tuż nad fajką.Będzie słychać jak iskra przeskakuje.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #84
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Witam dzisiaj sprawdziłem, w pierwszej kolejności cewkę. Zrobiłem to w ten sposób, że na odpalonym silniku na benzynie, odłączałem i podłączałem po kolei przewody od cewki i na wszystkich cylindrach oprócz pierwszego ładnie przeskakiwała iskra nawet jak fajka była w odległości ok 2cm od cewki. Na pierwszym cylindrze iskra w ogóle iskra nie przeskakiwała nawet jak fajka z cewką była w minimalnej odległości.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  5. #85
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Zdjęcia świec, pierwsza od góry to właśnie pierwszy cylinder.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  6. #86
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Przewód od pierwszego cylindra, oraz reszty sprawdziłem na ( teraz możecie się śmiać) mojej WSK z 68r. bo wczoraj miernik zalało mi na deszczu.Na wszystkich przewodach była ładna, taka sama iskra.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  7. #87
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Iskra przeskakuje kiedy ma połączenie między źródłem prądu a masą. Tak więc to że nie przeskoczyła to wcale nie musi oznaczać że cewka nie daje napięcia. Może oznaczać że ono nie ma ujścia z drugiej strony. V6TB nie ma osobnych cewek na każdy cylinder (jak dobrze pamiętam to zintegrowana jest para cewek na 6 cylindrów) a kolejność zapłonów jest sterowana przez ecu. Dlatego co najmniej dziwne by było żeby nie dawała iskry tylko na jeden gar (bo niby jak?). Tak wiec coś mi tu nie gra. Zamień świece miejscami, przewody też (w jakiś sposób bo wiem że mają różne długości) i dopiero wtedy zweryfikuj swoją teorię.

    - - - Updated - - -

    Jak przepływka?

  8. #88
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Świece zamieniłem miejscami, jeszcze sprawdzę przewody. Przepływkę sprawdzę jutro jak będziesz będę miał multiecuscan jutro ma do mnie dotrzeć.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  9. #89
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 v6 Turbo LPG 99r. wersja Super
    Postów
    48

    Domyślnie

    Ok zrobiłem test, pod wyjście z cewki na pierwszy cylinder podłączyłem stary przewód że świecą i nie ma w ogóle iskry, a na reszcie wyjść jest.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

  10. #90
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jaki stary przewód? Na to miejsce gdzie nie daje Ci iskry cewka musisz dać sprawdzony działający przewód i sprawdzoną działającą świecę. Czyli. Zdejmujesz faję z cylindra 3 wpinasz w faję świecę i do korpusu masujesz świecę (nie elektrodą!!!!). Ktoś kręci rozrusznikiem i a Ty sprawdzasz czy świeca daje iskrę. Powinna dawać skoro na trzecim garze wszystko jest ok. Potem dokładnie ten sam zestaw przewód + świeca zakładasz na to felerne wyjście cewki (pierwszy gar jak piszesz) i powtarzasz test. Jeżeli iskra jest to znaczy że źle sprawdzałeś. Jak nie ma to faktycznie coś jest nie tak z cewką. Choć byłoby to zadziwiające dlaczego nie daje na jeden gar skoro jedna cewka jednocześnie obsługuje 3 gary. Wtedy trzeba się zastanowić czy mechanicznie nie jest uszkodzona (pęknięcie wew/zew) ale i tak do podmiany.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory