Rozwiąże jeden problem to mam drugi.
Nie wiem moze to zbieg okolicznosci ale pojawil sie po rozpieciu przycisku asr.
Od tamtej pory swieci sie na stale. Pojechalem na diagnostykę i wyszedl blad c1512-czujnik położenia dzwigni regulacyjnej. Mniemalem ze to czujnik polozenia kata kierownicy.
Przed wymiana bylo tak ze mechanik skasowal bledy poscil adaptacje ukladu kierowniczego i blad znikl. Po odjechaniu zapulsowal pedal hamulca jakby abs sie zalaczyl a po przejechaniu kilku km ponownie zaswiecil sie blad. Sytuacja i tyle niedogodna ze czasem blad sam znika a przy skrecaniu wlacza sie/pulsuje jakby esp blokujac/hamujac kola. Wymienilem ten czujnik pojechalem na skasowanie i adaptacje i po kilku km to samo. Moze ja zle rozumuje ten blad co to jest ta dźwignia regulacyjna?
Kontrolka to trojkacik wykrzyknik i strzalka idaca wkoło